کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

پانتای پاسیر هیتام لنکاوی مالزی

هنگامی که  یک کشور زیبای خارجی را به عنوان مقصد گردشگری در نظر می گیریم، حتما انتظار داریم در آن کشور انواع و اقسام تفریحات، مکان های دیدنی، و... را تجربه کرده و از آن ها بازدید کنیم.

در تور پاییز مالزی علاوه بر بازدید از معابد گوناگون، شهربازی، باغ وحش، خیابان های دیدنی و بناهای باستانی، سواحل دیدنی و ناب نیز برای گذراندن یک بعد از ظهر آفتابی فوق العاده هستند.

مالزی یکی از زیباترین کشورهای آسیایی است که طبیعت فوق العاده ای دارد و مقصد گردشگری بسیاری است. در مالزی تفریحات زیادی است که می توانید انجام دهید اما شاید بهترین آن آفتاب گرفتن در یکی از بهترین سواحل مالزی است.

با یکی از قشنگترین سواحل مالزی آشنا شوید.

یکی از بهترین سواحلی که در کشور مالزی توصیه می کنیم، ساحل پانتای پاسیر هیتام در شهر لنکاوی مالزی می باشد.
در این ساحل می توانید ساعت ها کنار دریا آفتاب گرفته و یا به قایق سواری بپردازید. همین طور در ساحل پانتای پاسیر هیتام لنکاوی می توان به گذرگاه های طبیعی که در میان جنگل های مجاور به ساحل قرار دارند رفته و در این مکان رویایی به قدم زدن و گشت و گذار بپردازید.
به علاوه با کمی فاصله گرفتن از ساحل پانتای پاسیر هیتام لنکاوی به یک بازار گردشگری مملو از صنایع دستی و محصولات گوناگون خواهید رسید که برای گردش و خرید کردن به خصوص خرید سوغاتی یک مکان فوق العاده خواهد بود.

چنانچه در پاییز امسال قصد سفر به مالزی را داشتید، با مراجعه به لینک زیر بهترین تور را با قیمت مناسب خریداری کنید:


برای دیدن تصاویری از این ساحل زیبا با کافه سفر همراه شوید:
پانتای پاسیر هیتام لنکاوی مالزی

پانتای پاسیر هیتام لنکاوی مالزی

پانتای پاسیر هیتام لنکاوی مالزی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.