کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل گلوریا ریزورت آنتالیا

آنتالیا و هتلهای زیبای شهر، میزبان مناسبی برای مسافران از سراسر دنیا است و با اقامتی آرامی در هتلهای بی نظیر شهر، تعطیلات به یادماندنی ای برای شما رقم خواهد خورد.



همه می دانیم با اتفاقاتی که در ترکیه رخ داده است، دیگر همانند سابق تورهای ترکیه از رونق سابق برخوردار نیستند، اما نمیتوان گفت که ایرانی های دست از خرید تورهای آنتالیا کشیده اند.


بگذریم!


اگر قصد دارید تا در پاییز عازم آنتالیا شوید، هتلهای لوکس و 5 ستاره ی آنتالیا، با امکانات فوق العاده ای که در اختیار مسافرانش قرار می دهد، می توانید اقامتی بی نظیر برای خود و خانواده ی خود رقم بزنید. فارغ از آنچه که در ترکیه می گذرد!


در ادامه  به یکی از هتلهای آنتالیا می رسیم که در لیست لوکس ترین هتلهای شهر قرار دارد، هتل 5 ستاره گلوریا ریزرت.






معرفی هتل گلوریا ریزورت آنتالیا، هتلی رویایی



هتل گلوریا یکی از هتلهای بی نظیر در منطقه بلک است که در سال 2007 افتتاح گردیده است.


میدانید بلک یکی از زیباترین سواحل ترکیه است که بهترین هتلها را در خود جا داده است.



هتل تا فرودگاه این شهر 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با معماری کلاسیک لوکس و منحصر به فرد دارای چشم اندازی چشم نواز به دریای مدیترانه است.ساحل اختصاصی هتل زمینه را برای انواع تفریحات ساحلی فراهم می کند.همچنین با 5 دقیقه طی مسیر با ماشین به 10 زمین گلف بی نظیر خواهید رسید.برای افرادی که به دنبال یک مسافرت شیک همراه با ورزشی شیک هستند.


هتل گلوریا دارای 369 اتاق و 14سوئیت به دکوراسیون زیبا و باشکوه است و بعضی از اتاقها دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز باورنکردنی به باغ و دریای آبی هستند.اتاقها از کلیه ی امکانات رفاهی چون تخت خوابهای راحت و لوکس،تلویزیون ال سی دی،کانالهای متنوع و اینترنت ڀر سرعت برخوردار هستند.


6 رستوران با انواع غذاهای آمریکایی تا ایتالیایی و همچنین آسیایی میزبان مسافران از سراسر دنیا هستند در محیطی منحصربه فرد.


هزینه ی اقامت در این هتل از حدود 250 یورو آغاز می شود و متغیر است. حال اگر شما نیز با خرید تور پاییز 96 عازم این شهر رویایی هستید هتل گلوریا ریزرت را نیز در نظر بگیرید.سفر خوب و خوشی داشته باشید.


هتل گلوریا ریزرت آنتالیا

هتل گلوریا ریزرت آنتالیا

هتل گلوریا ریزرت آنتالیا

هتل گلوریا ریزرت آنتالیا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.