کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل اونتور ازمیر

هتل اونتور ازمیر


اگر قرار باشد تور ترکیه را خریداری کنید، کدام شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنید؟


بسیاری از مسافران حتما می گویند آنتالیا یا استانبول، اما پیشنهاد های دیگری روی میز هست، مثلا سفر به ازمیر.


ازمیر شاید تا به امروز از دید بسیاری از گردشگران پنهان مانده است، اما دست کم میتوانید آنجا با آرامش بیشتری اقامت کنید و کمتر در دنیای پر زرق و برق قدم بزنید.


معرفی هتلی در ازمیر



هتل چهار ستاره اونتور یکی از هتلهای متوسط و خوب شهر ازمیر است. این هتل در بخش شهری ازمیر واقع شده است و دسترسی راحتی از هتل تا مراکز گردشگری وجود دارد. از هتل تا فرودگاه بین المللی عدنان تنها 30 دقیقه فاصله است و برای رفت و آمد، ترانسفر فرودگاهی هتل به صورت رایگان وجود دارد. این هتل برای کسانی که تور ترکیه را با قیمت مناسب می خواهند، پیشنهاد می شود.

هتل در مجموع دارای 80 اتاق استاندارد است. اتاق ها از فضای نسبتا بزرگی برخورداند و با دکوراسیون های متفاوتی چیده شده اند. تمامی اتاق ها دارای تراس، سیستم سرمایش و گرمایش ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای ، مینی بار ، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار و روم سرویس 24 هستند. اتاق هایی نیز برای معلولین با امکانات ویژه فراهم شده است.
این هتل دارای کافه/باری دنج و آرام است که با نوشیدنی های متنوع از مهمانان پذیرایی می کند. رستوران هتل منویی بین المللی دارد و می توان بر اساس ذائقه بشقاب های مختلفی را انتخاب کرد. صبحانه در این رستوران به صورت بوفه آماده می شود.
پس از یک روز گردش در شهر می توانید با مراجعه به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و سالن ماساژ هتل، می توانید رفع خستگی کنید. برای تردد در شهر از تاکسی سرویس هتل استفاده نمایید.



هتل اونتور ازمیر


هتل اونتور ازمیر


هتل اونتور ازمیر


هتل اونتور ازمیر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.