کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی بوتیک هتل سیرکسی کوناک

معرفی بوتیک هتل سیرکسی کوناک

آیا میدانید خرید تور استانبول با بوتیک هتلها می تواند هزینه ی سفر شما را کاهش دهد؟

هرچه هتل انتخابی شما لوکس تر و پر ستاره تر باشد، هزینه ی تور شما بیشتر خواهد شد اما اگر به سراغ بوتیک هتلها بروید، میتوانید با قیمت کمتری به استانبول سفر کنید.

معرفی بوتیک هتل سیرکسی کوناک استانبول
برای خرید تور استانبول، با رزرو بوتیک هتلها، می توانید در هزینه های سفر تا حد زیادی صرفه جویی کنید در عین حال که امکانات رفاهی و اقامتی خوبی دریافت می کنید.

بوتیک هتل سیرکسی کوناک یکی از بهترین گزینه ها برای سفر ارزان با تور استانبول است. موقعیت جغرافیایی این بوتیک هتل به نحوی است که تنها با طی مسیرهای پیاده روی کوتاه به خیلی از جاذبه های گردشگری استانبول می تواند دسترسی داشت.  فرودگاه ‌ بین‌ المللی آتاتورک (Atatürk) در فاصله‌ ۱۸ کیلومتری و فرودگاه سابیها گوچن (Sabiha Gokcen) در فاصله‌ ۴۵ کیلومتری از محل هتل قرار دارند. نزدیک ‌ترین ایستگاه تراموا هم (ایستگاه گولهانه Gulhane) با کمتر از ۱ دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس است.
این هتل دارای 9 سوئیت بزرگ و 1 اتاق با تسهیلات معلولان است. پذیرش/ترخیص(ریسپشن) به صورن شبانه روزی است، صرافی برای سهولت تبدیل ارز در هتل وجود دارد، این هتل دارای دو رستوران است، کافه/بار هتل بیشتر ساعات شبانه روز باز است، مهمانان می توانند از انبار مخصوص چمدان ها استفاده کنند، آسانسور سریع رفت و آمد را آسان می کند، اینترنت بی سیم در تمام محوطه هتل در دسترس است،
اتاق‌ ها به زیبایی و به سبک ترکی عثمانی تزئین شده ‌اند. تمامی سوئیت ها تلویزیون LCD ماهواره ‌ای، خط تلفن مستقیم، تهویه‌ مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، چای/قهوه ‌ساز، مینی ‌بار، گاو صندوق و حمام مجهز با سشوار هستند. استخر سرپوشیده هتل و سونا، خدمات ماساژ، حمام ترکی و سالن بدنسازی آن جز امکانات ورزشی هتل هستند که استفاده از آنها توسط مهمانان با پرداخت هزینه‌ اضافی ممکن است.
این هتل دارای دو رستوران متفاوت است. مهمانان می توانند در فضای گرم و دلپذیر رستوران نی‌زاده (Neyzade) و از روی تراس آن، منظره زیبای شهر را تماشا کنند و از خوردن انواع غذاهای سنتی لذت ببرند. رستوران دریایی سیرکچی (Sirkeci) نیز با منوی متنوع پذیرای مهمانان است.
معرفی بوتیک هتل سیرکسی کوناک


معرفی بوتیک هتل سیرکسی کوناک


معرفی بوتیک هتل سیرکسی کوناک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.