کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

پارک ملی Khao Yai در تایلند

در تور پاییزی تایلند، حتما به پارک های بزرگ این سرزمین سرسبز و دیدنی سر بزنید. به واقع فضاهای سبزی که در تایلند یافت می شوند یکی از بهترین قسمت های گردشگری در سفر به تایلند را به خود اختصاص می دهند.


در حالی که معابد، مراکز تفریحی، جزایر و سواحل تایلند برای توریست هایی که به این کشور سفر می کنند، جذاب بوده و پیش از سفر شوق و ذوق گردش در آن ها را در سر می پرورانند. اما بازدید از پارک های ملی تایلند چون پارک ملی Khao Yai که عنوان دومین پارک ملی تایلند از لحاظ بزرگی را به خود اختصاص داده، بسیار شادی آور خواهند بود.


پوشش های گیاهی این پارک ملی در گونه های فوق العاده ای بوده و آبشارهای متعددی که در جای جای آن قرار دارد، فضای بی نظیری به پارک Khao Yai بخشیده است.


برای رفتن به پارک ملی Khao Yai می باید با سواری چیزی در حدود سه ساعت از بانکوک در شده و در بخش غربی شهر سارابوی به این پارک زیبا و بزرگ خواهید رسید.


گونه های گیاهی متنوع و درختان با برگ های پهن پارک ملی Khao Yai برای علاقه مندان به زیست های گیاهی خیلی جذاب بوده و توصیه می کنیم حتی افرادی که سررشته ای درباره ی گیاهان ندارند، به گیاهان این پارک دقیق شده و با شکل و تفاوت های آن ها آشنا شوند.


علاوه بر این ها در پارک ملی Khao Yai تایلند، گونه های حیوانی و پرندگان از دسته های مختلف بسیار نیز دیده می شوند که تماشای هر یک از آن ها برای توریست ها هیجان انگیز خواهد بود.


مساحت پارک ملی Khao Yai تایلند معادل 2.168 کیلومتر مربع بوده و این عدد این پارک به دومین پارک ملی بزرگ تایلند بدل ساخته است.


بزرگی این پارک باعث می شود، توریست ها حداقل 3 یا 4 ساعت را برای گردش در این فضای سبز بی انتها اختصاص دهند.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.