کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل سان اند سند دبی

قیمت تور دبی هتل سه ستاره را با مراجعه به صفحه ی تور دبی پارمیدا تورز می توانید جستجو کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید تور پاییزی دبی اقدام نمایید.
سفر به دبی همیشه یکی از سهل الوصول ترین سفرهای خارجی بوده و اگر زمان کمی برای استراحت و گردشگری خارجی در اختیار داشته باشید، دبی با تورهای کوتاه مدت خود می تواند یک سفر کوتاه اما لذت بخش و ایده آل را برایتان رقم بزند.
یکی از هتل های سه ستاره دبی که در مرکز دبی واقع شده و فاصله ی 5 دقیقه پیاده روی تا برج ساعت دارد، هتل سان اند سند می باشد.
از فرودگاه دبی تا هتل سه ستاره ی سان اند سند تنها 10 دقیقه سواری پیش رو داشته و برای طی این مسیر می توانید از ترانسفر رایگان فرودگاهی هتل استفاده نمایید.




امکانات هتل سه ستاره سان اند سند دبی

اگر به امکانات تفریحی هتل محل اقامت خود توجه داشته باشید، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژف سالن ورزشی، بیلیارد و... هتل سان اند سند برایتان جالب خواهد بود.
افراد دارای معلولیت های مختلف در این هتل سه ستاره ی دبی مشکلی نخواهند داشت. زیرا در اینجا امکانات مخصوص معلولین و اتاق های ویژه ی آسایش و رفاه معلولین وجود دارد.



از دیگر امکانات رفاهی هتل سان اند سند دبی می توان به لابی، آرایشگاه، اتوکشی، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه داری، خدمات کفش و واکس، خدمات لباسشویی و خشک شویی، صرافی در لابی، فکس و کپی، سرویس کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، روزنامه، گاو صندوق، منطقه ی بدون سیگار، اتاق های پاک و بدون سیگار، محل مخصوص سیگاری ها، بار، رستوران، شبکه ی اینترنت وای فای با دانلود محدود و پولی و... اشاره کرد.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.