کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور اروپا و یکی از لوکس ترین هتلها

پیش تر خرید تورهای اروپایی تنها منحصر به ثروتمندان بود، اما اکنون مسافران برای گشت و گذار و سفر کردن به اقصی نقاط کشور حاضر هستند پول بیشتری خرج کنند. یعنی دیگر نمیتواند خرید این تورها را منحصرا به ثروتمندان به حد و حصر نسبت داد.

حال اگر شما نیز قصد سفر به اروپا را دارید و مایلید طبیعت زیبا و سرسبز آن را ببینید، و در نهایت در هتلی لوکس و زیبا اقامت کنید، با ما همراه شوید. رزرو این هتل پیشنهاد می شود.



در اخبار گردشگری اروپا هر ساله پذیرای توریستهای بیشماری از سراسر دنیا است.سفر به اروپا سفر ارزان قیمتی نیست و هر شخصی شانس این را ندارد که بتواند به اروپا سفر کند.ایرانیانی هم که مشکل مالی ندارند و یا به عبارتی جز ثروتمندان هستند ترجیح می دهند اروپا را مقصد سفرهای خود قرار بدهند.اما شهرهای اروپایی مکانی برای لوکس ترین و گرانقیمت ترین هتلهای دنیا هستند.سفر به اروپا همینطوری بسیار گران است چه برسد که رزرو هتلهای لوکس را هدف قرار بدهید.
هتل 5ستاره ی d’Angleterre

یکی از لوکس ترین هتلهای جهان هتل 5ستاره ی d’Angleterre در ژنو سوئیس است.این اقامت گاه لوکس در ساحل دریاچه ی زیبای ژنو واقع شده است و مناظر زیبایی را پیش روی مهمانان هتل می آورد.این هتل لوکس و گرانقیمت هدف افراد مشهور،سیاستمداران و سرمایه داران از سراسر دنیا است.
هتل لوکس d’Angleterre دارای 39اتاق و 9سوئیت مجلل است که هر کدام با لوکسترین وسائل تزئین شده اند.نهایت هنر و سلیقه در تزئین فضاهای هتل به ویژه واحدهای اقامتی به کارگرفته شده است تا این هتل به مجلل ترین هتلهای دنیا بدل شود.واحدهای اقامتی با پنجره ای رو به دریاچه ی زیبای ژنو از کلیه ی امکانات رفاهی برخوردار هستند.هتلها دارای مبلمان و تخت خوابهای شاهانه ای هستند که مهمانان هتل می توانند اقامتی شاهانه داشته باشند.اگر به این همه تعریف شک دارید،به تصاویر هتل نگاه کنید:
هتل 5ستاره ی d’Angleterre

هتل 5ستاره ی d’Angleterre

هتل 5ستاره ی d’Angleterre




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.