کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل سورملی آنکارا از هتلهای شیک ترکیه

به قصد تجاری و یا تفریحی به شهر آنکارا سفر می کنید، باید در رزرو آنلاین هتل خود در این شهر شلوغ دقت کنید تا به شما بیشتر خوش بگذرد و در طول سفرتان احساس رفاه مناسبی را تجربه کنید.

کمتر کسی پیدا می شود در سفر با تور ترکیه شهر آنکارا را برای گردشگری انتخاب کند، مگر اینکه این سفر تجاری باشد و یا سیاسی به قصد سفارت آمریکا در این شهر.

این شهر از آنجا که پایتخت این کشور است،شهری شلوغ به حساب می آید که برای تعطیلات اصلا مناسب نیست.اما به هر دلیل که این پایتخت مقصد گردشگری شما قرار گرفت در انتخاب هتل محل اقامت دقت کنید،که هم در مکانی آرام واقع باشد و هم از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشد تا در این سفر احساس خوشایندی را تجربه کنید.

خوب از آنجا که این شهر اهمیت سیاسی و تجاری دارد،بهترین هتلهای ترکیه را در خود جای داده است.یکی از این هتلها، هتل 5ستاره سورملی آنکارا است.
هتل سورملی آنکارا

معرفی هتل سورملی آنکارا
هتل سورملی در مرکز شهر در محله ای پرجنب و جوش و شلوغ و در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی شهر واقع شده است.این هتل در فاصبه ی 5دقیقه ای از ایستگاه قطار Gari،500متری محله ی تجاری Kızılay،300متری ایستگاه متروی Sihhiye،500متری پارک green Kurtulus و 30دقیقه ای فرودگاه بین المللی Esenboğa قرار دارد.از اینجایی که موقعیت هتل بسیار عالی است،رزرو آن به گردشگران آنکارا که می خواهند دسترسی آسانی به مراکز گردشگری و مهم این شهر داشته باشند توصیه می شود.

اما هتل از فضاهایی شیک و باسلیقه برخوردار است و کلیه ی اتاقها به زیبایی با وسائل لوکس تزئین شده اند.کلیه اتاقهای هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی وان دار و سشوار مجهز،اینترنت پرسرعت،تخت خوابهای راحت و میز مناسب برای نشستن هستند که اقامت را لذتبخش می کند. به علاوه هتل دارای استخر سربسته، سالن ورزش،حمام سنتی، سه رستوران متفاوت شیک با انواع غذاهای ترکی و بین المللی است.

چنانچه قصد سفر به ترکیه را دارید، با مراجعه به لینک زیر، برترین تورها را با بهترین قیمت خریداری کنید:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.