کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل آدونیس آنتالیا

هتل آدونیس آنتالیا

اگر می خواهید در آذر ماه، تور آنتالیا را خریداری کرده و به این شهر سفر کنید، پیشنهاد ما به شما، انتخاب هتل آدونیس از میان هتلهای آنتالیاست.

برای آنکه دلایل ما را بدانید، پیشنهاد می کنیم در ادامه ی مطلب با ما همراه شوید، چرا که به معرفی این هتل خواهیم پرداخت.

هتل آدونیس آنتالیا

هتل آدونیس یکی از هتلهای لوکس و گرانقیمت آنتالیا است که در منطقه زیبای لارا قرار دارد. امکانات رفاهی خوب این هتل به علاوه موقعیت قرارگیریش، بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به رزرو این هتل مجاب می کند. هتل در فاصله 15 کیلومتری از فرودگاه است و دسترسی بسیار آسانی نیز به مراکز توریستی و مراکز آنتالیا دارد. زیبایی هتل با قرارگیری آن بر فراز صخره دوچندان شده است.
کلیه فضاهای هتل آدونیس به زیبایی طراحی و دکوربندی شده اند. تقریبا تمام وسایل این هتل، لوازمی لوکس و گرانقیمت است. هتل دارای 184 اتاق استاندارد ، 39 سوئیت معمولی، 2 سوئیت خانوادگی دو اتاق خوابه و 2 اتاق مخصوص معلولین است. تمامی اتاقها بزرگ و دلباز هستند و دارای بالکنی با چشم انداز دریا و جنگل می باشند. اتاق های هتل از کلیه امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان ،مینی بار، چای ساز و قهوه جوش، تلویزیون ال سی دی به همراه شبکه های ماهواره و گاوصندوق برخوردار هستند. روم سرویس به صورت 24 ساعته مهیا است و نظافت و خدمات خانه داری نیز هر روز انجام می گیرد.
هتل آدونیس دارای چندین رستوران با خدمات Ultra AllInclusive است و مهمانان می توانند صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده را به صورت بوفه میل کنند.
 هتل همچنین دارای استخرهای در فضای باز، استخر در فضای سرپوشیده ، استخر کودکان، سالن بدنسازی ، سالن ماساژ، اتاق بازی ، سالن بیلیارد ، سالن تنیس روی میز، حمام ترکی و آرایشگاه است.
هتل آدونیس آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.