کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل بلک هیث مانر گست هاوس ژوهانسبورگ

اگر مایلید تا یک تور بسیار هیجان انگیز را در زمستان 96 تجربه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که تور آفریقای جنوبی را خریداری کنید و با سفر به این نقطه از زمین، یک سفر فراموش نشدنی را تجربه کنید.


البته برای خرید این تور، لازم است که کمی بیشتر از حد معمول برای سفر کردن پول پس انداز کنید.


به ژوهانسبورگ که بروید، پیشنهاد می کنیم در هتلی 4 ستاره و فوق العاده ای که در ادامه ی مطلب معرفی خواهیم کرد، اقامت کنید.




هتل بلک هیث مانر گست هاوس ژوهانسبورگ


این هتل کوچک و کم جاست، همین امر سبب دنج بودن و آرامش بخش بودن آن می شود. جالب است بدانید که در این هتل تنها 6 سوئیت وجود دارد که هر کدام دارای امکانات وی آی پی و کاملا ویژه ای به مهمانانش ارائه می دهد.




با توجه به مسافران محدودی که در هتل بلک هیث مانر گست هاوس ژوهانسبورگ جای می گیرند، کارکنان هتل امکان ارائه ی خدمات در سطح بالاتری را داشته و برای استفاده از استخر و دیگر امکانات هتل هرگز به شلوغی برخورد نخواهید کرد.





هتل مذکور، در یک فضای سبز ساخته شده است که زمین بازی برای کودکان هم در همین باغ قرار گرفته است.


یک استخر روباز و محوطه ای برای حمام آفتاب کمی آن طرف تر برای بزرگسالان وجود دارد. همچنین در این هتل سالنی برای ماساژ و یک زمین گلف وجود دارد.



از دیگر خدمات این هتل چهار ستاره می توان به ترانسفر فرودگاهی، خدمات لباسشویی، خدمات خشک شویی، فکس و کپی، خدمات کفش و واکس، اتاق های پاک و بدون سیگار، منطقه ی مخصوص سیگاری ها، مرکز تجارت، سالن ضیافت، صندوق امانات، شبکه ی اینترنت وای فای، بار، رستوران و… اشاره کرد.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.