کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور چین؛ دریاچه وست

آیا تا به حال به فیلم هایی که در کشور چین تهیه شده اند، دقت کرده اید؟ برخی از این تصاویر، چشم انداز های فوق العاده ای را به نمایش می گذارند که  گویا واقعی نیستند.


یکی از این مناظر چشم نواز که مورد توجه بسیاری از مسافران تور چین قرار گرفته است، دریاچه وست است که تماشای غروب و طلوع خورشید در آن فوق العاده است.



دریاچه وست


این دریاچه در هانگژو یا هانگزو (Hangzhou) مرکز شهر ژجیانگ (Zhejiang) و همچنین در جنوب بزرگ ترین و طولانی ترین کانال چین قرار گرفته است.


این شهر، همین موقعیت قرار گیری آن است، چرا که نردیکی آن به رشته کوه های زیبا، بر زیبایی منظره ی چشم نواز آن افزوده است. این شهر دنج ترین شهر در کشور چین است که در قلب خود دریاچه وست را دارد.





دریاچه وست رامعابر و سازه های قدیمی و پل های عاشقانه و مناظر چشم نواز فرا گرفته است. مساحت این دریاچه 6 کیلومتر مربع است و دریاچه ای کوچک محسوب می شود اما این چیزی از زیبایی آن کم نمی کند.


دو گذرگاه سو (Su) و باییدی (Baidi)، این دریاچه را به ۵ بخشِ دریاچه ی بیرونی (Wai Hu)، دریاچه ی شمالی داخلی (Beili Hu)، دریاچه ی غربی داخلی (Xili Hu)، دریاچه ی جنوبی (Xiaonan Hu) و دریاچه ی یو (Yue Hu) تقسیم کرده است.


ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گذرگاه 3 کیلومتری سو به تنهایی یکی از مهم ترین جاذبه های دریاچه ی غربی محسوب می شود.

 برای خرید تور چین پیشنهاد می کنیم به لینک زیر مراجعه کنید و با اطمینان خاطر سفر کنید:


http://www.parmidatours.com/tour/china

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.