کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور آنتالیا زمستان 96، دروازه ی هادریان آنتالیا

 بسیاری از افراد معتقدند که آنتالیای ترکیه را آنقدر جاذبه های تاریخی فراوانی فرا نگرفته است که علاقه مندان به جاذبه های تاریخی گردشگری، به آنجا سفر کنند. اما اگر شما این عقیده را ندارید و از هم اکنون مایلید تا به خریداری یک پکیج از تور آنتالیا زمستان 96 کنید، شاید آنتالیا و بازدید از مناطق این شهر برای شما مناسب باشد. در ادامه ی مطلب به معرفی یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا میپردازیم که قدمت آن به سالهای بسیار دوری برمیگردد.



در آنتالیا جاذبه های طبیعی بسیاری وجود دارد که در کنار مکان های تاریخی گردشگری، یک پکیج فوق العاده برای یک سفر دلچسب را می سازد.




دروازه ی هادریان


از آثار تاریخی و دیدنی در آنتالیای ترکیه دروازه ی هادریان است. این دروازه که بخشی از یک دیوار را تشکیل میدهد ،در سال ۱۳۰ پس از میلاد به افتخار هادریانوس امپراتور رم ، در حوالی شهر باستانی آنتالیا ساخته شده است. این دورازه به سبب همین افتخار، نام خود را به ارث برده است  و امروز هم از تمام این دیوار تنها یک دروازه باقی مانده است.


دروازه ی هادریان در ترکیه به  سه دروازه نیز معروف است ، چرا که از آن، از سه دروازه تشکیل میشود و یکی از بناهای تاریخی در ترکیه  است که به خوبی حفظ و نگهداری شده است.


این دروازه یک طاق نصرت است که گفته می شود که ملکه سبا از زیر این طاق گذشته و در مسیر ملاقات با سلیمان نبی، روز خوبی را در کاخ آسپندوس گذرانده است.


این دروازه ی تاریخی یکی از مکانهایی است که مسافران آنتالیا نباید دیدنش را از دست بدهند.


دروازه هادریان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.