کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

منطقه ی کورنیچ در کازابلانکا مراکش

تور مراکش زمستان 96 و بازدید از شهرهای رباط، مراکش و کازابلانکا برای آن دسته از توریست های ایرانی که به دنبال یک تور گردشگری خاص و پر از لحظات شگفت انگیز هستند، عالی خواهد بود.


برای خرید تور مراکش ویژه ی زمستان 96 می توانید به صفحه ی تور مراکش پارمیدا تورز مراجعه کرده و تور ویژه ی 22 دی ماه را که توری شامل 2 شب کازابلانکا و 4 شب مراکش است، خریداری نمایید.


این تور با پرواز امارات انجام شده و مسیر میان شهر کازابلانکا و مراکش را به صورت زمینی و طی 3 ساعت خواهید گذراند.

تور مراکش آژانس مسافرتی پارمیدا تورز، شامل شب و 7 روز بوده و همراه با ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی عرضه می شود.


یکی از مناطق دیدنی و فوق العاده ای که در شهر کازابلانکا می یابید، منطقه ی کورنیچ در قسمت غربی مسجد شاه حسن ثانی ست.



منطقه ی کورنیچ که در ساحل واقع شده برای گذراندن یک عصر فوق العاده و رویایی کاملا مناسب بوده و کافه های متعددی که در این منطقه قرار دارند، منوهای عالی از بهترین نوشیدنی ها، کیک و دسرهای مختلف مخصوص مراکش و نیز بین المللی ارائه می کنند.


شن های ساحلی منطقه ی کورنیچ میزبان ساعت ها آسودن زیر آفتاب شفاف و نورانی این منطقه در شهر کازابلانکا بوده و یا می توانید به شنا کردن در مناطقی که مجاز اعلام شده بپردازید.



هتل های ساحلی کورنیچ

هتل های ساحلی منطقه ی زیبای کورنیچ نیز برای یک اقامت رویایی عالی به نظر می رسند. اگر علاقه مند به اقامت در چنین فضایی باشید، می توانید یکی از هتل های واقع در منطقه ی کورنیچ را انتخاب کرده و از نمای بی نظیری که در این ساحل پیش رو خواهید داشت، لذت بی نهایت ببرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.