کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

رزرو هتل سه ستاره در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی

یکی از هتل های سه ستاره ای که در تور زمستان 96 آفریقای جنوبی برای رزرو می توانید انتخاب کنید، هتل سه ستاره ی گرین وود مانور می باشد.


این هتل در یک باغ زیبا با گیاهانی شاداب بنا شده و ساختمان آن نیز هر آن چه از هنر معماری مخصوص به آفریقای جنوبی می توانسته، بهره برده است.



امکانات هتل گرین وود مانور
هتل سه ستاره ی گرین وود مانور دارای امکانات ورزشی و تفریحی گوناگونی بوده و اگر بخواهید زمانی را در هتل سرگرم بوده و وقت بگذرانید، در این اقامتگاه به حد کافی وسایل تفریح و سرگرمی شما فراهم است.


استخر روباز هتل با آبی ولرم و درخشان در مساحت بزرگی واقع شده و اگر مایل باشید می توانید به سراغ جکوزی هتل گرین وود مانور نیز بروید.



مرکز بدن سازی هتل سه ستاره ی گرین وود مانور ژوهانسبورگ نیز با وسایل ورزشی مدرن پذیرای مسافران هتل خواهد بود.


زمین گلفی در بخش جنوبی هتل وجود دارد که برای علاقه مندان به این بازی و ورزش یک موقعیت عالی به شمار می رود.


تنیس، بازی دارت، اتاق ماساژ و... از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی هتل گرین وود مانور هستند.


اگر به جز گردشگری برای تجارت و یا امر کاری دیگر یبه ژوهانسبورگ سفر کرده باشید، اتاق جلسات هتل را می توانید با تعیین وقت قبلی رزرو کرده و اگر احیانا جلسه ای داشته باشید، در این اتاق شیک و مجهز برگزار نمایید.


همین طور یک سالن مخصوص برگزاری ضیافات نیز در هتل گرین وود ژوهانسبورگ وجود دارد.



سایر امکانات هتل گرین وود مانور

پذیرش شبانه روزی، خدمات لباسشویی، خدمات خشک شویی، فکس و کپی، اتاق های پاک و بدون سیگار، منطقه ی مخصوص سیگاری ها، انبار بار و چمدان، بار، رستوران، امکانات باربکیو، نمازخانه و محل عبادت، گاو صندوق، تلویزیون، سیستم صوتی و تصویری، سیستم تهویه ی مطبوع، وسایل سرمایشی و گرمایشی، شبکه ی اینترنت وای فای و... از دیگر امکانات این هتل سه ستاره در شهر زیبا و دیدنی ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی به شمار می روند.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.