کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

تور استانبول برای کسانی که بازدید از آثار تاریخی و هنری برایشان جذاب است و شهرهای گردشگری را می پسندند ، بهترین تور پیشنهادی است . اگر خواهان خرید این تور هستید، یک پیشنهاد اقامتی خوب برایتان داریم . در ادامه به معرفی یکی از بهترین هتلهای استانبول می پردازیم.
تور استانبول با هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول
معرفی هتل بارسلو ارسین توپکاپی
هتل بارسلو ارسین توپکاپی هتلی پنج ستاره و باشکوه در شهر تاریخی استانبول است که در منطقه فاتح واقع شده است . هتل ساختمانی مدرن دارد و با خدمات ویژه ای از میهمانانش پذیرایی می کند . این هتل لوکس از موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی برخوردار بوده چرا که مهم ترین جاذبه های دیدنی شهر همچون کاخ توپکاپی ، بازار بزرگ استانبول ، مسجد ایاصوفیه و منطقه سلطان احمد، فقط ۳ کیلومتر تا ساختمان آن فاصله دارند . فرودگاه بین المللی استانبول تا هتل  ۱۰ کیلومتر فاصله دارد .
اتاق های هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول شامل ۲۵۰ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . در دکوراسیون این اتاق ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده است . پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، کلید الکترونیکی ، صندوق امانات ، تهویه مطبوع ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، میز کار ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، بخشی از امکانات موجود در اتاق های زیبای هتل هستند.
از جمله امکاناتی که هتل در اختیار مهمانانش قرار می دهد می توان به استخر روباز ، سونا و جکوزی ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، گیم نت ، سالن ورزشی پیشرفته ، میز بیلیارد ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، فضای سبز ، خدمات کپی و فکس ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات شستشوی لباس ، لاندری ، فروشگاه ،صرافی ، آرایشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، تاکسی سرویس، صبحانه بوفه ، کافی شاپ ، بار ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، اشاره کرد.


 تور استانبول با هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبولتور استانبول با هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

تور استانبول با هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.