کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

بوتیک هتل آلمینا

در صورتی که قصد خرید تور ویژه ی بهمن  استانبول را دارید، بوتیک هتل آلمینا (Almina) می تواند اقامتی راحت و خاطره انگیز را برایتان به ارمغان آورد.


هتلی که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت، در واقع یک بوتیک هتل چهار ستاره است که در یکی از مناطق تاریخی استانبول قرار گرفته استو


 بوتیک هتل آلمینا در نزدیکی بازار آراستا (Arasta Bazaar) قرار دارد. مرکز سلطان ‌احمد (Sultanahmet) با رستوران‌ ها، کلاب ‌ها و فروشگاه‌ هایش تنها 8 دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد و خیلی از جاذبه‌ های توریستی مانند مسجد ایاصوفیه (Hagia Sophia)، مسجد کبود (Blue Mosque)، کلیسای جامع (Cistern)، کاخ توپکاپی (Topkapi Palace) و پارک گلحانه (گولهانه Gulhane Park) با 10 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی است.



مهمانان هتل می توانند با وسایل حمل و نقل عمومی خود را در 10 دقیقه‌ از هتل به بازار بزرگ (Grand Bazaar) برسانند. میدان تقسیم (تکسیم Taksim) با دیسکو و کلاب‌های شبانه‌ اش در پانزده‌ دقیقه‌ ای هتل است و ایستگاه وسایل نقلیه‌ عمومی سلطان احمد نیز ده دقیقه‌ ای با هتل فاصله دارد. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی آتاتورک (Ataturk) حدود 18 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی سابیها گوچن (Sabiha Gökçen) نزدیک 55 کیلومتر فاصله است که می توان برای رفت و آمد به آنها از ترانسفر هتل استفاده نمود.



این بوتیک هتل روی هم 29 اتاق دارد و برای اقامت خانوادگی مناسب است. از جمله امکانات این هتل می توان تهویه‌ مطبوع، لابی 24 ساعته، صرافی، کافه/بار، رستوران، اینترنت بی‌ سیم را نام برد. تمام اتاق‌ ها به سیستم تهویه‌ مطبوع و سیستم گرمایش، حمام اختصاصی با دوش، خط تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه ‌تخت LCD با شبکه های ماهواره ای، سشوار، دسترسی به اینترنت بی ‌سیم، گاوصندوق، و مینی‌ بار مجهز هستند. مهمانان می توانند از حمام ترکی، سونای خشک، اتاق بخار و سالن استراحت استفاده کنند. برای اطلاع از شرایط رزرو هتل با تخفیف می توانید به سایت هتل آلمینا مراجعه نمایید.

تور استانبول | بوتیک هتل آلمینا

تور استانبول | بوتیک هتل آلمینا


تور استانبول | بوتیک هتل آلمینا


تور استانبول | بوتیک هتل آلمینا

بارش برف و باران تا فردا در تهران

امروز سامانه ی بارشی جدیدی وارد کشور می شود و تهران و 18 استان دیگر را در برخواهد گرفت.




مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از وزش باد شدید و بارش برف در تهران خبر داد.


احد وظیفه با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، اظهار کرد: از امروز (۲۹ دی) وزش باد شدید در جنوب غرب و غرب کشور و در برخی نقاط همراه با گرد و خاک آغاز می‌شود.

وی افزود: با ادامه فعالیت این سامانه بارش برف در مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس ، بارش برف و باران در غرب و بارش باران در جنوب غرب پیش‌بینی می‌شود همچنین امروز در سواحل دریای خزر بویژه استان گیلان و اردبیل دمای هوا افزایش می‌یابد که در برخی مناطق گیلان واردبیل با وزش باد شدید جنوبی همراه خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه با حرکت سامانه بارشی به سمت شرق، فردا (۳۰ دی) از فعالیت آن در شمال غرب و جنوب غرب کاسته می‌شود، اظهارکرد: عمده فعالیت این سامانه به‌صورت بارش باران در استان‌های حاشیه دریای خزر، مرکز و مناطقی از جنوب و بارش برف در ارتفاعات البرز و بارش باران و برف در استان‌های واقع در جنوب البرز است.

به گفته وظیفه از فعالیت این سامانه در روز یکشنبه (اول بهمن) بطور نسبی کاسته می‌شود و در این روز بارش پراکنده و وزش باد در نیمه شرقی کشور روی می‌دهد. این سامانه بارشی روز دوشنبه (۲ بهمن) از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

وی افزود: از بعد ازظهر امروز در نیمه غربی خلیج فارس و روز یکشنبه سراسر خلیج فارس، به سبب وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود. این شرایط روز دوشنبه در نیمه شرقی خلیج فارس رخ می‌دهد. دریای خزر نیز از بعد ازظهر فردا تا بعد ازظهر یکشنبه مواج است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا ابری در بعضی ساعات بارش باران و برف همراه با وزش باد و در اواخر وقت کاهش ابر و وزش بادشدید با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و یکشنبه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

هتل گرند اوزانیک

چنانچه در زمستان، مایل به خرید تور ویژه استانبول هستید، به شما رزرو هتل گرند اوزانیک استانبول که یکی از هتلهای خوب این شهر است را پیشنهاد می کنیم.

معرفی هتل اوزانیک

هتل پنج ستاره گرند اوزانیک، یکی از هتل های شیک شهر استانبول است که می تواند اقامتی راحت برایتان فراهم نماید. هتل گرند اوزانیک در نزدیکی میدان تقسیم ، بهترین جا برای تجربه زندگی شبانه، قرار دارد و تنها 10 دقیقه پیاده روی کافی است تا از هتل به این میدان برسید.


این هتل مجهز دارای لابی بزرگ و مجللی با رسپشن(پذیرش و تسویه ) 24 ساعته، صرافی، چندین آسانسور سریع، دسترسی به اینترنت در کل فضای هتل، خدمات پزشکی، خدمات نگهداری از کودک، چندین رستوران و کافه/بار، روم سرویس 24 ساعته، تورهای گردشگری داخلی، کرایه اتومبیل، مترجم همراه، پارکینگ رایگان، سالن ماساژ آسیایی، سونا ، جکوزی ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و حمام بخار و استخر و بوفه کنار استخر است.
این هتل در مجموع 193 اتاق و سوئیت مجلل دارد اند. مهمانان از روم سرویس 24 و نظافت روزانه برخوردارند. همچنین می توانند غذایشان را در اتاق میل کنند. اتاق ها دارای گاوصندوق، تلفن، تلویزیون، دسترسی به اینترنت پرسرعت، حمام با دوش و وان و سشوار و حوله لباسی، تخت های کینگ سایز طبی و بالشت های ضدحساسیت هستند.
این هتل تمام آنچیزی است که باید از یک هتل پنج ستاره و گران قیمت انتظار داشت. تمام خدمات با رعایت استانداردهای بین المللی عرضه می شوند و مطمئنا این هتل می تواند گزینه خوبی برای خرید تور استانبول ویژه زمستان 96 باشد.
هتل گرند اوزانیک | تور استانبول


هتل گرند اوزانیک | تور استانبول


هتل گرند اوزانیک | تور استانبول

پارک ملی شاپادا دوز ویدیروس در تور برزیل

تور برزیل در هر فصل از سال می تواند فوق العاده جذاب باشد. این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی است که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

در میان تمامی جاذبه های گردشگری برزیل، امروز به سراغ یکی از پارک های زیبا ان می رویم که برای گردشگری، انتخابی مناسب است.


پارک ملی  شاپادا دوز ویدیروس برزیل


این پارک در ایالت گویاس برزیل قرار دارد یا بهتر است بگوییم که تمامی وسعت این ایالت را در بر میگیرد. با این حجم از گستردگی، تنوعی چشم گیر از زیبایی های طبیعی در دید چشمان مسافران قرار می گیرد. طبیعتی که به همراه ساحلی مزین به درختان نخل، فوق العاده گیرا می شود.



با این اوصاف می توان گفت که این پارک ملی، یکی از زیباتری مناظر را در این کشور دارد. فلات باستانی آن، با صخره هایی احاطه شده از سنگ، ترکیبی زیبا ساخته است که به اعتقاد برخی از افراد، این منطقه از جمله کهن ترین سرزمین های جهان است.


پارک ملی  شاپادا دوز ویدیروس در منطقه ی برزیل مرکزی قرار گرفته است و مراتع پهناور آن، خاکی غنی از سنگ‌های کریستالی دارد. با این اوصاف، این منطقه می تواند التیام بخش مسافران نیز باشد.


برای خرید تور برزیل و سفر به این کشور اینجا کلیک کنید و یا اطمینان خاطر سفر کنید.

دیدن از قدیمی ترین برج جهان با خرید تور اسپانیا

چنانچه با خرید تور اسپانیا به این کشور سفر کنید، می توانید از قدیمی ترین فانوس دریایی جهان دیدن کنید.




برج هرکول اسپانیا



برج هرکول اسپانیا در واقع همان قدیمی ترین فانوس دریایی جهان است. گفتنیست که اسپانیا یکی از جمله کشورهایی است که کهن ترین تمدن ها را دارد، پس هیچ دور از انتظار نیست که این فانوس قدیمی را در خود جا داده باشد.

با خرید تور اسپانیا مسافران می توانند از سازه ها و یناهای بسیاری که در این کشور وجود دارد، دیدن کنند. بناهایی که ارزشمندند و از نظر تاریخی و معماری، مهم اند که برج هرکول نمونه ی بارز آن است.



جالب است بدانید با وجود آنکه این برح در اسپانیا قرار گرفته است، اما به فانوس آلمان مشهور است و بسیاری از افراد جهان آن را با نام های Corunna و Farum Brigantiumمی شناسند.

زمان ساخت این فانوس به قرن دوم باز می گردد که توسط رومانیایی ها در بیرون شهر Corunna در شمال غربی اسپانیا ساخته شده است. بسیاری معتقدند که این برج متعلق به دوران اسکندریه است.
این برج 55 متر ارتفاع دارد و هنوز در همان مرحله ی ساخت اولیه پابرجاست. اما این برج در گذر زمان دچار تغییراتی شده است. به عنوان مثال می توان به افزوده شدن سه طبقه به بالای آن در سال 1791 اشاره کرد.

این برج ۵۵ متری به ساحل آتلانتیک شمالی اسپانیا دیدبانی دارد. درواقع لغت Coruña ) Corunna) گفته میشود از کلمه ستون باستان آمده است.


این برج اکنون از میراث جهانی محسوب می شود و بسیاری از مسافران به بهانه ی دیدن از این برج قدیمی به اسپانیا سفر می کنند. 

چنانچه در برنامه های سفر خود، هزینه ای را برای خرید تور اسپانیا کنار گذاشته اید، حتما بازدید از این برج فوق العاده و کهن را نیز در برنامه ی گردشگری خود به اسپانیا قرار دهید.

تعطیلی بیش از 6 هتل در مشهد

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی اعلام کرد که در آذر و دی‌ماه سال جاری حدود 6 تا 7 هتل در مشهد رسما تعطیل شدند.

به گزارش کافه سفر، محمد قانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ما با افزایش بی‌رویه هتل‌ها مواجه هستیم و در طی 5 سال اخیر هرسال، حدود 25 درصد به ظرفیت هتل‌ها در مشهد افزوده می‌شود و البته تعداد هتل‌ها در چهار سال آینده با توجه به اینکه 200 هتل در حال ساخت در مشهد داریم افزایش بیشتری را خواهد یافت.

وی افزود: اکنون ظرفیت اشغال هتل‌ها نسبت به سال قبل کاهش یافته است، سال گذشته در چنین ایامی میزان اشغال به 45 درصد نیز می‌رسید، اما اکنون میزان اشغال ظرفیت هتل‌ها 30 درصد است و این رقم به معنای زیان جدی در حوزه هتل‌داری است.

قانعی با بیان این که مجبوریم در شرایط کنونی تخفیفات ویژه‌ای را اعمال کنیم، گفت: مهمترین علت خالی ماندن ظرفیت هتل‌ها در مشهد، فعالیت اماکن اقامتی غیرمجاز و به ویژه خانه‌مسافرها است و در حال حاضر فعالیت خانه مسافرها به صورت جدی در حال رشد و افزایش است و ما نسبت به این موضوع نگران هستیم که تعداد تعطیلی هتل‌ها افزایش پیدا کند.

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی تصریح کرد:  باید در نوع نگاه به مسافر و زائر تجدید نظر کنیم و اقدامی انجام دهیم که سبب افزایش ماندگاری مسافر در مشهد شود زیرا اکنون میزان ماندگاری مسافر در مشهد به دو روز رسیده است.

معرفی سمینال هتل

سمینال هتل (Seminal) در محله‌ بی‌اوغلو (Beyolu) و در منطقه‌ تقسیم (تکسیم Taksim) واقع شده است. این منطقه قسمت اروپایی استانبول و شمال خلیج شاخ زرین (Golden Horn) محسوب می شود. این منطقه در واقع بخش معروف و سرزنده‌ شهر است و مملو از مراکز خرید و تفریحی است. ایستگاه حمل و نقل عمومی در 100 متری هتل قرار دارد و به راحتی می توان با استفاده از آن به نقاط مختلف شهر رفت و آمد داشت. مراکز توریستی شهر نیز در فاصله 10 کیلومتری از هتل قرار دارند و با وسایل حمل و نقل عمومی می توان به راحتی به آنها دسترسی داشت. بناهای تاریخی مشهوری مانند ایاصوفیه (Hagia Sofia) و کاخ توپ‌کاپی (Topkapi Palace) در نزدیکی هتل قرار گرفته‌ اند. تا فرودگاه بین المللی آتاتورک (Atatürk) نیز حدود 25 کیلومتر فاصله است.
هتل دارای 88 اتاق بوده و در سال 2008 بازسازی شده است. از امکانات این هتل می ‌توان به پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، آسانسور،  بار و کافه ‌ای دنج، و صرافی اشاره کرد. مهمانانی که در سفر کاری به سر می‌ برند هم می ‌توانند از امکانات مختلف هتل برای سمینارها استفاده کنند. با پرداخت هزینه‌ اضافی خدمات سرو غذا در اتاق، لاندری و خدمات پزشکی نیز ممکن است.
هتل اتاق‌هایی شیک دارد که همگی مجهز به حمام اختصاصی با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی، مینی ‌بار و گاوصندوق اجاره‌ای هستند. به علاوه سیستم تهویه‌ مطبوع و گرمایش مرکزی نیز در اتاق ‌ها وجود دارد.
استخر سرپوشیده، سونا و خدمات ماساژ هتل می تواند ساعاتی آرام را برای مهمانان به همراه داشته باشد. مهمانان می‌توانند صبحانه‌ خود را از بوفه متنوع هتل انتخاب کنند. ناهار و شام نیز به صورت انتخابی از منو سرو می‌شود. اگر قصد خرید تور ترکیه زمستان 96 را دارید و مقصدتان شهر استانبول است، این هتل ارزان و مناسب را از دست ندهید.
تور ترکیه با سمینال هتل

تور ترکیه با سمینال هتل

تور ترکیه با سمینال هتل

تور ترکیه با سمینال هتل

تور ترکیه با سمینال هتل

تور ترکیه با سمینال هتل