کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور مالزی نوروز 97؛ بزرگترین شهربازی مالزی

اگر می خواهید تور مالزی نوروز 97 را خریداری کنید، حتما بازدید ازشهر بازی گنتینگ را نیز در برنامه ی سفر خود بگنجانید.




تور مالزی و بازدید از شهر بازی گنتینگ



این شهر بازی معروف ترین شهر بازی مالزی است که دارای هتل و رستورانی است که دارای ارتفاعاتی پوشیده شده از جنگل است.


ارتفاعات و شهر بازی گنتینگ یکی از نقاط تفریحی و دیدنی مالزی در قسمت شمالی پایتخت این کشور کوالالامپور می باشد. مجموعه گنتینگ با پنج هتل متفاوت از یک مجموعه با بیش از ده هزار اتاق یکی از بزرگترین مجموعه هتل های جهان است.

در این مجموعه ی شهر بازی، فضای باز و پارک بازی در فضای بسته وجود دارد. برای آنکه گردشگران به ارتفاعات گنتینگ بروند، می بایست از تله کابین تعبیه شده در این مجموعه استفاده کنند.




این تله کابین در حدود 3.38 کیلومتر طول دارد و بلندترین و سریع ترین تله کابین آسیای جنوب شرقی محسوب می شود. همچنین سیرک بزرگ گنتینگ، نمایشگاه دنیای سنگ ها و نیز امکاناتی بسیار متنوع دیگر در این مجموعه به جذابیتهای آن می افزاید.


باید گفت که آب و هوای این منطقه، برخلاف آب و هوای مالزی، سرد و خنک است. مسافران تور مالزی می توانند در مسیر از کوالالامپور تا گنتیگ از مکان های دیدنی مثل معبد هندی ها و غار باتوکیو، باغ توت فرنگی و معبد چینی ها دیدن کنند. بعد از این مکان های دیدنی نیز مسیر جنگلیِ گنتینگ شروع می شود که بهترین راه برای پیمودن آن، تله کابین است.


در غاری معبدی قرار دارد که به معبد هندی معروف است و برای رسیدن به آن باید 250 پله را بالا بروید. در ابتدای این پله ها مجسمه بزرگ طلایی رنگی قرار دارد که از مجسمه های مورد احترام هندوهاست. پس از پیمودن این پله ها به غاری می رسید که معبد اصلی هندو در ان قرار گرفته است. جالب است بدانید که در مسیر این پله ها میمون هایی وجود دارند که ازادانه برای خود باز می کنند، در صورتی که کاری به آنها نداشته باشید، آنها هم متقابلا با شما کاری نخواهند داشت.


در این پارک، باغی هم وجود دارد که به باغ توت فرنگی معروف است. شما با دادن حق ورودی می توانید هر چقدر که میخواهید توت فرنگی بخورید.



فضایی با حال و هوای بهشت و جهنم در این پارک درست شده است، فضای بهشت دارای مجسمه هایی از نعمت است و مجسمه هایی در حال عذاب در فضای جهنم است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.