کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل سی پلنت آنتالیا

شهرهای ساحلی ترکیه در زمینه گردشگری رشد قابل ملاحظه ای داشته اند، البته به دلیل نا امنی هایی که در سال های اخیر شاهد بوده است، از رشد گردشگری این منطقه کاسته شده است . اما باید گفت که تورهای ترکیه همچنان برای گردشگران ایرانی، جز تورهای پرطرفدار است.

تفریحات آبی آنتالیا جز دلایلی است که افراد را به رزرو هتل و سفر به این شهر اغوا می کند . به همین دلیل اکثر هتل های آنتالیا امکانات گسترده ای دارند و در بعضی از هتل ها لازم نیست برای استفاده از تفریحات از هتل خارج شد . یکی از باشکوه ترین هتلهای سیده آنتالیا ، هتل سی پلنت آنتالیا است .
تور آنتالیا با هتل سی پلنت آنتالیا


تور آنتالیا نوروز 97 با هتل سی پلنت آنتالیا



هتل سی پلنت آنتالیا در ساحل منطقه Kizilot  سیده قرار گرفته است. هتل های سیده آنتالیا با آرامش درونی و هیجان وصف ناپذیر ناشی از تفریحات شبانه و تفریحات آبی در بیرون از هتل گوشه ای از بهشت را در ذهنها تداعی می کند .هتل دارای ساحل شنی و اسکله اختصاصی می باشد ؛ همچنین در محوطه هتل استخرهای  متعددی برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد. موقعیت هتل به گونه ای است که در ۹۰ کیلومتری شهر آنتالیا و ۸۰ کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار دارد .
اتاق های هتل از نظر طراحی و دکوراسیون بسیار متنوع اند . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها به گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود . صندوق امانات ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، یخچال ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان قسمتی از امکانات اتاق های لوکس این هتل است . تمام اعضای خانواده با هر سن و سلیقه ای سرگرمی های لازم را در هتل خواهند داشت . هتل دارای ۱۲ اتاق ماساژ ، ۲ سونا vip و ۶ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . دیگر امکانات هتل عبارتند از سالن بدنسازی مجهز، ماساژ، بیلیارد، امکانات ساحلی برای حمام آفتاب، پینگ پنگ، چندین رستوران بین المللی، سونا و جکوزی، زمین تنیس، سینما، حمام ترکی، برنامه های سرگرمی کودکان، اتاق بازی، سرسره های آبی، ورزش های آبی موتوری.
تور آنتالیا با هتل سی پلنت آنتالیا
تور آنتالیا با هتل سی پلنت آنتالیا
تور آنتالیا با هتل سی پلنت آنتالیا
تور آنتالیا با هتل سی پلنت آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.