کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

اقامتگاه ساحلی یاسمین ریزورت

اگر می خواهید تور ترکیه بخرید اما از استانبول و آنتالیا رفتن خسته شده اید، از منطقه فوق العاده زیبای بدروم غافل نشوید. بدروم در جنوب غربی ترکیه و در سواحل رویایی دریای اژه قرار دارد. بهتر است از میان تورهای ترکیه، تور بدروم را انتخاب کنید تا تجربه ای ناب از آرام ترین سواحل ترکیه را کسب کنید.

بدورم در کنار ساحل زیبا و آرامش شما را با معماری اش نیز متحیر می کند. معماری این شهر به شبک مصری متعلق به قرن ها پیش است. همچنین فاصله هتل از فرودگاه بدروم 55 کیلومتر است.
تور ترکیه با اقامتگاه ساحلی یاسمین ریزورت
اگر به این بخش از ترکیه سفر کردید و مهمان سواحل آرام و طبیعت چشم نوازش شدید، هتل  5 ستاره یاسمین ریزورت(Jasmine Resort) را از دست ندهید. این هتل لوکس و زیبا در فاصله کمی از دریا است و ساحل اختصاصی هتل شرایط را برای موج سواری، حمام آفتاب و قدم زدن فراهم می کند.

معرفی هتل 5 ستا
ره یاسین ریزورت
 اتاق ها و سوئیتهای لوکس هتل همگی دارای پنجره بزرگ با چشم انداز خصوص دریا هستند. از جمله امکانات اتاق ها باید به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار، حمام خصوصی مجهز با وان و سشوار و دوش، و تخت خواب های کینگ سایز و مبلمان زیبا و راحت اشاره کرد.
همچنین هتل دارای 3 استخر روباز است که اطرافشان با درختان نخل و چمن زار گرفته شده و  2 استخر سرپوشیده نیز با امکانات لازم وجود دارد. انواع بازی های آبی مهیج برای بزرگسالان و کودکان وجود دارد. همچنین برنامه های تفریحی مانند تمرینات ورزشی، ایروبیک، ماساژهای مختلف، و ... نیز وجود دارد.
هتل دارای رستوران های شیکی است که رستوران اصلی آن صبحانه ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند. مهمانان می توانند انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در این رستوران با بالاترین کیفیت و بهترین طعم تست کنند.
تور ترکیه با اقامتگاه ساحلی یاسمین ریزورت
تور ترکیه با اقامتگاه ساحلی یاسمین ریزورت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.