کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

خرید تور بالی و شرکت در جشن گالونگان بالی

بالی این جزیره ی زیبا سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگرانی است که با خرید تور بالی به آن سفر می کنند تا در زیبایی طبیعت خدادادی آن غوطه ور شوند.


طبیعت بالی به گونه اییست که برپایی جشن های مختلف در آن طلب می شود، شاید به همین دلیل است که مردم این سرزمین در ماه های مختلف، جشن های متفاوت و با شکوهی را برگزار می کنند.


در ادامه ی مطلب به مسافران تور بالی و در کل افرادی که علاقه ی زیادی به فرهنگ مردم این کشور دارند، جشنی را معرفی می کنیم که بسیار زیبا و با شکوه است.




جشن گالونگان بالی


این جشنواره در واقع مهم ترین جشن و جشنواره بالی است. مردم محلی به این اعتقاد دارند که در طول 10 روزه ی اجرای این جشن، خدایان بالی به زمین فرود می آیند.
در این جشنواره آیین های مختلفی انجام می شود که بیشتر در کنار معابد مهم شهر صورت می گیرد.


جشنواره گالونگان نمادی از پیروزی دارما یا فضیلت بر تمام نیروهای شر بر روی زمین است. مردم در این جشنواره ی زیبا، از انواع میوه ها و گل ها برای تزئین و زیباسازی شهر استفاده می کنند. افراد بهترین لباس هایشان را می پوشند و زیباتری جواهرات را می آویزند و در این جشن حضور پیدا می کنند.



جالب است بدانید که آخرین روز این جشن حتی از روز اول آن هم مهم تر است. در این روز، مراسم مذهبی مشخص و خاصب برای ارواح گذشتگان و نیاکان بالی برگزار می شود.


همانند تصویر، در این جشن، زیباترین و خاص ترین وسایل دکوراتیو که متعبق به فرهنگ مردم این جزیره است آورده می شود و از آن بهره برده می شود.



برای دیدن زیباترین و اص ترین جشنواره های دنیا، کافیست به بالی سفر کنید و با فرهنگ این مردم آشنا شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.