کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل گرند خلیج

با هر هدفی که اقدام به خرید تور استانبول میکنید، دغدغه ی رزرو هتل خوب ، ذهن شما را درگیر خواهد کرد. حق با شماست چرا که تعداد هتلهای استانبول هم مانند سایر شهرهای ترکیه زیاد است و یک مسافر را دچار سردرگمی میکند. اما نگران نباشید، ما اینجاییم تا بهترین پیشنهاد ها را به شما ارائه کنیم.


نوروز 97 را پیش روی خود داریم و بسیاری از مسافران از مدتی قبل با خرید تور استانبول نوروز 97، سفر خود را به این شهر قطعی کرده اند.

در این میان برخی از این مسافران، هتل گرند خلیج را برای اقامت برگزیده اند. در ادامه ی مطلب به معرفی این هتل 4 ستاره که از جمله هتلهای خوب استانبول است خواهیم پرداخت.



هتل 4 ستاره گرند خلیج


 در کنار ارائه ی خدمات در سطح بالا، در یکی از بهترین مناطق استانبول قرار گرفته است که دسترسی به سایر نقاط را برای مسافران آسان میکند.


هتل گرند خلیج یکی از هتلهای خوب استانبول به حساب می آید که امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اتاق های بسیار شیکی دارد که همگی به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون ال سی و کانالهای ماهواره،دسترسی به اینترنت،مبلمان و تخت خوابهای شیک و راحت و حمام خصوصی مجهز شده اند.


تور استانبول با هتل گرند خلیج


در این هتل استخر سرپوشیده ی بسیار شیک و تمیز ، سونا،حمام ترکی و سالن ماساژ وجود دارد و در طبقه ی بالای هتل یک رستوران با چشم انداز زیبا از شهر قرار دارد که می توانید غذای ترکی به همراه موسیقی زنده میل کنید.


همانطور که گفته شد این هتل در موقعیتی قرار گرفته است که دسترسی را به مناطق گردشگری آسان میکند. این هتل در مرکز منطقه بی اقلو واقع شده است و از برج گالاتا و میدان تقسیم فاصله ی کمی دارد و شما میتوانید بع راحتی به مراکز توریستی و خرید استانبول  دسترسی داشته باشید.


تور استانبول با هتل گرند خلیج



تور استانبول با هتل گرند خلیج

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.