کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل ریکسوز لارس آنتالیا

تور آنتالیا با هتل ریکسوس لارس

برای سفر به آنتالیا در نوروز 97، از همین حالا  اقدام کنید، چرا که بسیاری از مدت ها پیش اقدام به خرید تورهای گردشگری کرده اند، شاید خوب ها تمام شود!

یکی از هتلهای 5 ستاره ای که در تورهای گردشگری آنتالیا به مسافران پیشنهاد می شود،  هتل فوق العاده زیبای ریکسوس لارس آنتالیا است.


هتل ریکسوز لارس
یکی از لوکس ترین هتلهای آنتالیا به حساب می آید. این هتل پنچ ستاره در منطقه لارا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر و مراکز خرید آن یک کیلومتر  و تا فرودگاه تقریبا 5 کیلومتر است.  این هتل زیبا امکانات تفریحی بی نظیری را ارائه می کند و برای یک تور آنتالیا همه چیز تمام، گزینه خوبی است.

هتل ریکسوز لارس دارای استخرهای روباز و سرپوشیده برای بزرگسالان و کودکان، سالن برگزاری مهمانی سالن همایش و کنفرانس، خدمات لاندری، بازی های آبی، ماساژدرمانی، مرکز اسپا، سونا، حمام ترکی، لانژ حمام آفتاب، زمین بازی برای کودکان، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات ویژه معلولین، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، کلاس های غواصی، کرایه خودرو، صرافی، پذیرش شبانه روزی، رستوران ها و بارهای متعدد، برنامه های موزیکال، تراسنفر فرودگاهی، دسترسی سراسری به وای فای رایگان، تهویه مطبوع سراسری و فضای سبز و باغ هایی زیبا است.

تمامی اتاق های این هتل با فضایی بزرگ و چیدمانی مدرن طراحی شده اند و دارای سیستم سرمایش و گرمایش هومشند، قفل الکترونیکی، سیفتی باکس، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، خط تلفن مستقیم، حمام و سرویس بهداشتی مجهز، دسترسی به اینترنت، نشیمن، میز آرایشی با لوازم آرایشی رایگان هستند. امکان سرو غذا در اتاق نیز وجود دارد.






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.