کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

بازار گل شهید محلاتی در آستانه ی نوروز

بازار گل شهید محلاتی در تمام اوقات سال به عنوان مرکز همیشه سرسبز و پل گل و گیاه شناخته شده و در این وقت از سال نیز که به استقبال بهار و ایام نوروز می رویم، از همیشه شکفته تر و شاداب تر است.


همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، این روزها بازار گل شهید محلاتی پذیرای هموطنانی ست که برای خرید سبزه و سنبل و انواع گل و گیاهان برای تزئین سفره ی هفت سین به اینجا آمده اند.







































مسافران نوروزی و جاده های برفی و بارانی

از همین امروز سفرهای نوروزی آغاز شده و بسیاری از مردم پیش از حلول سال نوی هجری شمسی به مقاصد گردشگری خود سفر می کنند.
با توجه به وضعیت برخی جاده ها و ریزش برف و باران، می باید احتیاط های کامل و تجهیزات کافی همراه داشته باشید.


سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ایرانی ها درخواست کرده که سفرهای نوروزی خود را به روزهای پایانی سال 96 موکول نکرده و به یکباره در روز 28ام اسفند موج ترافیک به جاده ها واصل نشود.



سرهنگ نادر رحمانی به ایسنا می گوید: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای مرند- جلفا، تبریز- مرند در استان آذربایجان شرقی، اردبیل- سراب در استان اردبیل و ارتفاعات هراز هستیم.


وی ادامه می دهد: در استان های آذربایجان شرقی، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، تهران و محورهای خوی-ماکو در استان آذربایجان غربی، گرمی-بیله‌سوار،‌ اردبیل ـ آستارا در استان اردبیل، بجنورد-آش‌خانه در استان خراسان شمالی،‌ قزوین-زنجان در استان قزوین،‌ ملایر-بروجرد در استان همدان و رشت‌-لاهیجان در استان گیلان بارش باران دیده می‌شود.


همین طور وی در خصوص مه گرفتگی جاده ها و کاهش دید رانندگان هشدار داده و به خصوص در مورد محورهای ساری- کیاسر و محدوده ی هزار چم در محور کرج – چالوس تاکید ورزید.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در خصوص ترافکی تهران توضیح داد: ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج از پل شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه تا کلاک و گرمدره سنگین است. همچنین ترافیک ورودی تهران در محورهای پاکدشت، تهران و شهریار- تهران نیمه سنگین است.


وی توصیه کرد: با توجه به لغزنده بودن راه ها رانندگان حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند.


سرهنگ رحمانی در نهایت گفت: توصیه موکد ما این است که هموطنان آغاز سفرهای نوروزی خود را به روزهای پایانی سال به خصوص 28ام اسفند ماه موکول نکنند.


جان دوباره ی دریاچه ی ارومیه

دریاچه ی ارومیه که به خشکی دچار شده و اکوسیستم منطقه را برهم زده بود، بر اثر بارش های اخیر و افزایش سطح بارندگی، در روزهای گذشته جان دوباره گرفت.


البته به جز بارش ها، رها کردن آب چندین سد به سوی محل دریاچه ی ارومیه در تجدید این دریاچه تاثیر مستقیم داشته است.


همان طور که در تصاویر زیر می بینید، آب دریاچه دوباره بالا آمده و شور و نشاط را به این منطقه بازگردانده است.
































در تور چین از ساختمان ترسناک شهر پکن دیدن کنید

اگر برای تعطیلات نوروز امسال با خرید تور چین نوروز 97 به این سرزمین پهناور و دیدنی سفر می کنید، به خاطر داشته باشید که در شهر پکن به دیدن ساختمان ترسناکی که از سوی مردم پکن طرد شده رفته و با آن عکس یادگاری بیندازید.


این عمارت که به گفته ی مردم محله ای که در آن واقع است، نفرین شده و پر از ارواح سرگردان است، در اوایل قرن بیستم میلادی بنا شد.


سبک معماری عمارت اروپایی ترسناک شهر پکن مطابق سبک باروک بوده و ظرافت فوق العاده ای در ساخت آن به کار رفته است.


در سال 1949 یک خانواده از افسرهای ارتش ملی چین این خانه را برای زندگی برگزیدند. اما اتفاقات ناگواری داخل خانه رخ داده و همسر افسر ارتش که تحت تاثیر حوادث عجیب خانه قرار گرفته بود، با خودکشی در این عمارت به زندگی خویش پایان داد.



از آن پس دیگر هیچ کس حاضر به زندگی در عمارت پررمز و راز شهر پکن نشده و به موازات آن شایعات درباره ی منحوس بودن این ساختمان نیز بالا گرفت.


تا حدی که اکنون مردمی که در این محله زندگی می کنند و به طور کلی تمام مردم کشور چین که خانه ی ترسناک پکن را می شناسند، معتقد هستند که ارواح خبیثه ای در این ساختمان وجود دارند و هر کس پا به درون آن بگذارد مورد آزار و اذیت این ارواح قرار خواهد گرفت.


به همین دلیل عمارت مذکور بی سکنه و متروکه مانده و هر روز بر اثر گذر زمان آسیب های بیشتری بر پیکره اش وارد می گردد.




اما با این همه همچنان تماشای سبک معماری ساختمان و جداافتادگی اش از دیگر بناهای اطراف که گویی آن را از اعماق تاریخ کنده و به تنهایی در این نقطه از شهر پکن گذاشته است، جذاب بوده و توصیه می کنیم در سفر به چین حتما به بازدید از این عمارت رفته و احتمالا به عکاسی از آن مشغول شوید.


تور آنتالیا با هتل بلیس بلک


اگر مقصدشما برای نوروز 97 سفر با تور آنتالیا، به شهر بلک است، بد نیست به هتل های ساحلی نیز ، در کنار هتلهای درون شهری، گوشه چشمی داشته باشید. هتل پنج ستاره بلیس یکی از هتل های ساحلی منطقه بلک . شما می توانید از این هتل انتظار بهترین و بیشترین سرویس دهی را داشته باشید.
هتل بلیس دارای یک ساحل اختصاصی است. هر چند این هتل در نزدیکی ساحل است، اما وجود پنج استخر بزرگ در فضای باز هتل و امکان انجام تفریحات آبی، در کنار یک پارک آبی بزرگ و یک استخر سرپوشیده دیگر در این هتل، علاقمندان به ورزش های آبی و شنا را بیشتر به رزرو هتل بلیس تشویق می کنند.



محوطه این هتل ۵ ستاره در بلک، با درختان تنومند و همیشه سرسبز کاج پوشیده شده تا در تمام طول سال، فضایی آرامش بخش و مناسب قدم زدن برای مهمانان فراهم باشد. پذیرش های هتل بلیس به صورت ۲۴ ساعته فعال است. خدمات لاندری، نگهداری از کودکان، ارسال بسته پستی، کرایه خودرو نیز تعبیه شده است.

این هتل ۵۷۵ اتاق دارد که در وسعت های مختلف، با دکوراسیونی شیک و مجلل آراسته شده اند. هر کدام از این اتاق ها دارای تلویزیون ال ای دی با شبکه ماهواره ای است. بالکن خصوصی که برای برخی از اتاق ها در نظر گرفته شده نمای زیبا و آرامش بخش دریا را دارد . اتاق ها دارای دسترسی به اینترنت نیز هستند. تخت های راحت طبی و سیستم تهویه مطبوع از دیگر خدمات اتاق های هتل بلیس است.
همانطور که گفته شد این هتل برای علاقمندان به ورزش های آبی مناسب است ؛ مرکز آب گرم هتل بلیس بی نظیر است و در کنار آن خدمات دیگری مانند یوگا، پیلاتیز، کارائوکه ، موج سواری ، جکوزی ، جاره دوچرخه،  قایقرانی، بازی های تعاملی، والیبال، تنیس، فوتبال، ماساژ و مدیتیشن ارائه می شود.



همچنین برای سرگرمی کودکان ، مکان هایی برای نگهداری و بازی بچه ها نیز تعبیه شده است. اگر به سوار کاری علاقه دارید، می توانید طی سفر چند روزه تان با تور آنتالیا هتل بلیس، تحت نظر مربی ، این ورزش را یاد بگیرید.

حمام بخار فنلاندی یکی از امکانات ویژه این هتل است که در هیچ جای دیگر همانندش را پیدا نخواهید کرد. علاقمندان به گلف نیز می توانند در سه کیلومتری هتل به مجموعه گلف دسترسی داشته باشند و تمامی لوازم را به صورت رایگان برای تمرین دریافت نمایند.
برای وعده ناهار و شام تان می توانید از یکی از ۵ رستوران و کافی شاپ این هتل استفاده کنید. رستوران های هتل هم در فضای داخلی و هم در نزدیکی ساحل وجود دارند. سالن زیبایی از دیگر خدمات هتل به بانوان است. برای برگزاری مهمانی، می توان از سالن مجلل و بسیار زیبای این هتل استفاده کرد. هتل بلیس برای افراد معلول خدمات و اتاق های ویژه ای را در نظر گرفته است.


برای رزرو برترین تورهای آنتالیا روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.parmidatours.com/tour/antalya











اروپا در برف سنگین فرو رفت

برف سنگین اروپا را در خود فرو برد. اگر این روزها با تور گردشگری اروپا به قاره ی سبز سفر کرده باشید، این قاره را سفید پوش خواهید یافت.


اکنون کشورهای ایتالیا، انگلیس، سوئد، کرواسی، آلمان و دانمارک برف سنگینی را تجربه کرده و همان طور که در تصاویر می بینید تغییر شکل چهره ی شهرها بی سابقه است.



























هتل Green Park Merter

استانبول در میان تورهای نوروزی ترکیه، یکی از پرطرفدارترین ها است. چرا؟ دلیل آن این است که در استانبول انواع جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید و گردشگری وجود دارد و مسافران می توانند از لحظه لحظه ی خود استفاده کنند. این یعنی صدها انتخاب برای رزرو هتل و خرید تور ترکیه.

 در میان هتلهای استانبول، هتل Green Park Merter جز هتلهای نسبتا خوب شهر بحساب می آید. اگر قصد رزرو تور ترکیه را دارید، این هتل را حتما مد نظر داشته باشید.
هتل Green Park Merter
هتل گرین پارک میتر بهترین هتل نزدیک فرودگاه در کل استانبول است. این هتل دارای 5 سالن مجهز به تهویه‌ مطبوع برای برگزاری جشن های مختلف مثل عروسی و کنفرانس و سمینار است. لابی هتل با رسپشن 24 ساعته کار رزرواسیون مهمانان را می دهد. صندوق امانات، آسانسور، صرافی، کافه، بار و رستوران برای راحتی مهمانان فراهم شده است.
اینترنت بی‌ سیم پرسرعت در تمام فضاهای هتل وجود دارد، و خدمات سرو غذا در اتاق (با هزینه‌ اضافی)، خدمات خشک ‌شویی و پارکینگ رایگان برای کسانی که با ماشین هستند، نیز از سایر امکانات هتل است.
از هتل تا مرکز نمایشگاه CNR تنها 5 دقیقه فاصله بوده و مرکز شهر استانبول نیز بسیار نزدیک به هتل است. حمل و نقل عمومی در چندقدمی هتل است و فرودگاه بین ‌المللی آتاتورک (Atatürk) با ماشین تقریبا 5 کیلومتر و فقط 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد .
هتل گرین پارک میتر 141 اتاق شیک و مجهز دارد. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با دوش، وان و سشوار، تخت‌ خواب دونفره کینگ سایز ، گاوصندوق، مینی ‌بار، خط تلفن مستقیم، اینترنت پرسرعت، تلویزیون ماهواره ‌ای و کابلی ، تهویه‌ مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی است.
لانژ حمام آفتاب، باشگاه بدنسازی و خدمات ماساژ (با هزینه‌ اضافی) نیز در اختیار مهمانان است.استخر روباز و سرپوشیده، سونا، حمام بخار و حمام ترکی از امکانات تفریحی است که هتل برای رفاه مهمانانش در نظر گرفته است. در رستوران روملی (Rumeli) انواع بشقاب های ترکی و بین‌المللی سرو می‌ شود. بار لوتوس (Lotus) هم با انواع نوشیدنی پذیرای مهمانان است.
هتل Green Park Merter
هتل Green Park Merter