کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معبد تانالوت بالی

بالی پر است از دیدنی های مختلف که سفر به آن برای کسانی که قدرت خرید تور بالی را دارند، بسیار هیجان انگیز است. بالی به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری مختلف و البته طبیعت بی نظیر، در سراسر جهان به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری شهره است.
امروز به معرفی یکی از معابد مهم و البته بسیار زیبای بالی می رویم و شما را با آن آشنا می کنیم.



با معبد تانالوت بالی آشنا شوید



این معبد با سایر معبدهای این جزیره ی زیبا فرق دارد و فرق آن در این است؛ معبد تانالوت در میان آب های اقاینوس هند قرار گرفته است و گردشگران برای دیدن از آن باید از یک پل سنگی مرجانی به طول 20 متر عبور کنند که تنها راه ارتباطی این معبد با ساحل همین پل زیبا است که حین حرکت روی آن، آب اقیانوس با پاهای شما تماس پیدا می کند.


همین امر سبب شده است که معبد تانالوت به یکی از رویایی ترین معابد بالی تبدیل شود. جالب است بدانید که این معبد رویایی مورد توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است تا از آن عکاسی کنند.



جالب است بدانید که هنگامی که آب اقیانوس بالا می آید ،تخت سنگی که معبد روی آن قرار گرفته است به زیر آب میرود و انگار معبد روی اقیانوس شناور است. به همین دلیل تنها زمانی ورود به این معبد امکان پذیر است که اقیانوس آرام باشد و آب آن در سطح پایین قرار گرفته باشد.



البته هم اکنون امکان بازدید از این معبد برای گردشگران و مسافران امکان پذیر نیست و ممنوع شده است، چرا که طی سال های اخیر بسیاری از مسافران آسیب هایی را به معبد تانالوت وارد کرده اند و اکنون تنها ساکنین بالی می توانند به آن وارد شوند.


با این وجود، مسافران از نمای بی نظیر آن بهره می برند و برای عکس برداری عازم این نقطه می شوند.



همچنین باید بگوییم که در ساحل این معبد، انواع رستوران، فروشگاه، پارک مرکزی و مکانی برای برپایی مراسم رقص و پای کوبی نیز وجود دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.