کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور استانبول هتل 4ستاره آیکن

چیزی به سفر مسافران نوروزی باقی نمانده است. بسیاری از افراد از مدت ها پیش تور استانبول را خریداری کرده اند و در تعطیلات پیش رو عازم این شهر می شوندتا با فراغت بال، به دور از دغدغه ها، استراحت کنند.


یکی از هتلهای زیبای استانبول هتل 4ستاره ی آیکن یا Icon Istanbul Hotel است که این روزها با قیمتهای مناسبی اتاقهایش را به گردشگران اجاره می دهد. ابتدا برای معرفی هتل آیکن باید تاکید کرد در مهمترین بخش استانبول یعنی حوالی میدان تقسیم واقع شده است که احتمال حملات تروریستی در آن بیش از مناطق دیگر است.
تور استانبول هتل  4ستاره آیکن

تور استانبول هتل  4ستاره آیکن
معرفی هتل 4ستاره ی آیکن استانبول:ابتدا قبل از رزرو هتل به این نکته که در منطقه ی دولاڀدره در خیابان استقلال واقع شده توجه بسیاری داشته باشید چراکه بمب گذاریهای اخیر استانبول در همین خیابان رخ داده است.اما رها از این ناامنیها باید گفت بسیاری از کافه ها،رستورانها،فروشگاههای بزرگ و گالریها در همین خیابان قرار دارند.از این روی اقامت مفرحی را در هتل تجربه خواهید کرد.
هتل آیکن یکی از هتلهای 4ستاره ی شیک استانبول است که با بهره گیری از آخرین فناوریهای روز دنیا ساخته شده است .باید اضافه کرد کلیه ی فضاهای هتل بسیار هنرمندانه و با سلیقه تزئین شده اند تا شما به عنوان مهمان احساس خوشایندی را تجربه کنید.کلیه ی اتاقهای هتل مجهز به  سیستم تهویه ی مطبوع،تلویزیون صفحه تخت با کانالهای ماهواره،مینی بار،کتری برقی،حمام خصوصی مجهز به سشوار و مبلمان و تخت خوابهای راحت هستند.همچنین باید اضافه کرد اتاقها دارای ڀنجره با چشم انداز زیبا از شهر استانبول هستند.
تور استانبول هتل  4ستاره آیکن

همچنین در هتل آیکن امکانات رایگانی از قبیل حمام ترکی،سونا و سالن بدنسازی برای رفاه حال مهمانان هتل فراهم است.استفاده از خدمات ماساژ ،خشک شویی و اتو با ڀرداخت هزینه ی اضافه صورت می گیرد.
در هتل صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و ناهار و شام از منویی مملو از انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی برای مهمانان هتل ارائه می شود.
هتل آیکن از فرودگاه آتاتورک تنها 15کیلومتر فاصله دارد.

برای خرید تور استانبول نوروز 97 اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.