کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل Green Park Merter

استانبول در میان تورهای نوروزی ترکیه، یکی از پرطرفدارترین ها است. چرا؟ دلیل آن این است که در استانبول انواع جاذبه های گردشگری، انواع مراکز خرید و گردشگری وجود دارد و مسافران می توانند از لحظه لحظه ی خود استفاده کنند. این یعنی صدها انتخاب برای رزرو هتل و خرید تور ترکیه.

 در میان هتلهای استانبول، هتل Green Park Merter جز هتلهای نسبتا خوب شهر بحساب می آید. اگر قصد رزرو تور ترکیه را دارید، این هتل را حتما مد نظر داشته باشید.
هتل Green Park Merter
هتل گرین پارک میتر بهترین هتل نزدیک فرودگاه در کل استانبول است. این هتل دارای 5 سالن مجهز به تهویه‌ مطبوع برای برگزاری جشن های مختلف مثل عروسی و کنفرانس و سمینار است. لابی هتل با رسپشن 24 ساعته کار رزرواسیون مهمانان را می دهد. صندوق امانات، آسانسور، صرافی، کافه، بار و رستوران برای راحتی مهمانان فراهم شده است.
اینترنت بی‌ سیم پرسرعت در تمام فضاهای هتل وجود دارد، و خدمات سرو غذا در اتاق (با هزینه‌ اضافی)، خدمات خشک ‌شویی و پارکینگ رایگان برای کسانی که با ماشین هستند، نیز از سایر امکانات هتل است.
از هتل تا مرکز نمایشگاه CNR تنها 5 دقیقه فاصله بوده و مرکز شهر استانبول نیز بسیار نزدیک به هتل است. حمل و نقل عمومی در چندقدمی هتل است و فرودگاه بین ‌المللی آتاتورک (Atatürk) با ماشین تقریبا 5 کیلومتر و فقط 10 دقیقه تا هتل فاصله دارد .
هتل گرین پارک میتر 141 اتاق شیک و مجهز دارد. هر اتاق دارای حمام اختصاصی با دوش، وان و سشوار، تخت‌ خواب دونفره کینگ سایز ، گاوصندوق، مینی ‌بار، خط تلفن مستقیم، اینترنت پرسرعت، تلویزیون ماهواره ‌ای و کابلی ، تهویه‌ مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی است.
لانژ حمام آفتاب، باشگاه بدنسازی و خدمات ماساژ (با هزینه‌ اضافی) نیز در اختیار مهمانان است.استخر روباز و سرپوشیده، سونا، حمام بخار و حمام ترکی از امکانات تفریحی است که هتل برای رفاه مهمانانش در نظر گرفته است. در رستوران روملی (Rumeli) انواع بشقاب های ترکی و بین‌المللی سرو می‌ شود. بار لوتوس (Lotus) هم با انواع نوشیدنی پذیرای مهمانان است.
هتل Green Park Merter
هتل Green Park Merter

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.