کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

در تور چین از ساختمان ترسناک شهر پکن دیدن کنید

اگر برای تعطیلات نوروز امسال با خرید تور چین نوروز 97 به این سرزمین پهناور و دیدنی سفر می کنید، به خاطر داشته باشید که در شهر پکن به دیدن ساختمان ترسناکی که از سوی مردم پکن طرد شده رفته و با آن عکس یادگاری بیندازید.


این عمارت که به گفته ی مردم محله ای که در آن واقع است، نفرین شده و پر از ارواح سرگردان است، در اوایل قرن بیستم میلادی بنا شد.


سبک معماری عمارت اروپایی ترسناک شهر پکن مطابق سبک باروک بوده و ظرافت فوق العاده ای در ساخت آن به کار رفته است.


در سال 1949 یک خانواده از افسرهای ارتش ملی چین این خانه را برای زندگی برگزیدند. اما اتفاقات ناگواری داخل خانه رخ داده و همسر افسر ارتش که تحت تاثیر حوادث عجیب خانه قرار گرفته بود، با خودکشی در این عمارت به زندگی خویش پایان داد.



از آن پس دیگر هیچ کس حاضر به زندگی در عمارت پررمز و راز شهر پکن نشده و به موازات آن شایعات درباره ی منحوس بودن این ساختمان نیز بالا گرفت.


تا حدی که اکنون مردمی که در این محله زندگی می کنند و به طور کلی تمام مردم کشور چین که خانه ی ترسناک پکن را می شناسند، معتقد هستند که ارواح خبیثه ای در این ساختمان وجود دارند و هر کس پا به درون آن بگذارد مورد آزار و اذیت این ارواح قرار خواهد گرفت.


به همین دلیل عمارت مذکور بی سکنه و متروکه مانده و هر روز بر اثر گذر زمان آسیب های بیشتری بر پیکره اش وارد می گردد.




اما با این همه همچنان تماشای سبک معماری ساختمان و جداافتادگی اش از دیگر بناهای اطراف که گویی آن را از اعماق تاریخ کنده و به تنهایی در این نقطه از شهر پکن گذاشته است، جذاب بوده و توصیه می کنیم در سفر به چین حتما به بازدید از این عمارت رفته و احتمالا به عکاسی از آن مشغول شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.