کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل پنج ستاره کانکورد دولوکس ریزورت

سفر به آنتالیا لذت بخش است، هم به دلیل جاذبه های گردشگری اش، هم به دلیل هتلهای فوق العاده ای که امکانات گسترده ای دارد. یکی از این هتلهای فوق العاده که از سوی بسیاری از مسافران تور آنتالیا انتخاب می شود، هتل کنکورد دولوکس ریزورت آنتالیا است. با ما باشید تا شما را با این هتل آشنا شوید.

هتل کانکورد دولوکس ریزورت (Concorde de Luxe Resort) هتلی پنج ستاره است و در نوار ساحلی لارا و در شرق آنتالیا قرار گرفته است. فاصله مرکز شهر از این هتل تنها 16 کیلومتر بوده و از هتل تا فرودگاه آنتالیا نیز، 10 کیلومتر فاصله بیشتر نیست. هزینه رزرو هتل از شبی 280 هزار تومان شروع می شود و تا 420 هزار تومان برای یک اتاق تک نفره نیز می رسد. این هتل می تواند اقامت منحصر به فرد و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور آنتالیا  رقم بزند.
هتل پنج ستاره کانکورد دولوکس ریزورت
این هتل بزرگ، 401 اتاق مجلل و راحت دارد. مهمانان در لابی با پذیرش و تصویه 24 ساعته وارد می شوند. هتل در طبقه همکف دارای صرافی و صندوق امانت برای راحتی مسافران است. در تمامی فضاهای عمومی هتل اینترنت پرسرعت بی سیم به طور رایگان در دسترس است. هتل دارای یک رستوران، یک اتاق تنها برای صرف صبحانه و یک بار است. همچنین، مهمانان می توانند از فروشگاه داخل هتل، خرید کنند. به علاوه مهمانان می توانند از زمین بازی و باغ بسیار زیبای هتل نیز استفاده نمایند. اتاق بازی، پرستاره بچه و خدمات نگهداری کودکان نیز در هتل موجود است. مهمانان می توانند با کرایه دوچرخه از هتل، در محله های اطراف گشت بزنند.
فعالیت های تفریحی خارج از هتل شامل دوچرخه سواری، کوهنوردی، تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال و گلف می شود. فعالیت های تفریحی داخل هتل نیز استخر سرپوشیده و روباز، تراس و لانژ حمام آفتاب با صندلی و سایبان، تنیس روی میز، دارت، ژیمناستیک، بیلیارد و بولینگ است. همچنین برای ریلکسشین می توان از جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، اسپا و سونا، سالن زیبایی، آب درمانی و حمام بخار استفاده کرد. به علاوه برنامه های تفریحی همراه با موزیک زنده برای بزرگسالان و کودکان به صورت جداگانه وجود دارد.
هتل پنج ستاره کانکورد دولوکس ریزورت
اتاق ها مناسب اقامت خانوادگی هستند. تمامی آنها مجهز به تهیوه مطبوع، سرمایش /گرمایش مرکزی، اینترنت بی سیم، نشیمن، گاوصندوق، مینی بار، مینی فریج، بالکن با منظره دریا، تلویزیون ، رادیو، دی وی دی پلیر، حمام با دوش و وان و سشوار و تخت های کینگ سایز و گهواره هستند.
هتل پنج ستاره کانکورد دولوکس ریزورت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.