کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل گانویگ کومرز کلن

به غیر از تورهای دور اروپا که بسیاری از مسافران برای گشت و گذار خریداری می کنند، برخی از افراد برای مقاصد تجاری به کشورهای اروپایی سفر می کنند. برخی از این افراد که برای مقاصد کاری سفر می کنند، ترجیح می دهند که در هتل هایی اقامت کنند که تنها تمیز باشد، آن ها نیازی به امکانات رفاهی داخل هتل ندارند چرا که میخواهند درون شهر به کارهای تجاری بپردازند.
ما امروز به سراغ یکی از هتل های کلن می رویم که فاقد امکانات رفاهی است اما در عوض قیمت مناسبی دارد و اتاق های تمیز.



این هتل سه ستاره یکی از هتل های شهر کلن است که دارای اتاق های مختلفی است. اتاق های هتل گانویگ کومرز کلن، به اتاق های سوپریر دبل با مساحت 25 متر مربع، اتاق خانوادگی با مساحت 20 متر مربع، اتاق تریپل با مساحت 22 متر مربع، اتاق استاندارد دبل با مساحت 18 متر مربع، اتاق استاندارد سینگل با مساحت 14 متر مربع، اتاق سوپریر سینگل با مساحت 14 متر مربع، اتاق سینگل کامفورت با مساحت 15 متر مربع تقسیم می شوند که هر یک دارای امکانات رفاهی است. مهم ترین ویژگی این اتاق ها این است که بسیار تمیزند و مسافران میتوانند با آسایش در آن اقامت کنند.



این هتل در مرکز شهر کلن قرار گرفته است و از ایستگاه قطار تنها 200 متر فاصله دارد و در کنار رود راین قرار گرفته است. آن چه که این هتل را نزد مسافران محبوب کرده است، قیمت مناسب آن و موقعیت قرار گیری اش است، چرا که مرکز شهر بودنش سبب می شود که مسافران بتوانند به راحتی همه ی نقاط شهر دسترسی داشته باشند.
فرودگاه کلن بُن در فاصله ی 13 و نیم کیلومتری و فرودگاه بین المللی دوسلدورف هم در فاصله ی 39 و 8 کیلومتری هتل قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.