کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل گرند هالیک در استانبول

استانبول شهری توریستی در کشور ترکیه است که به علت همسایگی با کشور ایران یکی از مقاصد گردشگری برای مردمان ایرانی است. اگر عازم سفر به ترکیه هستید, بهتر است با تور سفر کنید چرا که راهنمایان تور ها با برنامه ریزی دقیق در شهر مقصد همه ی جاذبه های گردشگری را به شما عزیزان نشان می دهند و اطلاعات جامع و دقیقی را در اختیارتان قرار خواهند داد.


برای اطلاع از قیمت تور استانبول به سایت پارمیدا مراجعه نمایید. استانبول به دلیل توریستی بودن, هتل ها و رستوران های مجلل فراوانی دارد که همگی پذیرای مهمانان خارجی می باشند.  یکی از بهترین هتل های استانبول هتل گرند هالیک است که در مطلب زیر به معرفی این هتل 4 ستاره ی محبوب می پردازیم.  با ما همراه باشید.



هتل گرند هالیک در استانبول


هتل گرند هالیک واقع در منطقه ی بی اغلو شهر استانبول در بهترین موقعیت مکانی این شهر قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره ی محبوب تنها 2 کیلومتر تا میدان تقسیم و مرکز خرید لوکس و پر جمعیت نشان تاشی فاصله دارد. هتل گرند هالیک گزینه ی مناسبی برای تجار است چرا که این هتل به مراکز تجاری, مراکز خرید, خیابان استقلال, نشان تاشی, عثمان بی, مراکز تاریخی و مراکز تفریحی استانبول نزدیک است. در 7 کیلومتری هتل, مرکز تجاری جواهر قرار دارد و تنها با 15 دقیقه پیاده روی می توانید به بازار بزرگ برسید. 




اتاق های هتل گرند هالیک


در این هتل کوچک، تعداد 81 اتاق وجود دارد که به 3 دسته ی اتاق ها با چشم انداز خلیج, اتاق ها با چشم انداز شهر و اتاق های دلوکس با چشم انداز خلیج تقسیم شده اند, بنا به نیازتان می توانید یکی از این اتاق ها را برای اقامت انتخاب نمایید. همه ی اتاق های هتل با رنگ هایی طبیعی و مبلمان چوبی و مدرن دکور شده اند. اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تهویه, تلفن, مینی بار, صندوق امانات, تلویزیون ال سی دی و اینترنت و میز کار می باشد. کارکنان هتل افرادی خوش برخورد و با تجربه می باشند که مسلط به چند زبان هستند. 



امکانات هتل گرند هالیک


پرسنلی که در این هتل کار می کنند، با ایجاد امکانات ویژه سعی بر آن دارند که مهمانان و مسافران را راضی نگه دارند. دو رستوران فوق العاده در این هتل قرار دارند که بهترین غذا های محلی و بین المللی را در آن سرو می کنند. رستوران BOGAZICI ظرفیتی 350 نفره دارد و مهمانان می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. رستوران ADALI در طبقه ی هشتم هتل بر روی بام هتل با چشم انداز خلیج گلدن هورن می توانید از غذا لذت ببرید. کافه ای که در هتل قرار دارد, نوشیدنی های محلی و متفاوتی سرو می کند. از امکانات ورزشی هتل می توان استخر سر پوشیده, سونا, ماساژ, جکوزی و حمام ترکی را نام برد.


حال که در فصل سرما به سر می بریم، می توانید چمدان خود را پر کنید از لباس های زمستانی و برای قدم زدن در کنار دریا آماده شوید.



از نکات مثبت هتل می توان به موقعیت مکانی مناسب, نزدیک بودن به میدان تقسیم, پرسنل مهمان نواز, نظافت روزانه اتاق, هتلی دنج با منظره خلیج شاخ طلایی, اتاق های بزرگ و جادار اشاره کرد.  تنها نکته ی منفی هتل گرند هالیک سازگار نبودن غذاها با ذائقه ی ایرانی ها و تنوع کم غذایی است. با انتخابی درست و صحیح می توانید سفری خوش و خاطره انگیز را تجربه کنید.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.