کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

رامسر، جنگل دالخانی و یک هتل زیبا

درست است که میگویند زیباترین فصل سفر به شمال کشور در فصل بهار است، فصلی که در آن تمام درختان سبز هستند و شکوفه داده اند، اما نمیتوان منکر زیبایی های آن در سایر فصل ها شد. مثلا در همین هفته ی جاری، در بیشتر مناطق شمالی کشور، بارش باران را شاهد هستیم، پس اگر دلتان برای باریدن باران و خیس شدن از باران و قدم زدن زیر آن تنگ شده است، میتوانید به شمال کشور سفر کنید و هم خستگی کار را از تن به در کنید و هم باران را حس کنید. اما برای اینکه به شمال سفر کنید، شهرهای زیادی را پیش رو خواهید داشت ، ما به شما پیشنهاد میکنیم به شهر زیبای راسر بروید و از جاذبه های گردشگری زیبای آن لذت ببرید.

رامسر

این شهر زیبا، آخرین شهر استان مازندران است که در غربیترین منطقه ی این استان قرار گرفته است. رامسر شهری ساحلیست و دارای آب و هوای بسیار خوبیست. رامسر از سمت شرق به شیرود از غرب به جلگه رودسر اولین شهرستان شرق گیلان، از جنوب به کوه‌های البرز و از سمت شمال به دریای خزر محدود است. آب وهوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان معتدل است. با اقمامت در این شهرهم دریا را در اختیار دارید و هم جنگل را! راستی در رامسر فرودگاه نیز وجود دارد، اگر میخواهید لذت سفر از جاده های شمالی را از دست بدهید میتوانید با هواپیما به رامسر بیایید.
اما یکی از زیباترین جنگلهای ایران در همین رامسر قرار گرفته است، جنگل دالخانی که اتفاقا از بکرتین مناطق سرسبز نیز محسوب میشود. این جنگل به دالان بهشت نیز مشهور است چرا که درختان آن سر به فلک کشیده اند و شاخته های آنها در هم تنیده است و یک دالان سرسبز بسیار زیبایی را پدید آورده اند.


دالخانی، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان رامسر است که در 30 کیلومتری جنوب شرقی رامسر و در دهستان چهل‌شهید قرار دارد. وجود جنگل 600 هزار متر مربعی در نزدیکی این روستا سبب شده است تا این منطقه ی سرسبز به اسم همین روستا نام بگیرد. در مسیر جاده ی جنگلی که ادامه دهید و بعد از گذر از جنگل دالخانی، به ییلاق ییلاق جنت رودبار و گرسماسر، اکراسر، گلین خواهید رسید که چشمه ی دیگری از زیبایی های شمال کشور را شاهد خواهید بود.
برای اینکه به جنگل دالخانی برسید، میباست در مسیر رامسر به تنکابن قرار گیرید چرا که این جنگل در همین مسیر قرار دارد. برای رسیدن به آن می توانید از مسیر کتالم- هریس حرکت کند و پس از طی مسیر 7 کیلومتری در مسیر آسفالته رامسر به تنکابن، به سه راهی جنت رودبار برسید. جنگل دالخانی 23 کیلومتر جلوتر در کنار جاده انتظار شما را می کشد.
اما به رامسر که بروید، چند هتل بسیار خوب وجود دارد که میتوانید برای اقامت یکی را به دلخواه انتخاب کنید. اقامتگاه مورد نظر ما برای رزرو هتل ، هتل بام سبز رامسر است.
این هتل در دو قسمت شمالی و جنوبی ساخته شده است که اتاقهایی که در سایت شمالی قرار گرفته اند در بالای تلکابین رامسر و بر فراز قله‌ی ایل‌میلی ساخته شده اند. این اتاق ها شامل کلبه های جنگلی بسیار زیبا و سوئیت های وی آی پی هستند که یک اقامتگاه بسیار دنج  با چشم انداز رویایی را فراهم میسازند. چشم‌انداز بی‌نظیر هتل بام رامسر رو به فضای جنگلی کوهستان است و 700 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. نکته ی جالب و قابل توجه درباره ی این هتل این است که تنها وسیله ای که شما را به محل اقامتتان میرساند، تله کابین است، پی برای تجربه ی هتلی دلپذیر باید بر ترس از ارتفاع خود غلبه کنید.
اگر قصد سفر به رامسر و رزرو هتل در این شهر را داشتید، میتوانید با مراجعه به لینک زیر هتل بام سبز رامسر را تا سقف 37 درصد رزرو کنید و از اقامت خود کمال لذت را ببرید.
رزرو هتل بام سبز رامسر




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.