کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

سفر بهاره به شهر زیبای آنتالیا



بهار فصل زیبای سفر است و علاقه مندان سفرهای خارجی شهر ساحلی آنتالیا را برای سفرهای روح بهش بهاریشان انتخاب می کنند.

شهر زیبا و توریستی آنتالیا در غرب کشور ترکیه و در سواحل دریای مدیترانه واقع شده است و به دلیل داشتن آب و هوایی معتدل مسافران زیادی را به ویژه در تابستان به خود جذب می کند.

آنتالیا یک شهر باستانی است چرا که با توجه به حفاریهای صورت گرفته در این منطقه، قدمت آنتالیا به ۳۰۰ سال قبل از میلاد بر می گردد و در سال ۱۳۳ بخشی از جمهوری روم بوده است.حتی مولانا هم در کتاب فیه مافیه اشاره ای به آنتالیا داشته است.

اما آنتالیا دارای بافت زیبایی است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.از آنتالیا همین بس که ساحل صخره ای بسیار زیبایی دارد  و همین ساحل صخره ای منظره ی زیبایی از دریا و ساختمانهای قرار گرفته بر صخره ها به نمایش می گذارد.علاوه بر این شهر با بلوارهای زیبا و درختهای نخل و لنگرگاههای زیبا شناخته می شود که رفتن به این شهر را برای توریستها چشم نوازتر می کند.

در کنار جاذبه های توریستی طبیعی مانند غارها،آبشارها و ساحل زیبا شهر پر است از آثار باستانی زیبایی که باید برای دیدنشان رهسپار این شهر توریستی شد.مکانهای تاریخی چون منطقه ی قلعه ایچی دروازه هادریان و شهر تاریخی آسپیندوس از جمله آنها هستند که دیدنشان به مسافران تور آنتالیا توصیه می شود.

این شهر یکی از مکانهای جذاب برای ایرانیان از سراسر کشور است.چرا که هم می توانند از ساحل زیبا بهره ببرند و دریای آبی مدیترانه را تماشا کنند و هم از بازارهای شهر اجناس با کیفیت ترک را خریداری کنند.


     آنتالیا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.