کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل ریکسوز لارس آنتالیا

تور آنتالیا با هتل ریکسوس لارس

برای سفر به آنتالیا در نوروز 97، از همین حالا  اقدام کنید، چرا که بسیاری از مدت ها پیش اقدام به خرید تورهای گردشگری کرده اند، شاید خوب ها تمام شود!

یکی از هتلهای 5 ستاره ای که در تورهای گردشگری آنتالیا به مسافران پیشنهاد می شود،  هتل فوق العاده زیبای ریکسوس لارس آنتالیا است.


هتل ریکسوز لارس
یکی از لوکس ترین هتلهای آنتالیا به حساب می آید. این هتل پنچ ستاره در منطقه لارا واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر و مراکز خرید آن یک کیلومتر  و تا فرودگاه تقریبا 5 کیلومتر است.  این هتل زیبا امکانات تفریحی بی نظیری را ارائه می کند و برای یک تور آنتالیا همه چیز تمام، گزینه خوبی است.

هتل ریکسوز لارس دارای استخرهای روباز و سرپوشیده برای بزرگسالان و کودکان، سالن برگزاری مهمانی سالن همایش و کنفرانس، خدمات لاندری، بازی های آبی، ماساژدرمانی، مرکز اسپا، سونا، حمام ترکی، لانژ حمام آفتاب، زمین بازی برای کودکان، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات ویژه معلولین، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، کلاس های غواصی، کرایه خودرو، صرافی، پذیرش شبانه روزی، رستوران ها و بارهای متعدد، برنامه های موزیکال، تراسنفر فرودگاهی، دسترسی سراسری به وای فای رایگان، تهویه مطبوع سراسری و فضای سبز و باغ هایی زیبا است.

تمامی اتاق های این هتل با فضایی بزرگ و چیدمانی مدرن طراحی شده اند و دارای سیستم سرمایش و گرمایش هومشند، قفل الکترونیکی، سیفتی باکس، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، خط تلفن مستقیم، حمام و سرویس بهداشتی مجهز، دسترسی به اینترنت، نشیمن، میز آرایشی با لوازم آرایشی رایگان هستند. امکان سرو غذا در اتاق نیز وجود دارد.






معرفی هتل گرند خلیج

با هر هدفی که اقدام به خرید تور استانبول میکنید، دغدغه ی رزرو هتل خوب ، ذهن شما را درگیر خواهد کرد. حق با شماست چرا که تعداد هتلهای استانبول هم مانند سایر شهرهای ترکیه زیاد است و یک مسافر را دچار سردرگمی میکند. اما نگران نباشید، ما اینجاییم تا بهترین پیشنهاد ها را به شما ارائه کنیم.


نوروز 97 را پیش روی خود داریم و بسیاری از مسافران از مدتی قبل با خرید تور استانبول نوروز 97، سفر خود را به این شهر قطعی کرده اند.

در این میان برخی از این مسافران، هتل گرند خلیج را برای اقامت برگزیده اند. در ادامه ی مطلب به معرفی این هتل 4 ستاره که از جمله هتلهای خوب استانبول است خواهیم پرداخت.



هتل 4 ستاره گرند خلیج


 در کنار ارائه ی خدمات در سطح بالا، در یکی از بهترین مناطق استانبول قرار گرفته است که دسترسی به سایر نقاط را برای مسافران آسان میکند.


هتل گرند خلیج یکی از هتلهای خوب استانبول به حساب می آید که امکانات خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اتاق های بسیار شیکی دارد که همگی به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون ال سی و کانالهای ماهواره،دسترسی به اینترنت،مبلمان و تخت خوابهای شیک و راحت و حمام خصوصی مجهز شده اند.


تور استانبول با هتل گرند خلیج


در این هتل استخر سرپوشیده ی بسیار شیک و تمیز ، سونا،حمام ترکی و سالن ماساژ وجود دارد و در طبقه ی بالای هتل یک رستوران با چشم انداز زیبا از شهر قرار دارد که می توانید غذای ترکی به همراه موسیقی زنده میل کنید.


همانطور که گفته شد این هتل در موقعیتی قرار گرفته است که دسترسی را به مناطق گردشگری آسان میکند. این هتل در مرکز منطقه بی اقلو واقع شده است و از برج گالاتا و میدان تقسیم فاصله ی کمی دارد و شما میتوانید بع راحتی به مراکز توریستی و خرید استانبول  دسترسی داشته باشید.


تور استانبول با هتل گرند خلیج



تور استانبول با هتل گرند خلیج

خرید تور بالی و شرکت در جشن گالونگان بالی

بالی این جزیره ی زیبا سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگرانی است که با خرید تور بالی به آن سفر می کنند تا در زیبایی طبیعت خدادادی آن غوطه ور شوند.


طبیعت بالی به گونه اییست که برپایی جشن های مختلف در آن طلب می شود، شاید به همین دلیل است که مردم این سرزمین در ماه های مختلف، جشن های متفاوت و با شکوهی را برگزار می کنند.


در ادامه ی مطلب به مسافران تور بالی و در کل افرادی که علاقه ی زیادی به فرهنگ مردم این کشور دارند، جشنی را معرفی می کنیم که بسیار زیبا و با شکوه است.




جشن گالونگان بالی


این جشنواره در واقع مهم ترین جشن و جشنواره بالی است. مردم محلی به این اعتقاد دارند که در طول 10 روزه ی اجرای این جشن، خدایان بالی به زمین فرود می آیند.
در این جشنواره آیین های مختلفی انجام می شود که بیشتر در کنار معابد مهم شهر صورت می گیرد.


جشنواره گالونگان نمادی از پیروزی دارما یا فضیلت بر تمام نیروهای شر بر روی زمین است. مردم در این جشنواره ی زیبا، از انواع میوه ها و گل ها برای تزئین و زیباسازی شهر استفاده می کنند. افراد بهترین لباس هایشان را می پوشند و زیباتری جواهرات را می آویزند و در این جشن حضور پیدا می کنند.



جالب است بدانید که آخرین روز این جشن حتی از روز اول آن هم مهم تر است. در این روز، مراسم مذهبی مشخص و خاصب برای ارواح گذشتگان و نیاکان بالی برگزار می شود.


همانند تصویر، در این جشن، زیباترین و خاص ترین وسایل دکوراتیو که متعبق به فرهنگ مردم این جزیره است آورده می شود و از آن بهره برده می شود.



برای دیدن زیباترین و اص ترین جشنواره های دنیا، کافیست به بالی سفر کنید و با فرهنگ این مردم آشنا شوید.

از آزاد راه تهران شمال چه خبر

تونل 6 هزار و 400 متری آزاد راه شمال، به عنوان بزرگترین تونل راهی کشور، پیشرفت 59.5 درصدی داشته است که توسط دو پیمانکار ایرانی در حال احداث است.




حسینی با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران-شمال به طول 22 کیلومتر در­ اواخر خرداد­ امسال­­با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز شد که توسط 4 پیمانکار ایرانی و در قطعات 4 گانه در حال احداث است.


حسینی ضمن تاکید بر حجم سنگین عملیات اجرایی در این منطقه اظهار داشت: در منطقه دو این آزادراه 28 دستگاه پل رفت و برگشت به طول حدود 2 هزار و 900 و 42 دستگاه تونل به طول حدود 13 هزار و 500 متر وجود دارد.

 
مدیر پروژه آزاد راه تهران- شمال پیشرفت فیزیکی منطقه دو این آزادراه را 20 درصد عنوان و افزود: عملیات اجرایی در این منطقه با حضور 728 نفر نیروی انسانی و 468 دستگاه ماشین آلات در حال انجام است.

وی ادامه داد: تونل البرز به طول 6 هزار و 400 متر در منطقه دو این آزادراه قرار دارد که عملیات اجرایی آن تقریبا از سال 90 توسط دو پیمانکار ایرانی و با پیشرفت فیزیکی 59.5 درصد در حال انجام است که تا کنون حفاری 6 هزار متر و لاینینگ 4 هزار و 300 متر بخش شرقی آن انجام شده است.حفاری تونل غربی البرز نیز مقرر شده تا با استفاده از دستگاه مکانیزه (TBM) صورت گیرد.
حسینی­ گفت: تونل البرز بزرگترین تونل راهی کشور است که عملیات اجرایی آن با حضور 427 نیروی انسانی و 130 دستگاه ماشین آلات در حال انجام است.

معرفی هتل هیمروس آنتالیا

اگر قصد دارید تور آنتالیا نوروز 97  را بخرید اما نمی خواهید زیادی برای رزرو هتل هزینه کنید، بهتر است محل اقامت خود را از هتلهای غیرساحلی و چهار ستاره انتخاب کنید. گر چه این هتل ها به پای هتلهای پنج ستاره نمی رسند و بسیاری از امکانات آنها را ندارند، اما با توجه به هزینه پایین تری که دارند، باز هم از امکانات رفاهی نسبتا مناسبی برخوردار هستند.

مسلما قرار نیست با اقامت در هتلهای کم ستاره همان امکانات هتلهای 5 ستاره را داشته باشید. اما مسلما اگر چندان محل اقامت برایتان مهم نباشد، می توانید پولهایتان را صرف خرید و گشت و گذار کنید.


یکی از هتلهای ارزان قیمت آنتالیا، هتل هیمروس است. این هتل رتبه بندی چهار ستاره دارد و  خود شهر آنتالیا واقع شده است.

هتل هیمروس Himeros دارای 85 اتاق است که با دکوراسیونی مدرن و در مساحتی نسبتا بزرک طراحی شده اند. اتاق ها همگی به تختهای دو نفره راحت، پنجره هایی رو به استخر ، تلویزیون کابلی با قابلیت پخش برخی شبکه های ماهواره ای، خط تلفن(غیرمستقیم)، مینی بار(که در صورت درخواست با پرداخت هزینه، هر روز شارژ می شود)، تراس، دسترسی به اینترنت بی سیم پرسرعت البته با هزینه، سرویس بهداشتی و حمام بسیار تمیز، سیستم سرمایش و گرمایش و گاوصندوق کوچک مجهز شده اند. روم سرویس به صورت شبانه روزی در اختیار مهمانان هتل است.


برای تردد در شهر می توان از تاکسی سرویس یا گشت های ویژه ای که هتل دارد، استفاده کرد. رستوران هتل در فضای رو به استخر با غذاهای ترکی و بین المللی از مهمانان پذیرایی می کند. کافه هتل شبانه روزی باز است. مهمانان میتوانند از استخر روباز و باشگاه ورزشی بسیار مجهز هتل استفاده نمایند. در لابی هتل استفاده از اینترنت رایگان می باشد. پذیرش هتل نیز به صورت 24 ساعته آماده سرویس دهی می باشد.




بوتیک هتل لاگونا سوئیت

تور استانبول با بوتیک هتل لاگونا سوئیت

چیزی به تعطیلات نوروز باقی نمانده است و بسیاری از افراد از هم اکنون برای نوروز برنامه ریزی می کنند. یکی از مقاصد گردشگری برای مسافران، ترکیه است.
اما ناگفته پیداست که قیمت تورهای ترکیه در تعطیلات گران تر از روزهای عادی است. اما چنانچه شما قصد سفر به استانبول را دارید و میخواهید با خرید تور ارزان استانبول نوروز 97 به این شهر سفر کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که اقامت در این هتل ارزان را برگزینید.

تور استانبول با بوتیک هتل لاگونا سوئیت

اگر به دنبال هتلی ارزان هستید تا سفری مقرون به صرفه را با تور استانبول تجربه کنید، بد نیست بوتیک هتل ها را در لیست هتلهای انتخابی تان قرار دهید. در این هتلها، امکانات اولیه اقامتی فراهم است و در عین حال با حذف موارد لوکس و تفریحات گران قیمت، هزینه رزرو پایین آورده شده است. بوتیک هتل لاگونا سوئیت (Laguna Suite) در مرکز شهر قرار دارد. ایستگاه‌ های حمل و نقل عمومی در مجاورت هتل هستند و فرودگاه استانبول  تنها ۱۵کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل ‌آپارتمان ۷ طبقه، در سال ۲۰۰۶ به طور کامل بازسازی شده و در مجموع ۶۴ آپارتمان دارد. هزینه رزرو این هتل برای هر نفر شبی 88 هزار تومان است که به راحتی می توان آن را برای داشتن تور استانبول ارزان، رزرو کرد.

هتل دارای امکاناتی مانند پذیرش و تصویه ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، تهویه مطبوع در فضاهای عمومی، رستوران ، بار، دسترسی به شبکه‌ بی‌سیم و پارکینگ است. اتاق‌ های هتل نیز دارای حمام،‌ تلویزیون، خط تلفن مستقیم، مینی ‌بار، آشپزخانه‌ کوچک، سیستم تهویه‌ مجزای قابل تنظیم، سالن استراحت و بالکن هستند.
به علاوه هتل لاگونا سوئیت امکانات تفریحی مانند استخر، استخر کودکان، بوفه‌ کنار استخر، لانژ مخصوص حمام آفتاب، صندلی حمام آفتاب، سایبان و تنیس روی میز دارد. در این هتل صبحانه و عصرانه به صورت بوفه سرو می‌ شود.
تور استانبول با بوتیک هتل لاگونا سوئیت

تور استانبول با بوتیک هتل لاگونا سوئیت

سامانه ی بارش جدید وارد کشور می شود

به گزارش کارشناس هواشناسی در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر، سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد. به گفته ی این کارشناسی، سامانه فعلی گرمتر از سامانه قبلی است و شمال غرب  تا جنوب غرب کشور در مجموع 20 استان را درگیر خواهد کرد.



او همچنین  با بیان اینکه امیدواریم 2 سامانه بارشی  آینده بخشی از کمبود های بارشی را جبران کند افزود:به طور مثال استان تهران 60 درصد کمبود بارش داشته است که امید داریم  تا پایان سال بخشی از این کمبود کاهش یابد.

وظیفه تصریح کرد:در خصوص سامانه بارشی فردا اخطاریه صادر کرده ایم ؛در جاده های کوهستانی مسافران باید زمان سفر را برنامه ریزی کرده و با استفاده از تجهیزات زمستانی اقدام به سفر کنند و هشدارهای ما به تمامی دستگاههای مرتبط  ارسال می گردد.

این کارشناس هواشناسی درباره میزان تاثیر گذاری هشدارهای این سازمان در تصمیم گیری های سازمان های مختلف گفت: با توجه به ارتباطی که با دستگاههای مختلف داریم هشدارهای ما در تصمیم گیری ها دخیل است و در جلسات هماهنگی این مورد به وضوح قابل مشاهده است.

وی در خصوص چگونگی پیش بینی وضعیت بارش ها تصریح کرد:امکان اینکه میزان بارش را دقیق بیان کنیم در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و میزان تقریبی است و بیان دقیق و قطعی که مردم انتظار دارند مقدور نیست؛ در کنار پیش بینی گزارش های مداوم ارسال می گردد به طور مثال هر نیم ساعت یک بار برای فرودگاهها گزارش ارسال می کنیم و اگر به پیش بینی و گزارش های ارسال توجه شود می توان امادگی لازم را داشت. در تمام دنیا نیز پیش بینی به صورت بیان درصد و احتمال  انجام می گیرد.

بر اساس این گزارش اسفندیاری قائم مقام شرکت فرودگاه ها در خصوص میزان آمادگی فرودگاه های کشور برای سامانه بارشی پیش بینی شده گفت:: در فرودگاهها امادگی کامل برای شرایط حاد آب و هوایی وجود دارد  و مانورهای آمادگی برای شرایط برفی را انجام داده ایم .

وی ادامه داد: درخصوص سامانه بارشی جدید به فرودگاههایی که در معرض این سامانه  هستند هشدار داده ایم و به طور مستمر وضعیت را مورد پایش قرار می دهیم.

وی افزود:در فرودگاه امام تمام تمهیدات صورت گرفته و تیم های عملیاتی اماده هستند و جلسات با شرکت های مورد نظر صورت گرفته است و با آغاز بارش برف برف روبی از باند صورت خواهد گرفت.