کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل آپارتمان مریم کاشان

بدون شک شهر باستانی کاشان یکی از مراکز توریستی محبوب در میان خانواده های ایرانی و گردشگران خارجی است.کلا حال و هوای این شهر باستانی با بناهایی با معماری سنتی و خاص مناطق کویری بسیار دلچسب است.برای افرادی که می خواند از زندگی مدرن شهری فاصله بگیرند سفر به کاشان توصیه می شود.حتی اگر در نزدیکی کاشان مانند تهران زندگی می کنید رزرو هتلهای سنتی کاشان به شما توصیه می شود،چراکه با فرهنگ غنی ایرانی گره می خورید و حس سادگی و اصالت خاصی به شما دست می دهد.در ضمن با رزرو هتل در کاشان با تخفیف می توانید اقامت ارزانتری را برای خود رقم بزنید.از این روی ما به شما تور گردشگری نوروز به مقصد کاشان را توصیه می کنیم با رزرو هتلهای سنتی.اما اگر مد نظرتان هتلهای مدرن و ارزانقیمت هستند،در این شهر این نوع هتلها هم بسیار هستند.
هتل آپارتمان مریم کاشان یکی از مکانهای اقامتی کاشان است که به خانواده ها رزرو آن توصیه می شود.این هتل دارای سوئیتهای دلبازی است که دارای آشپزخانه برای آشپزی نیز هستند.از دیگر امکانات سوئیتها می توان به یخچال،تلویزیون و کانالهای ماهواره،سیتم تهویه،تخت خواب و مبلمان راحت ،اینترنت در اتاق،سرویس ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

همچنین هتل دارای یک رستوران بزرگ است که غذاهای لذیذ با کیفیت برای رفاه حال مهمانان هتل ارائه می دهد.این هتل در دو طبقه در بلوار مطهری کاشان قرار دارد که در طبقه ی اول رستوران و در طبقه ی دوم سوئیتها واقع شده اند.در این هتل نهایت لذت را از اقامت چندروزه ی خود در شهر کاشان خواهید برد.

تور دبی آبنمای موزیکال برج خلیفه

با نزدیکی به تعطیلات نوروزی هموطنان به دنبال خرید تورهای نوروزی 95 به اقصی نقاط ایران و کشورهای دیگر هستند.بدون شک بسیاری به دنبال خرید تور دبی هستند چراکه این شهر توریستی در نوروز از آب و هوای نسبتا خوبی برخوردار است و به دلیل نزدیکی به ایران می توان مقصد گردشگری معقولی به حساب بیاید.از طرفی هم هزینه سفر با تور دبی می تواند متناسب با بودجه تغیییر کند و خانواده ها می توانند متناسب با بودجه و انتظاراتشان از سفر به دبی تور خود را تهیه کنند.

اما پس از خرید تور دبی باید لیستی از مکانهای دیدنی دبی تهیه کنید تا دچار سردرگمی نشوید.این شهر مملو از جاذبه های گردشگری است که می تواند هر گردشگر با هر سلیقه ای را راضی کند.پارکهای ساحلی ،پارک آبی ،رستورانهای شیک و منحصر به فرد ،باغ گل، بلندترین برج دنیا ،آکواریوم، پیست اسکی ،جزایر مصنوعی و بسیاری از جاذبه های دیگر همه و همه آماده هستند تا سفر نوروزه ی شما را رنگ و رویی دیگر ببخشند.

یکی از جاذبه های دیدنی در دبی آبنمای موزیکال برج خیلفه است.این آبنما با نورپردازی در شب جلوه ی خاصی دارد که بازدید از آن به مسافران تور دبی توصیه می شود.




آبنمای موزیکال برج خلیفه


در میان جاذبه ی گردشگری دبی،آبنمای موزیکال دبی یکی از دیدنیهای محبوب شهر است.این آبنمای موزیکال هماهنگ با موسیقی می رقصد و گردشگران را به وجد می آورد.
آبنمای دبی با وسعت 30هکتار در دریاچه ی مصنوعی برج خلیفه ی دبی در کنار دبی مال واقع شده است و یکی از مهیج ترین آبنماها در کل دنیا به حساب می آید.هزینه ی ساخت آن 218میلیون دلار بوده است و دارای بیش از ۶،۶۰۰ چراغ در ۲۵ رنگ متفاوت است. طول آن ۲۷۵ متر است و آب را تا ارتفاع ۱۵۰ متر در آسمان پرتاب می‌کند.این آبنمای مهیج قادر است آب را با حجم 83هزار لیتر در هر لحظه در هوا اسپری کند و روباتهای آن می توانند آب را به رقص وادارند و اشکال زیبایی را ایجاد کنند. آبنمای دبی شامل بسیاری از نازلهای پرتاب آب با فشار بالا است. سوپر نازلها قادرند آب را تا ارتفاع ۷۶ متر و نازلهای افراطی قادرند آب را با فشار تا ارتفاع 152متر به هوا پرتاب کنند که برابر با ارتفاع یک ساختمان ۵۰ طبقه است.

آبنمای موزیکال برج خلیفه به خصوص در شبها با رقص نور و آب هماهنگ با موسیقی جلوه ای بدیع به خود می گیرد که اکثر گردشگران تور دبی را برای تماشایش ساعتها سرپا نگه می داد.



 

عید امسال به نگارا برویم

برای کسانی که قصد سفر به اندونزی را دارند، تور بالی می تواند جذابیت های جدید و زیادی داشته باشد. شبه جزیره بالی بخشی از اندوزی است و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری این کشور بحساب می آید.
اگر برای سفرتان، تور بالی را انتخاب کردید، مطمئن شوید که سری هم به نگارا خواهید زد. نگارا یکی از شهرهای بالی است که با سواحل شنی، آب های نقره ای و جنگل های انبوه و سرسبزش، مناظری حیرت انگیز برای تماشا دارد.
این منطقه گرچه چندن بزرگ و پیشرفته نسیت، بافت و زندگی سنتی مردمانش حس منحصر به فردی دارد. اگر در میان بازارهای این شهر گشتی بذنید، سبدهای حصیربافت و پارچه های کار شده ساخت زنان را می بینید. مردم این شهر با لباس های سنتی شان که معمولا رنگ بندی زیادی دارد، رنگ و لعابی خاص به چهره شهر می بخشند. زنان و مردان در نگارا دوش به دوش هم کار می کنند.
از آنجایی که منبع اصلی درآمد مردم ماهیگیری و فعالیت در حوزه گردشگری است، اغلب زنان با زحمت دستشان صنایعی دستی برای فروش به گردشگران خارجی می سازند و مردان دل به دریا زده و به صید ماهی پرداخته یا با قایق های کوچک خود، دریای پهناور بالی را به گردشگران نشان می دهند.
هزینه سفر و اقامت در این شهر و در کل در بالی نسبتا ارزان است و به راحتی می توان تور بالی را برای تعطلاتی مانند عید رزرو کرد. علاوه بر هزینه پایین اقامت ، در بالی می توانید غذاها و سوغاتی هایی ارزان بگیرید.

تور استانبول برای نوروز 95 در هتلی ارزان

شاید یکی از ملموس ترین آثار رفع تحریم، صدور راحت تر ویزا برای ایرانی ها و گرم شدن بازار تورها باشد. به طور قطع اگر سری به آژانس های مسافرتی بزنید، قطعا تور استانبول نوروز 95 را توری پرطرفدار می بینید.
اگر شما هم قصد خرید تور استانبول را دارید، بهتر است با انتخاب هتلی خوب، هزینه های سفرتان را کاهش دهید. هتلی که برایتان معرفی می کنیم هم از نظر سرویس دهی مناسب است و هم قیمت های مناسبی دارد.
هتل فرونیا جز هتل های خوب استانبول است. این هتل چهار ستاره در منطقه تقسیم قرار دارد. منطقه تقسیم، بهترین نقطه شهر استانبول برای کسانی است که بدنبال مراکز خرید متعدد و شیک و بازارهای تجاری و معاملاتی هستند.
در اطراف این هتل به راحتی می توان سوپر مارکت، مراکز خرید مختلف، تاکسی سرویس، رستوران و کافه پیدا کرد.
هتل فرونیا با سرویس ترانسفر فرودگاهی اش کار مسافران را برای رفتن به فرودگاه و آمدن به هتل آسان کرده است. برای کسانی که بخواهند از ماشین استفاده کنند، این هتل سرویس کرایه خودرو مهیا کرده است. البته باید این نکته را در نظر داشت که گواهی نامه بین المللی رانندگی الزامی است.
تمامی اتاق های هتل دارای تلویزیون ال سی دی و ماهواره، وای فای با پرداخت هزینه جداگانه، روم سرویس 24 ساعته، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند.
این هتل مجهز به رستورانی مجهز است که علاوه بر غذاهای اصیل ترکی، به طبخ غذاهای بین المللی نیز مشغول است. کافه و بار هتل نیز به صورت 24 ساعته باز است و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز، یک فنجان قهوه اصیل ترک نوش جان کنید.\

پل کاپیلانو گردشگری در اوج هیجان

کانادا کشوری پهناور است که با جاذبه های طبیعی گردشگری که دارد، تور کانادا را به توری پرهیجان و پرطرفدار تبدیل کرده است.
گرچه کانادا نیز مانند دیگر کشورهای جهان میراثی غنی از آثار تاریخی و باستانی دارد، این کشور بیشتر با جاذبه های گردشگری طبیعی اش، مانند آبشارهای زیبا، جنگل های صنوبر و شفق های قطبی اش در میان گردشگران محبوبیت دارد.
اگر می خواهید با تور کانادا به این سرزمین شگفتی ها بروید، کمی جرات به خرج داده و قدم به دنیای پرهیجان پل معلق کاپیلانو بگذارید.
پل معلق کاپیلانو یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری کانادا بحساب می آید. این پل در سال 1889 ، با 137 متر طول و ارتفاع 70 متری از سطح رودخانه خیلی ماهرانه ساخته شد.
اگر بدنبال هیجان هستید باید قدم زدن روی این پل را تجربه کنید. بر فراز این پل می توانید از مناظر فوق العاده جنگل های صنوبر و رودخانه زیر پایتان دیدن کنید . عزم تان را جزم کنید و از این جاذبه توریستی حتما دیدن کنید.
اگر به صخره نوردی علاقه دارید، منطقه کاپیلانو با صخره های با شیب ملایم شان، جای خوبی برای صخره نوردی است. با ورود به این منطقه و عبور از 3 پرتگاه و 7 پل معلق، به ارتفاع 30 متری می رسید و از بالا می توانید مناظر حیرت انگیز جنگل های بارانی را مشاهده کنید و لذت ببرید.

روز هوای پاک، همه با ناوگان عمومی

با گسترش آلودگی هوا و افزایش آلاینده های ناشی از تردد ماشین های فرسوده در سطح شهر ها و خودروهای بدون معاینه فنی، امروز دوشنبه و فردا طرح هایی برای مبارزه و کاهش آلودگی هوای تهران صورت گرفته است. اما در اخبار مربوط به حمل و نقل میخوانیم که شهر اصفهان نیز به جمع این طرح پیوسته است که در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم.



از آنجایی که 29 دی ماه که روز هوای پاک است را در پیش داریم، استاندار اصفهان در پیام خود ضمن اشاره به نامگذاری 29 دی با عنوان روز ملی هوای پاک و انتخاب « نقش من در حفظ هوای پاک » به عنوان شعار محوری این روز در سراسر کشور آورده است: لازم است در این روز عموم کارکنان دستگاه ها و نهادهای دولتی و عمومی مستقر در مرکز استان و شهرستان های دولت آباد ، برخوار، خمینی شهر، شاهین شهر و میمه، مبارکه،کاشان، نجف آباد، لنجان و فلاورجان در حرکتی نمادین و بمنظور فرهنگ سازی فردا ( سه شنبه) برای ایاب و ذهاب به محل کار خود از خودروهای عمومی استفاده کنند. 

وی همچنین با اشاره به این موضوع که مدیران و مسئولان در همراهی با مردم برای استفاده از وسائل نقلیه عمومی، همدلی، همزبانی و مشارکت گسترده را جلوه گر سازند از شهرداری های مرتبط نیز خواسته است در این اقدام زیست محیطی در ارائه خدمات بهینه حمل و نقل به شهروندان شرکت کننده همکاری کنند.

زرگرپور همچنین افزود: این اطلاعیه به منزله دستورالعمل ویژه روز ملی هوای پاک برای کلیه سازمان ها و نهادهای مرکز استان و شهرستان های یاد شده ، لازم الاجرا است.

29 دی ماه که روز هوای پاک است موجب شدهاست تا برنامه هایی در شهر اصفهان به اجرا در آورده شود. به همین منظور برگزاری همایش تخصصی روز ملی هوای با شعار« نقش من در حفظ هوای پاک» با مشارکت بین بخشی و مردمی با حضور مسئولان استان، نمایندگان دستگاه های مرتبط، تشکل های زیست محیطی ، دانشگاهیان و علاقه مندان به محیط زیست در دانشگاه صنعتی اصفهان در این شهر انجام خواهد شد. 

ضمنا قراراست از 170 دستگاه اتوبوس یورو 3 شرکت اتوبوسرانی شهرداری اصفهان بمنظور ورود به ناوگان حمل و نقل درون شهری این کلانشهر و جایگزین شدن آنها با اتوبوس های فرسوده این ناوگان بهره برداری شود. 

شهر اصفهان به دلیل وجود صنایع متعدد و تردد بیش از یک میلیون 400 هزار دستگاه وسیله نقلیه موتوری سبک و سنگین در این شهر از چند سال گذشته تاکنون با معضل آلودگی هوا مواجه شده است. 

گرچه با اجرای برنامه کنترل کیفی هوای اصفهان با دستور استاندار اصفهان از دو سال گذشته، اصلاح سوخت، حمل و نقل عمومی، اجرای طرح زوج و فرد خودروها، پایش و مراقبت از صنایع و سایراقدام های پیشگیرانه وضعیت هوای اصفهان نسبت به دو سال گذشته از شرایط بهتری برخوردار شده و تعداد روزهای سالم آن افزایش یافته است اما همچنان با معضل آلودگی هوا بویژه در فصل سرما مواجه می باشد. 


صنایع دستی ترکیه

اگر میخواهید با خرید تور نوروز استانبول به این شهر سفر کنید، حتما به مراکز خرید سر بزنید. به یاد داشته باشید،اگر به این شهرهای توریستی کشور ترکیه سفر کردید، سوغاتی به هیچ وجه فراموش نشود.البته به غیر از پوشاک که حرف اول را در ترکیه می زند و ایرانیها عمدتا برای خرید پوشاک به این کشور سفر می کنند،ترکیه دارای صنایع دستی بسیار زیبایی نیز هست.

ترکیه صنایع دستی اش را از هزاران سال تاریخ خود به ارث برده است.از جمله صنایع دستی ترکیه می توان به سرامیک،سفال،فرش و گلیم،مرمرکاری،خطاطی،تذهیب،طلا کاری و هنر مینیاتور اشاره کرد.

بهتر است در سفر خود به ترکیه با تور آنتالیا و استانبول و خوش گذرانی بسیار،در آخر یک وقت هم برای خرید صنایع دستی زیبا بگذارید و برای خود به یادگار ببرید.