کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

گردش در استانبول ترکیه- سفر به کشور همسایه

ساده ترین سفرهای خارجی بین هموطنان ایرانی ما، سفر به کشورهای همسایه و نزدیک می باشد؛ کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند، از اینرو تور زیبای استانبول نوروز 95 را به شما پیشنهاد می کنیم.

مراکز خرید استانبول هر ساله برای خرید مقصد گردشگری عده ی زیادی از گردشگران را تشکیل می دهد، همچنین مکان های باستانی و دیدنی این شهر فوق العاده برای بازدید بسیار جذاب است.
از مراکز دیدنی و باستانی استانبول می توان از جمله به ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد یا همان مسجد آبی، کاخ توپکاپی (توپکاپی سارایی)، کاخ دلمه باغچه، بازار بزرگ استانبول (کاپالی چارشی)، موزه باستان شناسی استانبول، میدان تاکسیم، کلیسای چورا، برج گالاتا و قلعه روملی حصار اشاره کرد.

در سفر به استانبول به هیچ وجه چشیدن طعم فوق العاده ی غذاهای مخصوص این شهر را فراموش نکنید. به عنوان مثال اسکندر کباب، سرما، تستی کباب، مانتی و باقلوای ترکیه را از دست ندهید. این غذاهای خوشمزه را فقط می توانید در این شهر با طعم واقعی شان پیدا کنید.
سفر به ترکیه و اقامت در شهر زیبای استانبول، سفری دل انگیز و پر از دیدنی ها خواهد بود. در برگشت از این سفر هم دستتان پر از خرید خواهد بود و هم تعداد زیادی عکس یادگاری همراه خواهید آورد.

برزیل- هتل OK

با نزدیک شدن تعطیلات عید نوروز، تب و تاب تورهای مسافرتی نیز بین ایرانیان بالا می گیرد، برخی تورهای داخلی را ترجیح می دهند و برخی نیز سفر به کشورهای خارجی را در این موقعیت ارجحیت می دهند. تور هیجان انگیز برزیل نوروز 95 از پرطرفدارترین تورهای امسال به شمار می رود و توریست های زیادی را به خود جلب کرده است.



شهر ریودوژانیرو از شهرهای زیبای کشور برزیل بوده و هتل چهار ستاره ی OK  هتلی بسیار شیک و خاص در این شهر می باشد.

اقامت در هتل اوکی برزیل اقامتی خاص و به یاد ماندنی، با پرسنلی ماهر و مجرب و رفتاری مودبانه و دلنشین است.




از امکانات این هتل می توان، استخر روباز و استخر سرپوشیده، سالن ورزشی و ایروبیک، سونا، جکوزی، کافی شاپ شبانه روزی و رستوران های چند ملیتی را نام برد. فاصله این هتل تا ساحت 9000 متر، تا مراکز خرید 8000 متر، تا ایستگاه قطار 2000 متر، تا ایستگاه اتوبوس 500 متر، تا دریا 2000 متر و تا کلوب 800 متر است.

سفر به برزیل سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی ست که اقامت در شهر ریودوژانیرو و هتل زیبای OK آن را فوق العاده تر خواهد کرد.

هتل Sapphire استانبول

شاید مقصد تور نورزی شما هم استانبول است. اگر هنوز به دنبال هتلی ارزان هستید تا هزینه هایتان سر به فلک نکشد، هتل Sappire می تواند تور استانبول نوروز 95 شما  را خوشایند و مقرون به صرفه کند. هر مهمانی که در این هتل اقامت داشته، به طور کلی از آن راضی بوده و از اقامت در آن احساس پشیمانی نکرده است. از تجربه دیگران باید به خوبی استفاده کرد!

معرفی هتل Sapphire استانبول

این هتل چهار ستاره در منطقه‌ سیرکچی (Sirkeci) که جز محله های مشهور استانبول است، قرار دارد. با توجه به موقعیت جغرافیایی هتل، چندین مرکز خرید و مرکز تفریحی در چند قدمی در دسترس است. حمل و نقل عمومی به جاهای مختلف شهر نیز در اطراف هتل وجود دارد.
این هتل در سال ۱۹۹۴ ساخته شده است و از آن زمان تاکنون، برای به روز بودن هتل، چند مرتبه دکوراسیونش عوض شده است. هتل Sapphire ۶۰ اتاق دارد. تراسی فوق ‌العاده روی پشت بام هتل وجود دارد که از روی آن می توان منظره زیبای شهر استانبول را با هیجان و هیاهوی مردم در لابلای خیابان ها و مغازه ها تماشا کرد.
پذیرش/ترخیص ۲۴ ساعته، آسانسور، صندوق امانات، صرافی و سالن ورزشی با رختکن مجهز به لاکر شخصی از جمله امکانات این هتل است. همچنین یک کافه دنج، اتاق بازی برای کودکان با وسایل بازی برای سنین مختلف، اتاق تلویزیون ، دسترسی رایگان به اینترنت عمومی در کل فضای هتل، تهویه مطبوع، روزنامه روزانه و رستوران مجهز با منوی کامل نیز در اختیار مهمانان است. خدمات سرو غذا در اتاق، لاندری و خدمات پزشکی هم در صورت نیاز با پرداخت هزینه جداگانه ارائه می ‌شود.
اتاق‌ های شیک و مجلل هتل دارای خط تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی ، حمام هایی بزرگ با سشوار و اینترنت هستند. به علاوه مینی ‌بار، سیستم تهویه‌ مطبوع، گرمایش مرکزی و گاوصندوق اجاره ‌ای نیز برای هر یک از اتاق ها در نظر گرفته شده است.
صبحانه و ناهار به صورت منوی کامل و شام به صورت منوی انتخابی سرو می ‌شود. سفارش غذاهای رژیمی و مخصوص نیز امکان پذیر است. هتل Sapphire تمام تلاش خود را کرده است تا مهمانان اقامتی راحت و خوش را سپری کنند. شما هم می توانید تور استانبول نوروز 95 خوب در این هتل داشته باشید.

در آنتالیا چه چیز انتظار ما را می کشد؟

هنگام سفر به هر نقطه از کره ی زمین، خصوصا اگر سفر مورد نظر یک مسافرت گردشگری باشد اول از هر چیزی به دنبال جاذبه های گردشگری آن نقطه می گردیم. برای نوروز امسال نیز حتما به دنبال یک تور خوب و جذاب می گردید، تور آنتالیا نوروز 95 یکی از بهترین تورهای پیشنهادی برای تعطیلات امسال به شمار می رود.



آب و هوای آنتالیای ترکیه، آب و هوای ساحل دریای مدیترانه، آب و هوایی پاک و خوش عطر و بسیار مطبوع است.



تفریحات آبی در این شهر نوساز پرطرفدار است و علاقه مندان بی شماری را از قاره ها و کشورهای مختلف جهان به خود جذب می کند. این شهر ساحلی 3 پارک آبی دارد به نام های تروی آکوا پارک در هتل ریکسوز، آکوا پارک در هتل ددمان و آکوا لند در ساحل کنیاآلتی. در این پارک های آبی که آکوالند زیباترین آن ها می باشد انواع و اقسام تفریحات آبی برقرار است که تمام گروه های سنی امکان استفاده از آن ها را دارند.
سفر به ترکیه و به خصوص گردشگری در شهر زیبای آنتالیا بهترین آلبوم سفر را در فصول گردشگری شما خواهد ساخت، آلبومی که همیشه اشتیاق به تماشایش خواهید داشت.

هتل پنج ستاره ی آلوا دونا در آنتالیا

چیزی به تعطیلات نوروز نمانده است، پس اگر خواهان خرید تور آنتالیا برای نوروز 95 خود هستید، باید با سرعت بیشتری عمل کنید، چرا که ممکن است انتخاب های مناسب برای رزرو یک هتل خوب در آنتالیا را از دست بدهید. اما اگر درباره ی هتلهای آنتالیا، اطلاعات لازم را ندارید، نگران نباشید، چرا که در ادامه ی مطلب به معرفی یکی از هتلهای خوب این شهر میپردازیم، پس با ما همراه شوید.

هتل آلوا دونا آنتالیا


امروز به یکی دیگر از هتلهای آنتالیا در منطقه ی بلک می رسیم.هتل 5 ستاره ی آلوا دونا که در فاصله ی 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 50 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.این هتل با شکوه در سال 2005 میلادی با مساحتی حدود 32000متر مربع بنا نهاده شد و با ساختاری زیبا میزبان توریستهای بین المللی شد.

هتل مجلل آلوا دونا دارای 447 اتاق با فضای بزرگ و محیطی روشن است.اتاقهای هتل شامل 308 اتاق استاندارد، 121 اتاق خانوادگی،10 عدد ویژه، 4 پاشا سوئیت،3 سلزان سوئیت، یک اتاق مدونا سوئیت ویک اتاق سوئیت مخصوص سران کشور است.اتاقهای هتل دارای امکانات رفاهی ای چون بالکن با چشم انداز زیبا، حمام، دستشویی، سیستم تهویه هوا، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار هستند.در اتاقهای هتل می توان آرامش واقعی در سفر را احساس کرد و از بالکنها می توان چشم انداز زیبا را تماشا کرد.

هتل دارای 7 رستوران بت انواع غذاهای ترکی و بین المللی است.علاوه بر غذاهای ترکی،غذاهای ایتالیایی و مکزیکی خوش طعم نیز سرو می شود.

از دیگر امکانات فوق العاده ی هتل می توان به 2 استخر سرپوشیده و روباز،جکوزی،پارک آبی با 7 سرسره ی هیجان انگیز،استخر کودک،حمام ترکی،سونا و جکوزی،سالن ورزشی و بدنسازی و سینما اشاره کرد که اقامت در هتل را لذت بخش می کند و از ماندن در هتلتان نهایت استفاده را می توانید ببرید.

هتل دارای امکانات جنبی چون فعالیتهای ورزشی هیجان انگیز برای علاقه مندان است مانند مینی فوتبال،واتر پلو،ایروبیک،ﮋیمناستیک،بسکتبال،والیبال،تنیس،مینی گلف،دارت،بیلیارد و از همه مهم تر ورزشهای آبی است.در ساحل شنی اختصاصی هتل می توانید به فعالیتهایی چون شنا،قایقرانی و موج سواری بپردازید.

حال با دانستن این اطلاعات و تماشای تصاویر هتل برای خرید اقدام کنید و خوب است بدانید قیمت تور آنتالیا برای یک اتاق دوتخته برای هر نفر 2795000تومان است.اگر مایل به رزرو هتل باشید قیمت یک شب اقامت از حدود 99 یورو آغاز می شود که این هزینه متغیر است.سفرخوب و خوشی داشته باشید.


هتل آلوا دونا آنتالیا

هتل آلوا دونا آنتالیا

هتل آلوا دونا آنتالیا

بام ایران در بیجار

بزرگترین شهرستان کردستان که 7730 کیلومتر مربع مساحت دارد، شهر بیجار است. اگر به کردستان سفر کنید، حتما بیجار را خواهید دید. کردستان یکی از برندهای گردشگری ایران زمین به شمار می رود. این شهر از غرب همسایه با شهرستان های دیواندره و سنندج، از جنوب مجاور به شهرستان قروه، از شمال شرقی چسبیده به استان زنجان، از شمال غربی به استان آذربایجان غربی و از شرق با استان همدان همسایه است.

بیجار شهری با آب و هوایی خاص و سرد و کوهستانی ست. اگر از علاقه مندان به هوای کوهستان هستید سفر به این منطقه جهت گردشگری غافلگیرتان خواهد کرد.
به بیجار که رسیدید یک سره به سراغ هتل بام ایران در بیجار بروید، هتلی زیبا در این شهر که برای اقامت بسیار دلچسب و دوست داشتنی ست.



هتل بیجار- هتل بام ایران

هتل بام ایران در ورودی سنندج، بلوار امام علی، روبروی پارک شاهد واقع شده است. هنگام اقامت در این هتل می توانید از سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، کافی شاپ 24 ساعته هتل، اینترنت در لابی هتل و همچنین اینترنت در اتاق ها و رستوران های متعدد آن استفاده کنید. در سفر به استان کردستان برداشتن لباس های گرم و ضخیم را فراموش نکنید.

اسرارآمیزترین دریاچه های جهان در برزیل هستند !

اگر قصد خرید تور برزیل نوروز 95 را دارید، حتما سری به اسرارآمیزترین دریاچه های دنیا بزنید. منطقه  کوهستانی بوداکینا برای گودال های آبی اش شهرت زیادی دارد. در این منطقه عجیب ترین دریاچه های جهان شکل گرفته اند و هر ساله هزاران نفر برای بازدید از آنها مشتاقانه با تور برزیل سفر می کنند.
اغلب این دریاچه ها شبیه به گودالی هستند با عمق بیش از 75 متر، آبی بسیار شفاف و درختان زیاد. مشهورترین این گوادل ها کارست (karst) است که اگر از بالا به آن نگاه کنید جنگلی را با تمام جزییاتش احاطه شده در آب می بینید.
گودال های آبی Mysterious Lagoon, Anhumas Abyss, Mimoso Grotto و غیره در کوهستان بوداکینا  (Bodoquena Mountain) وجود دارد. این گودال ها جز مهمترین جاذبه های توریستی طبیعی برزیل بحساب می آیند و غواصی در این غارهای وارونه آبی رو به گسترش است. تورهای برزیل زیادی از اروپا و آمریکا، گردشگران را به این منطقه می آورند و با در اختیار گذاشتن تجهیزات، به آنها این فرصت را می دهند که غواصی در عجیب و زیباترین گودال های آبی جهان را تجربه کنند.
در سال 2005 گودال آب کارست بدلیل عدم وجود برنامه مدیریتی غارشناسی، زیست شناسی و برنامه های راهبردی بسته شد، اما شش سال بعد در سال 2011 بدلیل درخواست های فراوان گردشگران، با بررسی های لازم، این گودال دوباره به روی گردشگران باز شده است و اکنون برنامه های Trail and Snorkeling ، غواصی تفریحی و غواصی حرفه ای را ارائه می دهد.