کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل Sapphire استانبول

شاید مقصد تور نورزی شما هم استانبول است. اگر هنوز به دنبال هتلی ارزان هستید تا هزینه هایتان سر به فلک نکشد، هتل Sappire می تواند تور استانبول نوروز 95 شما  را خوشایند و مقرون به صرفه کند. هر مهمانی که در این هتل اقامت داشته، به طور کلی از آن راضی بوده و از اقامت در آن احساس پشیمانی نکرده است. از تجربه دیگران باید به خوبی استفاده کرد!

معرفی هتل Sapphire استانبول

این هتل چهار ستاره در منطقه‌ سیرکچی (Sirkeci) که جز محله های مشهور استانبول است، قرار دارد. با توجه به موقعیت جغرافیایی هتل، چندین مرکز خرید و مرکز تفریحی در چند قدمی در دسترس است. حمل و نقل عمومی به جاهای مختلف شهر نیز در اطراف هتل وجود دارد.
این هتل در سال ۱۹۹۴ ساخته شده است و از آن زمان تاکنون، برای به روز بودن هتل، چند مرتبه دکوراسیونش عوض شده است. هتل Sapphire ۶۰ اتاق دارد. تراسی فوق ‌العاده روی پشت بام هتل وجود دارد که از روی آن می توان منظره زیبای شهر استانبول را با هیجان و هیاهوی مردم در لابلای خیابان ها و مغازه ها تماشا کرد.
پذیرش/ترخیص ۲۴ ساعته، آسانسور، صندوق امانات، صرافی و سالن ورزشی با رختکن مجهز به لاکر شخصی از جمله امکانات این هتل است. همچنین یک کافه دنج، اتاق بازی برای کودکان با وسایل بازی برای سنین مختلف، اتاق تلویزیون ، دسترسی رایگان به اینترنت عمومی در کل فضای هتل، تهویه مطبوع، روزنامه روزانه و رستوران مجهز با منوی کامل نیز در اختیار مهمانان است. خدمات سرو غذا در اتاق، لاندری و خدمات پزشکی هم در صورت نیاز با پرداخت هزینه جداگانه ارائه می ‌شود.
اتاق‌ های شیک و مجلل هتل دارای خط تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی ، حمام هایی بزرگ با سشوار و اینترنت هستند. به علاوه مینی ‌بار، سیستم تهویه‌ مطبوع، گرمایش مرکزی و گاوصندوق اجاره ‌ای نیز برای هر یک از اتاق ها در نظر گرفته شده است.
صبحانه و ناهار به صورت منوی کامل و شام به صورت منوی انتخابی سرو می ‌شود. سفارش غذاهای رژیمی و مخصوص نیز امکان پذیر است. هتل Sapphire تمام تلاش خود را کرده است تا مهمانان اقامتی راحت و خوش را سپری کنند. شما هم می توانید تور استانبول نوروز 95 خوب در این هتل داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.