کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل Perla Mare

هتل Perla Mare جز هتلهای سه ستاره و رده اقتصادی شهر آنتالیا بحساب می آید. این هتل در ساحل کنیالتی (Konyaalti) و در فاصله ۶۰۰ متری از مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل برای کسانی که تور آنتالیا را برای تفریح در تعطیلات نوروزی خریداری کرده اند، انتخابی ارزان و مناسب است. در فاصله ۲ کیلومتری از هتل، بارها و مراکز خرید زیادی وجود دارد و با پیاده روی چند دقیقه ای می توان به آنها دسترسی داشت. ایستگاه‌ های حمل و نقل عمومی نیز تنها ۳ کیلومتر از هتل فاصله دارند. فاصله هتل  Perla Mare تا فرودگاه آنتالیا تنها ۲۸ کیلومتر (حدود30 دقیقه) است.
هتل Perla Mare مجموعا ۸ طبقه دارد و روی هم رفته ۵۶ اتاق و ۲ سوییت در آن تعبیه شده است. هتل دارای امکاناتی مانند لابی با رسپشن(پذیرش و تسویه) ۲۴ ساعته، اینترنت بی ‌سیم، آسانسور، صرافی، صندوق امانات، تهویه‌ مطبوع در فضاهای عمومی، بار، کافه، رستوران و سالن جداگانه ای برای صبحانه، اتاق کنفرانس، پارکینگ و اجاره‌ دوچرخه است. خدمات پزشکی در صورت نیاز ارائه می ‌شود.
امکانات تفریحی هتل شامل استخر، بوفه کنار استخر، لانژ حمام آفتاب و سایبان، سونا، جت ‌اسکی، ماساژ درمانی، قایق موتوری و والیبال ساحلی است.

اتاق‌ های هتل دارای حمام همراه با سشوار، خط تلفن مستقیم، دسترسی به اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی، گاوصندوق، مینی ‌بار، رادیو و سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. صبحانه و میان وعده ‌ها به صورت بوفه‌ سرو می‌ شوند اما انتخاب ناهار و شام از منو است. هزینه رزرو انی هتل شبی 160 هزار تومان است. 

با 25 هزار تومان بلیت هواپیما بخرید

تعطیلات نوروزی، زمان بسیار مناسبی برای خرید تورهای گردشگری به شمار میرود. اما چون تقاضا برای این تورها زیاد است، معمولا نرخ این تورها و بلیت های مسافری چند برابر روزهای عادی خواهد بود. از آنجایی که بسیاری از افراد همین تعطیلات را بهترین زمان برای سفر کردن میدانند، در روزهای پایانی تعطیلات، بسیاری از پروازها خالی از مسافر خواهند بود.



با این اوصاف ،بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی درصدد هستند تا حتی با کمترین هزینه هم که شده، صندلی خالی در پروازهای متداول نداشته باشند. به همین دلیل ممکن است شما شاهد فروش بلیتهای مسافرتی با حداقل هزینه حتی گاهی کمتر از کرایه آژانس داخل شهری نیز باشید.

برای مثال اکنون پرواز تهران به کیش در روز سیزدهم فروردین ماه به قیمت ۲۵ هزار تومان فروخته می‌شود! بلیت کیش به تهران نیز در روز اول فروردین ماه یعنی در اوج زمانی که بیشتر افراد به کیش می روند، برای مسیر برگشت بلیت هواپیما ۲۴ هزار تومان فروخته خواهد شد.

البته کسانی که با این نرخ به سفر میروند، خود را برای پرداخت هزینه ی بیشتر برای برگشت به خانه آماده کنند، چرا که ممکن است برای این مسیرهای ارزان قیمت، سیستم پروازها برای دریافت بلیت برگشت، باز نشده باشد. به هر حال اگر هزینه ی خرید تور ها و سفر در این ایام برای شما گران است، میتوانید پایان تعطیلات را برای سفر انتخاب کنید.




سواحل زیبای مکران در سیستان و بلوچستان برتر از سواحل آنتالیا

خبر نا امنی در ترکیه منتشر می شود و خانواده های ایرانی که هر سال با خرید تور زمینی و هوایی آنتالیا به این شهر سفر می کردند از سفر امسال خود نا امید شده و به دنبال جایی دیگر برای سفر می گردند.شاید آنها در میان دیگر شهرهای توریستی اطراف ایران به دنبال جایی برای سفر و گردشگری باشند تا نوروز خود را سپری کنند.اما بهتر نیست به جای هزینه های گزاف سفر به خارج از کشور شهرهای توریستی ایرانمان را هدف قرار بدهیم؟!
در بهار طبیعت و آب و هوای شهرهای کشور بسیار دل انگیز می شود، بهتر است نوروز را فرصتی بدانیم برای لذت بردن از آنها.اما تنها شمال کشور را مقصد سفر نکنیم،در ایران مکانهای زیبا وبکری وجود دارد که کمتر گردشگران یاد آن می افتند.مثلا سواحل مکران را به خاطر بسپارید و اگر دلتان هوای ساحل و دریا کرده است به جای خرید تور آنتالیا به آنجا سفر کنید.اما سواحل مکران کجای ایران عزیزمان واقع شده است؟
در جنوب کشور در حاشیه ی دریای عمان سواحلی وجود دارند که زیباتر از سواحل آنتالیا و استانبول هستند.اگر در حاشیه ی  سواحل دریای عمان از چابهار به گواتر بروید به سواحل زیبای مکران در سیستان و بلوچستان می رسید.زیبایی منطقه به دلیل آبهای زلال و سواحل با شنهای نرم و سفید است درست همان چیزی که به دنبالش بوده اید.


به جرات می توان گفت سواحل مکران زیباتر ازسواحل ترکیه هستند اما چه حیف که از پتانسیل گردشگری آن به خوبی بهره نبرده اند.با کمی سرمایه گذاری می توان منطقه را به منطقه ای توریستی و شیک بدل کرد تا نه تنها ایرانیان بلکه گردشگران خارجی را برای آفتاب گیری و شنا و انجام تفریحات دریایی به آنجا بکشانند.رونق گردشگری مکران در گرو رسیدگی و ایجاد امنیت و آسایش مسافران است.

خرید ارزان در خیابان بهاریه

اگر با تور استانبول به این شهر نسبتا گران سفر کردید، نگران خرید نباشید. در استانبول هم مانند همه شهرها، جاهای ارزان و خوب پیدا می شود. خیابان بهاریه (Bahariye Street) استانبول جایی برای خرید ارزان و مقرون به صرفه اجناس خوب است.
این خیابان در منطقه کادیکوی و در بخش آسیاسی استانبول قرار دارد. این خیابان قلب تپنده بخش آسیایی استانبول است و برای مراکز خرید و مغازه های متعددش شهرت و محبوبیت دارد.
این خیابان را باید پیاده طی کرد و در آن بومیان زیادی را در حال خرید می توان دید. در بهاریه بوتیک ها و مغازه های زنجیره زیادی وجود دارد و اغلب ، قشر متوسط استانبول از آن خرید می کنند. این خیابان برای نوجوانانی که میخواهند به روز و مطابق با مد لباس بپوشند نیز جای خوبی است.
در راه رسیدن به این خیابان، شما از خیابان گل فروش ها و خیابان صنایع دستی فروشان رد می شوید. در این خیابان می توانید از صنایع دستی و سنتی ترکیه، خرید کنید. قیمت ها هم بسیار مناسب است و حتی می توانید سوغاتی هایتان را در این دو خیابان تهیه نمایید. انواع مجسمه، شیشه های رنگی، جواهرات دست ساز و غیره در این خیابان به چشم می خورند.
یکی از جاذبه های دیدنی خیابان بهاریه، ساختمان اپرای استانبول است که نزدیک به صد سال قدمت دارد. این بنا به تازگی بازسازی شده است. در این ساختمان برنامه های موسیقی و رقص زیادی برگزار می شود که می توانید از دیدن آنها لذت ببرید.

هتل رامادا آنکارا

رامادا آنکارا(Ramada Ankara) هتلی مدرن، پنج ستاره و بسیار مناسب سفرهای تجاری و کاری است.  این هتل درست در مرکز شهر آنکارا واقع شده و در نزدیکی منطقه‌ تجاری شهر است. فاصله هتل تا فرودگاه اسنبوغا (Esenboga) 30 کیلومتر است و سفارت ‌خانه ‌ها، ادارات دولتی و موسسات بازرگانی متعدد مهمی در مجاورت آن قرار دارند. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی بیشتر برای کسانی مناسب است که تور آنکارا را برای تجارت خریده اند. با این وجود، امکانات هتل می تواند برای هر مسافری رضایت بخش بوده و اقامتی راحت و خوش باشد.
این هتل بسیار مدرن با بهره ‌گیری از بالاترین تکنولوژی‌ ها به سرویس دهی و پذیرایی از مهمانانش می پردازد. هتل رامادا آنکارا بر پایه شش اصل کار خود را انجام می دهد: پرسنل خوش ‌برخورد، خوابی پر‌آسایش، صبحانه‌ خوشمزه، پاکیزگی بی‌ نظیر، دوش پرفشار و فضای گرم و صمیمی. این شش اصل شاید برای کسانی که از کنفرانس های پراسترس یا یک روز کاری سخت به محل اقامت شان باز می گردند، مهم ترین معیار انتخاب هتل باشد.
هر اتاق دارای خط تلفن مستقیم، اینترنت پرسرعت، حمام اختصاصی با دوش و سشوار، تخت ‌خواب دونفره، تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی، سیستم گرمایش مرکزی، گاوصندوق ، رادیو، مینی ‌بار و قهوه ‌ساز است. اتاق با تسهیلات معلولان و اتاق و سوییت ویژه‌ غیرسیگاری‌ ها نیز در صورت تقاضا در اختیار مهمانان قرار می‌ گیرد. هزینه رزرو این هتل از 250 شروع شده و تا 450 نیز می رسد. در مجموع می توان گفت یکی از بهترین انتخاب ها برای تور آنکارا، رامادا آنکارا است.

هتل Kristal Beach

آنتالیا مقصد گردشگری خوبی برای گذراندن تعطیلات است. شهری که با آب وهوای خوبش در ماه فرودین، می تواند تور آنتالیا و سفری به یاد ماندنی را برای مسافران رقم بزند.
هتل سه ستاره ساحلی کریستال بیچ، هتلی نسبتا ارزان و با امکانات رفاهی خوب است که می تواند برای کسانی که به دنبال گردشگرش در شهر استانبول هستند، مناسب باشد.
هتل Kristal Beach، در کنار ساحل کنیالتی در آنتالیا واقع شده و امکاناتی از قبیل استخر روباز، اینترنت رایگان، اتاقهای مجهز  و منظره ای چشم نواز از دریای مدیترانه از یک سو و رشته کوههای شهر آنتالیا از سوی دیگر را ارائه می دهد. این هتل نزدیک به ساحل است و تنها 5 دقیقه پیاده روی شما را به ساحل کنیالتی با شن های سفید و آب زلالش می رساند. در ساحل می توانید از لانژهای آماده حمام آفتاب و سایبان ها استفاده کنید و از بار ساحلی، نوشیدنی های خنکی بخرید.
مهمانان می توانند در باغ های زیبای هتل قدم بزنند از مناظر زیبا آنها لذت ببرند. همچنین می توان با تاکسی خود را در مدت 10 دقیقه به قلب شهر آنتالیا رساند و در بازارهای لوکس قدم زد و در رستوران های مجللش غذا خورد. البته هتل دارای یک رستوران بزرگ است که منویی با غذاهای متنوع ترکی سرو می کند. همچنین تریای هتل انواع قهوه ها، نوشیدنی های خنک و تنقلات دیگر را ارائه می دهد.
اتاق های هتل مدرن و ساده هستند. فضای کافی و نسبتا بزرگی دارند. و در آنها می توان تخت های راحت، اینترنت، حمام و سرویس بهداشتی بسیار تمیز، تلویزیون و خط تلفن را دید. روم سرویس هم به صورت 24 ساعته است.

معرفی هتل Art City

هتل آرت سیتی هتلی سه ستاره در قلب شهر استانبول است و برای کسانی که به دنبال تور استانبول ارزانی هستند، اقامت در این هتل پیشنهاد می شود. در عادی ترین حالت، حداقل هزینه برا ی رزرو 80 هزار تومان است اما حداکثر هزینه رزرو هتل برای یک سوئیت خانوادگی مجلل به 400 هزار تومان هم میرسد.
هتل در بهترین منطقه‌ استانبول و نزدیک جاذبه‌ های تاریخی مهم شهر از جمله مسجد کبود (Blue Mosque)، مسجد ایاصوفیه (Hagia Sophia)، کلیسای جامع (Cistern)، بازار ادویه‌ جات مصری ‌ها (Spice Market)، کلیسای ایرن مقدس (St. Irene) ، کاخ توپ ‌کاپی (Topkapi) ، بازار بزرگ (Grand Bazaar) ، میدان سلطان ‌احمد (Hippodrome) و مسجد ایاصوفیه‌ کوچک (St. Sergius and Bacchus) واقع شده است. هتل آرت سیتی در قلب منطقه‌ شهر قدیمی قرار دارد و می ‌توان در اطراف هتل تعداد زیادی رستوران، فروشگاه و ایستگاه وسایل نقلیه‌ عمومی پیدا کرد. ایستگاه قطار سیرکچی (Sirkeci) حدود 10 دقیقه تا هتل پیاده روی دارد و میدان تقسیم (تکسیم Taksim ) هم با ماشین‌ تقریباً در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار دارند.
این هتل مجموعا 16 اتاق و سوئیت خانوادگی دارد و در سال 2009 ساخته شده است. هتل مجهز به سیستم تهویه‌ مطبوع ، اینترنت بی‌ سیم نامحدود، رسپشن 24 ساعته ، آسانسور، روزنامه، صرافی، پارکینگ و با پرداخت هزینه‌ اضافی، سرو غذا در اتاق و لاندری است.
تمام اتاق‌های هتل با کارهای هنری دست‌ ساز تزئین شده‌ اند و دارای حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت دونفره ، کف پارکت ، پنجره ‌های دوجداره ، تلفن، گاوصندوق دیجیتالی، مینی ‌بار، اینترنت بی ‌سیم رایگان، تلویزیون LCD با شبکه ‌های محلی و بین‌المللی و تهویه‌ مطبوع مجزا هستند. صبحانه‌ به صورت بوفه سرو می‌ شود. ناهار و شام به صورت انتخابی از منو هستند.