کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

طاق صلح میلان

نخستین بنایی که در سفر به ایتالیا و بازدید از شهر میلان خواهید دید، طاق مشهور صلح می باشد.


طاق صلح میلان به یاد پیروزی ناپلئون در سال 1801 میلادی ساخته شده و خود ناپلئون بناپارت شخصا دستور ساخت این بنا را داد. البته زمانی که ناپلئون بناپارت در نبرد واترلو شکست خورده و نیروهایش مجبور به عقب نشینی شدند، روال ساخت و ساز بنا نیمه کاره رها شد.


البته فرانتس اتریش در سال 1826 ساخت این بنا را تکمیل کرده و طاق صلح به عنوان یادگار روزهای بناپارت در شهر میلان باقی ماند.


کارشناسان طاق صلح میلان ایتالیا را یکی از برترین و برجسته ترین نمادهای هنر نئوکلاسیک برمی شمارند.


در قسمت جلویی طاق صلح چهار ستون می بینیم که هر یک روی یک پایه ی جداگانه ایستاده اند. قسمت بالایی ستون ها به کنگره هایی می رسد و سپس دو تکه ی جداگانه با عرض های کوتاه و بلند روی این پایه ها قرار گرفته است.


در بالای طاق صلح چند سوار را می بینیم که به نوعی پیام آور صلح بوده و حالت قرارگیری شان نوید صلح را می دهد.


تندیسی که در میان ایستاده، در یک دست نیزه ای داشته و در دست دیگر شاخه ی زیتون را که نماد صلح و برادری ست در دست دارد.


در تصاویر زیر نماهایی از طاق صلح میلان را مشاهده می کنید..






معرفی هتل آدونیس آنتالیا

هتل آدونیس آنتالیا

اگر می خواهید در آذر ماه، تور آنتالیا را خریداری کرده و به این شهر سفر کنید، پیشنهاد ما به شما، انتخاب هتل آدونیس از میان هتلهای آنتالیاست.

برای آنکه دلایل ما را بدانید، پیشنهاد می کنیم در ادامه ی مطلب با ما همراه شوید، چرا که به معرفی این هتل خواهیم پرداخت.

هتل آدونیس آنتالیا

هتل آدونیس یکی از هتلهای لوکس و گرانقیمت آنتالیا است که در منطقه زیبای لارا قرار دارد. امکانات رفاهی خوب این هتل به علاوه موقعیت قرارگیریش، بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به رزرو این هتل مجاب می کند. هتل در فاصله 15 کیلومتری از فرودگاه است و دسترسی بسیار آسانی نیز به مراکز توریستی و مراکز آنتالیا دارد. زیبایی هتل با قرارگیری آن بر فراز صخره دوچندان شده است.
کلیه فضاهای هتل آدونیس به زیبایی طراحی و دکوربندی شده اند. تقریبا تمام وسایل این هتل، لوازمی لوکس و گرانقیمت است. هتل دارای 184 اتاق استاندارد ، 39 سوئیت معمولی، 2 سوئیت خانوادگی دو اتاق خوابه و 2 اتاق مخصوص معلولین است. تمامی اتاقها بزرگ و دلباز هستند و دارای بالکنی با چشم انداز دریا و جنگل می باشند. اتاق های هتل از کلیه امکانات رفاهی مانند سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان ،مینی بار، چای ساز و قهوه جوش، تلویزیون ال سی دی به همراه شبکه های ماهواره و گاوصندوق برخوردار هستند. روم سرویس به صورت 24 ساعته مهیا است و نظافت و خدمات خانه داری نیز هر روز انجام می گیرد.
هتل آدونیس دارای چندین رستوران با خدمات Ultra AllInclusive است و مهمانان می توانند صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده را به صورت بوفه میل کنند.
 هتل همچنین دارای استخرهای در فضای باز، استخر در فضای سرپوشیده ، استخر کودکان، سالن بدنسازی ، سالن ماساژ، اتاق بازی ، سالن بیلیارد ، سالن تنیس روی میز، حمام ترکی و آرایشگاه است.
هتل آدونیس آنتالیا

فستیوال نورپردازی بریتانیا

تور زمستان96 اروپا بهترین تور خارجی ست که در آخرین ماه های سال جاری می توانید برای گذراندن یک تعطیلات رویایی انتخاب کنید.


این روزها جشنواره ی نورپردازی در بریتانیا برگزار بوده و هنرمندان بسیاری از اقصی نقاط جهان در این فستیوال شرکت می کنند.


جشنواره ی هنری نورپردازی در شهر دورام انگلستان برگزار شده و تمام گردشگرانی که این روزها در اروپای مرکزی حضور داشته باشند، خود را برای شرکت در این فستیوال دیدنی به شهر دورام می رسانند.

















هتل سورملی آنکارا از هتلهای شیک ترکیه

به قصد تجاری و یا تفریحی به شهر آنکارا سفر می کنید، باید در رزرو آنلاین هتل خود در این شهر شلوغ دقت کنید تا به شما بیشتر خوش بگذرد و در طول سفرتان احساس رفاه مناسبی را تجربه کنید.

کمتر کسی پیدا می شود در سفر با تور ترکیه شهر آنکارا را برای گردشگری انتخاب کند، مگر اینکه این سفر تجاری باشد و یا سیاسی به قصد سفارت آمریکا در این شهر.

این شهر از آنجا که پایتخت این کشور است،شهری شلوغ به حساب می آید که برای تعطیلات اصلا مناسب نیست.اما به هر دلیل که این پایتخت مقصد گردشگری شما قرار گرفت در انتخاب هتل محل اقامت دقت کنید،که هم در مکانی آرام واقع باشد و هم از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشد تا در این سفر احساس خوشایندی را تجربه کنید.

خوب از آنجا که این شهر اهمیت سیاسی و تجاری دارد،بهترین هتلهای ترکیه را در خود جای داده است.یکی از این هتلها، هتل 5ستاره سورملی آنکارا است.
هتل سورملی آنکارا

معرفی هتل سورملی آنکارا
هتل سورملی در مرکز شهر در محله ای پرجنب و جوش و شلوغ و در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی شهر واقع شده است.این هتل در فاصبه ی 5دقیقه ای از ایستگاه قطار Gari،500متری محله ی تجاری Kızılay،300متری ایستگاه متروی Sihhiye،500متری پارک green Kurtulus و 30دقیقه ای فرودگاه بین المللی Esenboğa قرار دارد.از اینجایی که موقعیت هتل بسیار عالی است،رزرو آن به گردشگران آنکارا که می خواهند دسترسی آسانی به مراکز گردشگری و مهم این شهر داشته باشند توصیه می شود.

اما هتل از فضاهایی شیک و باسلیقه برخوردار است و کلیه ی اتاقها به زیبایی با وسائل لوکس تزئین شده اند.کلیه اتاقهای هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، حمام اختصاصی وان دار و سشوار مجهز،اینترنت پرسرعت،تخت خوابهای راحت و میز مناسب برای نشستن هستند که اقامت را لذتبخش می کند. به علاوه هتل دارای استخر سربسته، سالن ورزش،حمام سنتی، سه رستوران متفاوت شیک با انواع غذاهای ترکی و بین المللی است.

چنانچه قصد سفر به ترکیه را دارید، با مراجعه به لینک زیر، برترین تورها را با بهترین قیمت خریداری کنید:

نمایشگاه هوایی دبی

بزرگترین نمایشگاه هوانوردی در تمام خاورمیانه در فاصله ی 12 نوامبر تا 16 نوامبر برگزار شده و آن عده از توریست های علاقه مند به بازدید از این نمایشگاه می توانستند با خرید تور دبی پاییز 96، در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.


نمایشگاه هوایی دبی در فرودگاه آل مکتوم برگزار شده و چیزی نزدیک به 1200 شرکت هواپیمایی و سازمان هوانوردی در آن شرکت دارند. این 1200 شرکت از 60 کشور مختلف در این نمایشگاه حاضر شده و امسال نمایشگاه هوایی دبی نسبت به سال قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.


در زیر تصاویری از نمایشگاه هوایی دبی را مشاهده می نمایید.














تور اروپا و یکی از لوکس ترین هتلها

پیش تر خرید تورهای اروپایی تنها منحصر به ثروتمندان بود، اما اکنون مسافران برای گشت و گذار و سفر کردن به اقصی نقاط کشور حاضر هستند پول بیشتری خرج کنند. یعنی دیگر نمیتواند خرید این تورها را منحصرا به ثروتمندان به حد و حصر نسبت داد.

حال اگر شما نیز قصد سفر به اروپا را دارید و مایلید طبیعت زیبا و سرسبز آن را ببینید، و در نهایت در هتلی لوکس و زیبا اقامت کنید، با ما همراه شوید. رزرو این هتل پیشنهاد می شود.



در اخبار گردشگری اروپا هر ساله پذیرای توریستهای بیشماری از سراسر دنیا است.سفر به اروپا سفر ارزان قیمتی نیست و هر شخصی شانس این را ندارد که بتواند به اروپا سفر کند.ایرانیانی هم که مشکل مالی ندارند و یا به عبارتی جز ثروتمندان هستند ترجیح می دهند اروپا را مقصد سفرهای خود قرار بدهند.اما شهرهای اروپایی مکانی برای لوکس ترین و گرانقیمت ترین هتلهای دنیا هستند.سفر به اروپا همینطوری بسیار گران است چه برسد که رزرو هتلهای لوکس را هدف قرار بدهید.
هتل 5ستاره ی d’Angleterre

یکی از لوکس ترین هتلهای جهان هتل 5ستاره ی d’Angleterre در ژنو سوئیس است.این اقامت گاه لوکس در ساحل دریاچه ی زیبای ژنو واقع شده است و مناظر زیبایی را پیش روی مهمانان هتل می آورد.این هتل لوکس و گرانقیمت هدف افراد مشهور،سیاستمداران و سرمایه داران از سراسر دنیا است.
هتل لوکس d’Angleterre دارای 39اتاق و 9سوئیت مجلل است که هر کدام با لوکسترین وسائل تزئین شده اند.نهایت هنر و سلیقه در تزئین فضاهای هتل به ویژه واحدهای اقامتی به کارگرفته شده است تا این هتل به مجلل ترین هتلهای دنیا بدل شود.واحدهای اقامتی با پنجره ای رو به دریاچه ی زیبای ژنو از کلیه ی امکانات رفاهی برخوردار هستند.هتلها دارای مبلمان و تخت خوابهای شاهانه ای هستند که مهمانان هتل می توانند اقامتی شاهانه داشته باشند.اگر به این همه تعریف شک دارید،به تصاویر هتل نگاه کنید:
هتل 5ستاره ی d’Angleterre

هتل 5ستاره ی d’Angleterre

هتل 5ستاره ی d’Angleterre




هتل رویال تاج محل

سفر با آفرهای تور ترکیه یکی از محبوب ترین تورها برای گردشگران ایرانی است. گشتن و پیدا کردن تور ارزان ترکیه یا هتلی با هزینه های متوسط و سرویس دهی خوب، نیازمند شناخت هتلهای محبوب این کشور است. قصد داریم هتلی را در شهر آنتالیا معرفی کنیم که برای گردشگران علاقمند به سفر به شهر آنتالیا می تواند گزینه اقامتی خوبی باشد.
هتل رویال تاج محل
معرفی هتل رویال تاج محل
هتل رویال تاج محل آنتالیا(Royal Taj Mahal Hotel Antalya) هتلی خاص با فضای دلنشین است. این هتل دارای ساحلی اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه است. هتل رویال تاج محل در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ افتتاح شد و دلیل نامگذازی اش الهام گرفتن معماری آن از بنای تاج محل هند است. هتل رویال تاج محل در ماناوگات سیده قرار دارد و بهترین شرایط آب و هوایی برای علاقمندان به ساحل و تفریح آبی در این منطقه فراهم است. فاصله هتل  تا مرکز شهر آنتالیا ۷۰ کیلومتر و تا  فرودگاه آنتالیا ۴۸ کیلومتر است .
هر ۴۵۰ اتاق هتل رویال تاج محل دارای بالکن هست منظره دریا هستند. اتاق ها به زیبایی چیده و مبله شده اند و امکانات اتاق ها شامل تهویه مطبوع ، مینی بار،  تلویزیون صفحه تخت ، گاوصندوق ، سیستم برودتی و حرارتی ، تلفن ، اینترنت بی سیم ، دستشویی و حمام مجهز با  سشوار می شوند.
این هتل 5 ستاره، خدمات رفاهی زیادی برای مهمانانش تدارک دیده که می توان از میان آنها به استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سولاریوم ، سالن بدنسازی ، ایروبیک ، یوگا ، مراکز ماساژ ، حمام ترکی ، زمین والیبال ساحلی ، مرکز بازی های ویدئویی ، سینما ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، سرگرمی شبانه ، سرویس کودک ، اتاق بازی ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، محل نگه داری کودک ، رستوارن و کافه ، بیلیارد ، فروشگاه ، خشکشویی ، خدمات پزشکی ، صرافی ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.  سرویس پذیرایی در هتل رویال تاج محل آنتالیا بصورت UAll است.
هتل رویال تاج محل

هتل رویال تاج محل

هتل رویال تاج محل