کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

رزرو هتل در نصف جهان

اصفهان ، نصف جهان ، دارای مکانهای بسیاری برای گردشگری است، پس نباید از آمار بالای مسافران در ایام مختلف سال به این شهر متعجب شد. 

بعد از گشت و گذار در مناطق مختلف شهر، مکانی برای استراحت نیاز است.


برای رزرو هتل در این شهر گزینه های بسیاری وجود دارد که البته هر مسافری باید مطابق خواسته ی خود اقدام به رزرو هتل کند. البته اگر میخواهید در کنار لذت بردن از اقامت در یک هتل مناسب، هزینه ی کمتری نیز بپردازید، کافیست به لینک رزرو هتل مراجعه و از سایت پین تا پین، هتل مورد نظر خود را با تخفیف بخواهید. در ادامه ی مطلب قصد داریم توجه شما را به یکی از بهترین هتلهای اصفهان جلب کنیم که دارای معماری بسیار زیباییست و مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است.


هتل کیانپور از بهترین هتلهای اصفهان


این بنا را بهتر است خانه ی تاریخی کیانپور بنامیم چرا که این خانه بازمانده ای از دوران قاجار است که امروز تبدیل به اقامتگاهی تاریخی برای مسافران شده است. این بنا در تاریخ ۹ آذر ۱۳۸۹ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.


این خانه در اسفند 1393 مرمت و باز سازی و شد و امروز کاربری آن به هتلی در شهر اصفهان تغییر یافته است. اتاقهای این هتل همچنان بر سبک سنتی خود استوار هستند و دکوراسیون آن از وسائل سنتی اصفهانی بهره برده است. کسانی که این هتل را برای اقامت انتخاب میکنند، دسترسی آسانی به ایستگاه قطار، فرودگاه و مراکز گردشگری اصفهان خواهند داشت. هزینه ی یک شب رزرو این هتل برای یک اتاق دو نفره از شبی پانصد هزار تومان آغاز میشود.


سفر به ترکیه و خرید

شاید دلیل اصلی سفر ایرانیها به کشور ترکیه،بازارها و فروشگاههای این کشور برای خرید اجناس ترکی و مارکدار با قیمت کمتر باشد. قیمت تور ترکیه هر چقدر که باشد برای عشق خریدها می ارزد که یک سفر به این کشور داشته باشند.


استانبول


البته در میان شهرهای ترکیه شاید استانبول و آنکارا برای خرید مناسب تر باشند.به خصوص اگر در نوروز قصد سفر به ترکیه را دارید،به دلیل سردی هوا در این وقت سال نمی توان از دریا و سرگرمی های دریایی بهره برد و تنها باید به دیدن مناظر و خرید پناه برد.پس چه بهتر است که استانبول و آنکارا را انتخاب کنیم که بازار خرید همیشه در این شهرها با وجود فراوانی بازار و فروشگاهها همیشه داغ است.


اما استانبول یک شهر ساحلی در ترکیه است که علاوه بر مناظر دیدنی دریا،دارای بازارها و فروشگاههای بی نظیری است.مرکز خرید پرفیو،بازار فاتیح،بازار بزرگ استانبول،بازار ادویه،بازار محمود پاشا،مرکز خریدگالریا آتاکوی و مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول از جمله ی این بازارها و فروشگاههای شهر استانبول هستند که بازدید از آنها هفته ها زمان می برد.


اما هیچ کاری به اندازه ی قدم زدن در بازارهای سنتی حال آدم را بهتر نمی کند.در میان بازارهای سنتی شهر استانبول بازار بزرگ این شهر از شهرت بسیاری برخوردار است و قدمتی تاریخی دارد.این بازار که قدیمی ترین و بزرگترین بازار سرپوشیده ی جهان نیز است در سال 1461 توسط سلطان محمد دوم ساخته شد.این بازار قدیمی داری 58 کوچه سر پوشیده و بیش از 1200 مغازه است و به مغازه های جواهر فروشی،فرش،ادویه و ظروف سفالی شهرت دارد.


Istanbul

تور اروپا و سفر به ونیز

اگر اهل گردشگری دور دنیا باشید باید تور اروپا را تجربه کنید.اروپا قاره ای سبز مملو از جاذبه های توریستی طبیعی و تاریخی است که گردشگران می توانند از تماشای آنها به وجد بیایند.اما در این میان سفر به ونیز ایتالیا را با تور اروپا از دست ندهید.
ونیز را همگی به شهری بر روی آب می شناسیم،شهری زیبا که قایقها وسیله ی حمل و نقل مردم هستند،در اصل در ونیز خبری از خودرو و آلودگی صوتی و هوا نیست.از این روی ونیز به شهر بدون خودرو در دنیا شهرت دارد.
تور اروپا | ونیز

ونیز میراث جهانی یونسکو


اما ونیز جزیره ای در شمال کشور ایتالیا در میان دریای آدریاتیک است و قدمتی بیش از هزار ساله دارد.همین قدمت معماری ویژه ای را برای ونیز رقم زده است که باید رفت و از نزدیک شاهد بود.همین شکل عجیب و ونیز و تعدد آثار تاریخی و هنری و معماری در ونیز آنرا در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار داده است.سالانه میلیونها گردشگر به این مرکز توریستی رویایی سفر می کنند تا از دیدنیهای فوق العاده ی ونیز دیدن کنند.

خود شهر ونیز جاذبه ی گردشگری است اما در ونیز می توانید از میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی از حواریون عیسی مسیح،برج سن مارکو و خانه ی منتسب به مارکوپولو دیدن کنید.به علاوه کریستالهای ونیز و طرز ساختشان بسیار دیدنی است که می توانید در سفر به ونیز به تماشای آنها بروید و با خود سوغات ببرید.

ونیز در ماه فوریه برگزار کننده ی یکی از کارناوالهای بزرگ جهان به نام کارناوال ماسکها است.اگر در این ما به ونیز سفر کنید می توانید از تماشای این کارناوال شاد و هیجان انگیز لذت ببرید.


تور اروپا | ونیز

همانطور که گفتیم هر ساله به مدت 2 هفته در ماه فوریه در ونیز، توریست ها میتوانند از جشنواره ای از رنگ و طرح و نقش دیدن کنند و در آن شرکت کنند.

این جشنواره در میدان سن مارکوی ونیز برگزار می شود و در فضای رومانتیک آن که همانند شانزلیزه پاریس است صدها خاطره ی زیبا ثبت می شود.

از شما دعوت می کنیم که به تماشای ویدئویی زیبا از این کارناوال بنشینید
:


خطرناک ترین رستوران دنیا در این جا قرار دارد

حتما تا به حال در رستوران های متعددی با فضاهای متفاوت غذای صرف کرده اید. اما آیا تا به حال تجربه ی غذا خوردن در یک رستوران با قبول خطرات بسیار برای رسیدن به آن را داشته اید؟ شاید در تور نوروزی 96 موفق به دیدن خطرناک ترین رستوران جهان شوید.

خوب است بدانید که در استان هوبی کشور چین رستورانی وجود دارد که برای رسیدن به آن باید از مسیری صعب العبور گذشته و در لبه ی کوهی که پایین آن یک پرتگاه هولناک وجود دارد، به این رستوران خواهید رسید.


مسیری که باید از آن عبور کنید تا به این رستوران خطرناک برسید، معبری باریک و بسیار خطرناک می باشد.


این رستوران باید منوی بسیار جذابی داشته باشد تا وقتی چنین مسیر سختی را برای رسیدن به آن طی می کنید، از کرده ی خود پشیمان نباشید.
در ادامه با کافه سفر همراه شده و تصاویری از این رستوران چینی را مشاهده نمایید:












تعداد 110 بوستان روستایی احداث می شود

بنا بر اخبار گردشگری منتشر شده، نماینده مردم دشتی و تنگستان از احداث بوستان های روستایی خبر داد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در آئین افتتاح پروژه بوستانی چارک دشتی گفت: احداث بوستان های روستایی یکی از طرح های مهم برای توسعه وعمران روستاهای استان بوشهر است.

وی افزود: هر بوستان روستایی بین 2500 تا 5 هزار متر مربع مساحت دارد .

سید کمال الدین شهریاری افزود: ساخت بوستان‌های روستایی، زمین چمن مصنوعی و طرح حفاظت از پیشروی دریا در روستاهای استان بوشهر سبب توسعه گردشگری روستایی خواهد شد .
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای ساخت این بوستان ها 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مسیرهای ترد محورهای شمالی امروز باز هستند

با توجه به اینکه آسمان شهر تهران و خطه ی شمالی کشور امروز 22 بهمن ابریست، عبدالهاشم حسن نیا پاسخ به این پرسش که امروز وضعیت محورهای شمالی کشور چگونه است، اظهار کرد: محورهای شمالی از جمله فیروزکوه، هراز و جاده چالوس به لحاظ تردد باز است و مشکلی در خصوص رفت و آمد وسایل نقلیه نداریم.


وی ضمنا با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی این محورها، تصریح کرد: در محور کندوان تا ساعت 23 امروز تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، ضمن آن که تردد خودروها تا ساعت 23 روز 22 بهمن ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

وی همچنین با بیان این‌که تردد خودروهای سنگین در محور هراز طی امروز ممنوع است، افزود: به مسافران توصیه می‌شود از محور فیروزکوه برای تردد از شمال به سمت تهران استفاده کنند چراکه دارای ترافیک کمتری در مقایسه با محورهای دیگر از جمله هراز است.

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

آنچه که هتلهای آنتالیا را نسبت به سایر هتلهای ترکیه منحصر به فرد می کند، نوع طراحی ساختمان ها، اندازه ی ساختمان ها و امکانات بسیار گسترده ای است که در اختیار مسافران قرار می دهد.


در میان این هتلهای فوق العاده، امروز به مسافرانی که قصد سفر به آنتالیا را دارند هتلی را معرفی می کنیم که عجیب ترین طراحی را در میان تمامی هتلهای لوکس آنتالیا داراست.


معرفی هتل کوئین الیزابت


یکی از هتلهای متفاوت آنتالیا هتل پنج ستاره ی کوئین الیزابت در منطقه ی کمر است. این هتل دارای معماری بی نظیری به شکل کشتی است.


هتل کوئین الیزابت در سال ۲٠٠۷در شش طبقه به شکل کشتی ساخته شد.این هتل در بین کوهای توروس و دریای مدیترانه قرار دارد و دارای منظره ای باور نکردنی است.حتی در ساخت دکوراسیون داخلی هتل از کشتی بهره گرفته شده است و این موضوع به زیبایی هتل افزوده است.


این هتل در مجموع دارای ۳۸۸اتاق شامل سوئیت،ویلا و اتاق معمولی با دکوراسیون بی نظیر است.اتاقها از کلیه ی امکانات رفاهی از جمله تلویزیون ال سی دی و اینترنت پر سرعت و بالکن با چشم انداز زیبا برخوردارهستند.


اگر تور آنتالیا از تهران را برای خود انتخاب کنید،هزینه ی شما برای اقامت در این هتل زیبا به مدت ۷شب حدود دو میلیون دویست و نود پنج هزار تومان می شود.


با دیدن تصاویر زیبای هتل شوق اقامت در این هتل ناب در شما ایجاد می شود.سفر خوبی را داشته باشید.


هتل کوئین الیزابت آنتالیا | تور آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا | تور آنتالیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا | تور آنتالیا