کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل سه ستاره گریدا سیتی آنتالیا

اگر خواهان تور ارزان آنتالیا هستید هتلهای سه ستاره را باید انتخاب کنید.شهر آنتالیا دارای هتلهای سه ستاره ی زیبایی است که با قیمت مناسب سفر را به کام شما لذت بخش می کنند. این هتلها در سراسر شهر و در سواحل مختلف گسترش یافته اند که با جستجو در میان سایتهای اینترنتی می توان اطلاعات خوبی درباره ی آنها کسب کرد.


یکی از هتلهای سه ستاره هتل گریدا سیتی است که در منطقه ی کونیا آلتی و در نزدیکی شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه واقع شده است.این هتل اگر چه رو به دریا نیست اما تا دریا تنها 900متر فاصله دارد و یک پیاده روی را می طلبد.


هتل دارای امکانات خوبی برای اقامت گردشگران است.اتاقهای راحت با کلیه ی امکانات رفاهی از جمله آنها است.تلویزیون ال سی دی،سیستم ماهواره،تلفن،مینی بار،یخچال،حمام و سشوار در تمامی اتاقها قرار داده شده است.به علاوه استخر سر پوشیده،سالن زیبایی،میز بیلیارد،محل نگهداری کودکان و اسکواش و بسیاری از سرگرمیهای دیگر را به امکانات هتل اضافه کنید.


این هتل گرچه 5ستاره نیست ولی می توان امکانات خوبی را در آن یافت تا اقامتتان را به صرفه و لذت بخش کنید.پس در انتخاب تور آنتالیا به این هتل سه ستاره ی متوسط هم فکر کنید.


برای خرید بهترین تورهای آنتالیا اینجا کلیک کنید.


هتل سه ستاره گریدا سیتی آنتالیا

هتل سه ستاره گریدا سیتی آنتالیا

هتل سه ستاره گریدا سیتی آنتالیا


هتل سه ستاره گریدا سیتی آنتالیا

نهنگ 12 متری در ساحل خلیج فارس

دیروز، دوشنبه 30ام مرداد ماه، یک نهنگ با 10 تن وزن و 12 متر طول در ساحل خلیج فارس از آب بیرون زده و به گل نشست.

این نهنگ بزرگ در حد فاصل بندر گرزه و بندر طاحون پیدا شد.

در زیر تصاویری از نهنگ 12 متری خلیج فارس را مشاهده می کنید.












گاومیش آباد در جنوب شرق اهواز

به کنار رودخانه ی کارون در بخش جنوب شرقی شهر اهواز می رویم. در این نقطه از ایران زمین گله های گاومیش ها تا چشم کار می کند، دیده شده و در این روزهای گرم، گاومیش ها پیوسته در کنار آب به سر می برند.

در تصاویر زیر مردم ناحیه و کودکانی را می بینید که در کنار گاومیش ها در حاشیه ی رودخانه ی کارون سرگرم هستند.






















حملات تروریستی بارسلون و تاثیر آن روی گردشگری

در روزهای اخیر خبر مربوط به حادثه ی تروریستی در یک منطقه ی توریستی در بارسلون اسپانیا جهان را در ترس و وحشت فرو برد. در این حادثه که در روز پنجشنبه در منطقه ی کاتالونیا در بارسلون رخ داد گردشگران تور اسپانیا هدف قرار داده شدند و سبب شد دست کم 13 نفر گردشگر که برای تعطیلات به این کشور آرام و زیبا سفر کرده بودند، جان خود را از دست بدهند.


این حادثه در یک بعد از ظهر آرام در بلوار رامبلا در منطقه ی خود مختار و البته توریستی کاتالونیا در بارسلون رخ داد و طی آن یک خودروی وانت ون سفید رنگ با سرعت به جمعیتی که در حال قدم زدن در بلوار بودند هجوم آورد. در این حادثه 13 نفر جان باختند و دست کم 100 نفر زخمی شدند.

حوادث تروریستی این چنینی پیش از این هم در شهرهای توریستی رخ داده بود. در 14 جولای سال 2016 یک کامیون به شمار زیادی از مردم در منطقه ای توریستی در نیس فرانسه که در  جشن‌ روز ملی فرانسه شرکت کرده بودند، حمله کرد که بر اثر این حادثه 86 نفر کشته شدند. در سال 2016 نیز همزمان با آغاز سال نو  میلادی یک انفجار تروریستی در منطقه ی توریستی  سلطان احمد استانبول منجر به کشته شدن 10 تن و مجروح شدن 15 تن شد که اغلب قربانیان حادثه گردشگران خارجی بودند.

مسئولیت حمله ی تروریستی اخیر اسپانیا و حملات قبلی از جمله حادثه ی نیس فرانسه و استانبول ترکیه را تماما داعش بر عهده گرفته است. به گفته ی برخی از کارشناسان حمله ی اخیر به بارسلون تنها یک جلب توجه کوچک از جانب داعش بوده است و این گروه قصد دارد حملات شدیدتری را در اروپا پیاده کند.
قطعا حملات این چنینی به شدت روی خرید تور اروپا تاثیر گذار خواهد بود چراکه هر لحظه و در هر مکانی احتمال یک حرکت تروریستی از جانب داعش وجود دارد و مشخص نیست داعش تا به کی قصد دارد چنین وحشیانه دست به کشتار انسانهای بی گناه بزند.

عجیب ترین هتل تایلند

تایلند سرزمینی است پر از زیبایی های طبیعی، جنگل ها و جزیره های فوق العاده. به گونه ای که همین جاذبه ها، تورهای تایلند را به یکی از بهترین تورهای گردشگری تبدیل کرده است.

در میان هتلهای بسیار زیبا که در سواحل مرجانی آن ساخته شده است، به تازگی هتلی افتتاح شده است که دارای فضایی کاملا متفاوت است، هتلی به شکل زندران است.

این هتل خاص و البته متفاوت در شهر بانکوک ساخته شده است و جالب است بدانید که توانسته است مسافران بسیار زیادی را به خود جلب کند. هزینه اقامت در این هتل شبی ۲۴ تا ۵۰ دلار است.




در هند قطار از ریل خارج شد

هندوستان همیشه برای کسانی که به فیلم های هندی علاقه دارند یک رویای شگفت انگیز و کشور رقص و موسیقی است. کسانی که با خرید تور هند به این کشور سفر می کنند، خود را برای قصر های بزرگ و خیابان هایی که در گوشه و کنار آن عاشقانی که به رقص و آواز مشغولند، آماده می کنند.

اما متاسفانه در این کشور رقص و آواز ها و داستان های عاشقانه، خروج ریل از قطار، جان بسیاری از افراد را رفت.
خروج قطار از ریل در هند
در ایالت اوتار پرادش هند، به سبب خارج شدن قطار از ریل، دست کم 10 نفرجان خود را از دست دادن و بیش از 150 نفر نیز زخمی و مجروح شدند. به گفته مقامات هند این حادثه در شهر مظفرنگار در شمال دهلی‌نو، پایتخت روی داده است.

کمی قبلتر آمار مجروحان 20 نفر اعلام شده که متاسفانه این تعداد به سرعت به 150 نفر رسید. یک مقام بهداشتی هند در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری فرانسه گفت که تعدادی از مجروحان به صورت سرپایی مداوا شدند و کسانی که جراحت شدیدتری داشتند به بیمارستان میشرا، در نزدیکی محل حادثه منتقل شده‌اند.


معرفی هتل حیات رجنسی اتوال

فرانسه کشوری زیبا و مملو از جاذبه های گردشگری است که مردمان زیادی از سراسر دنیا این کشور زیبا را اولویت گردشگری خود انتخاب کردند. تور فرانسه یکی از بهترین و مطمئن ترین تور ها در کل جهان می باشد که برای سفر به فرانسه اکثر افراد این تور را برای سفر انتخاب می کنند. فرانسه به دلیل آن که توریست های زیادی در آن اقامت می کنند, هتل های زیادی را در خود جای داده است که یکی از بهترین هتل های این کشور هتل حیات رجنسی اتوال است. در مطلب زیر به معرفی این هتل محبوب خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 


هتل حیات رجنسی اتوال


هتل کنکورد لافایت که امروزه آن را به هتل حیات رجنسی اتوال می نامند از هتل های پر طرفدار و معروف فرانسه شناخته شده است. این هتل دسترسی مناسبی به دیگر نقاط شانزه لیزه دارد و در بهترین موقعیت مکانی این شهر قرار گرفته است. مهم ترین هدف هتل حیاات رجنسی اتوال جلب رضایت مهمانان و مسافران است که خوشبختانه تا به امروز نیز موفق بوده است. با مترو تنها 5 دقیقه کافی است تا به منطقه ی کنگره و منطقه ی بازرگای لادفنس برسید. فاصله ی هتل تا مترو احتیاج به 8 دقیقه پیاده روی دارد. اسم نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل پورت مایو است. پرسنل و کارکنان هتل حیات رجنسی افرادی با تجربه و تحصیل کرده هستند که به چندین زبان دنیا تسلط دارند. 

اتاق های هتل حیات رجنسی اتوال


سوییت ها و اتاق های متعددی در این هتل وجود دارند که هر یک از این واحد ها ویژگی های خاص خودشان را دارند و مهمانان با توجه به حد انتظارات و تعداد نفرات یکی از این اتاق ها را انتخاب می نمایند. اتاق های این هتل دارای امکانات فوق العاده ای نظیر تهویه ی مطبوع, مینی بار, تلویزیون کابلی, گاو صندوق, خط تلفن مستقیم, حمام, دستشویی و ... می باشند. از پنجره ی اتاقتان می توانید منظره ی بی همتای شهر را ملاحظه کنید. در شب زیبایی شهر چند برابر می شود. اینترنت رایگان و پر سرعت در تمامی بخش های هتل آنتن می دهد و شما با مراجعه به پذیرش هتل می توانید رمز عبور را دریافت و از وای فای هتل استفاده کنید و به امور شغلی خود رسیدگی کنید یا حتی می توانید عکس هایی که در طول سفرتان گرفتید را به اشتراک بذارید.


امکانات هتل حیات رجنسی اتوال


این هتل جهت رفاه و آسایش مسافران امکانات و خدمات بی نظیری را در اختیار قرار داده است. از امکانات هتل می توان به رستوران, وای فای رایگان, اینترنت با سیم رایگان, صرافی, تهیه بلیط, خدمات نگهداری از بار, خدمات کانسیرژ, امکانات کاری و برگزاری جلسه, فکس, کپی, سوغاتی فروشی سوئیت ماه عسل و اتاق VIP, تسهیلات معلولان, اتاق های مجهز به عایق صوتی و فروشگاه اشاره داشت. سرویس رفت و برگشت شارل دو گل رو به روی هتل قرار دارد. سالن ورزشی در هتل وجود دارد که می توانید اوقات فراغتتاتان را در آن جا سپری کنید. با انتخاب این هتل سفری فوق العاده و به یاد ماندنی را برای خود و خانواده ی خود رقم بزنید.