کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معبد تپتیدارام بانکوک

معبد باستانی تپتیدارام از مکان های تاریخی بسیار مشهوری ست که در تور تایلند بانکوک امکان بازدید از آن را خواهید داشت. اگر چه در تور تایلند بهار 96 مکان های تفریحی و سواحل زیبا و ورزش ها و تفریحات آبی به خود مشغولتان خواهند ساخت، اما بد نیست که زمانی را نیز برای سر زدن به مکان های تاریخی چون این معبد اختصاص دهید.

معبد باستانی تپتیدارام بانکوک در سال 1836 میلادی به فرمان رامای سوم ساخته شد. رامای سوم این معبد را برای دختر خود شاه دخت آپسورن ساداتیپ و به عنوان یک پیشکشی بنا کرد.

معبد تپتیدارام از مکان های تاریخی مهم و مورد احترام میان مردم تایلند بوده و سالانه توریست های زیادی نیز برای بازدید از این معبد و دیگر مکان های تاریخی تایلند به این کشور دیدنی و زیبا سفر می کنند.

معبد تپتیدارام به سبک معماری تایلندی و به خصوص با چیدمان چینی بنا گردیده است و تزئینات داخلی آن بسیار چشمگیر هستند.

به درون معبد تپتیدارام بانکوک که وارد شوید، در تالار انتصاب، ستون های مستطیلی قدیمی و مجسمه های یادآور دوره تسلط خمرها و دوره آیوتهایا خودنمایی می کنند. همین طور  سه گوشه های کنار شیروانی با تکه های سرامیک چینی تزئین شده اند.

برای خرید تور تایلند به پارمیدا تورز مراجعه نمایید.


هتل آپارتمان اسپینو مشهد

میدانید که ماه رمضان نزدیک است. حتما هم میدانید که بسیاری از روزه داران حتما در این ماه به مشهد سفر می کنند تا در حرم امام رضا ( ع ) در این ماه عزیر دعا کنند.

هتلهای بیشماری در مشهد وجود دارند که البته اقامت در آنها شاید برای همه مخصوصا کسانی که قصد دارند تا با هزینه ی کم سفر کنند، مقرون به صرفه نیست.

خوشبختانه در مشهد هتلهای ارزان هم وجود دارد که میتوانید با پرداخت هزینه ی کم در یک هتل خوب اقامت کنید.

امروز به معرفی یکی از هتل آپارتمان های مشهد خواهیم پرداخت که اتفاقا امکانات خوبی نسبت به هزینه اش دارد.

معرفی هتل آپارتمان اسپینو مشهد

این مجموعه ی اقامتی جز اقامتگاه های نوساز مشهد است که از سال 1393 تا کنون به ارائه ی سرویس به مسافران مشول است. در این هتل آپارتمان تعداد 37 واحد اقامتی قرار دارد که در 8 طبقه ساخته شده است.
هتل آپارتمان اسپینو مشهد دارای ظرفیت 92 تخت است و در خیابان هفده شهریور قرار گرفته است. مسافرانی که در این هتل اقامت می کنند می توانند از امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، سونا، جکوزی، کافی نت، لاندری استفاده کنند ضمن آنکه کارکنان بسیار مجربی از شما پذیرایی می کنند.

هزینه ی اقامت در این محموعه اقامتی برای اتاق های دو تخته از شبی 80 هزار تومان آغاز می شود که البته شما می توانید با مراجعه به لینک زیر، این هتل را با تخفیف 27 درصدی رزرو کنید:
https://www.pintapin.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D9%86%D9%88

اقامت آرامش بخش در کمر

یکی از مقاصد عمده ی گردشگری خارجی ایرانیان کشور ترکیه به خصوص شهر آنتالیا است.سفر ایرانیان فصل نمی شناسد و هر زمان که بخواهند زمینی یا هوایی راهی این کشور تووریستی بی نظیر می شوند.در این میان تورهای آنتالیا است که مسافران بسیاری را به این شهر می برد تا یک تعطیلات اساسی را به کام گردشگران شیرین کند.




حال این شیرینی وقتی شیرین تر می شود که محل اقامتتان آرامش بخش باشد.اگر به این شهر سفر کردید منطقه ی کمر آنتالیا را برای اقامت انتخاب کنید.


منطقه ی ساحلی کمر در 42 کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد و از مسیری زیبا برخوردار است.از این شهر دسترسی به مرکز شهر آنتالیا راحت است.در این منطقه اقامتگاههای بیشماری از ساده تا لوکس متناسب با بودجه ی گردشگران وجود دارند.


ساحل کمر دارای پرچم آبی است که از سوی اتحادیه اروپا به سواحل تمیز اعطا می شود.اقامت در این ساحل تمیز بسیار لذت بخش است و در کنار ورزشهای آبی و سرگرمیهای دریایی لذت بخش تر می شود.


اگر به ساحل کمر بیایید علاوه بر جاذبه های طبیعی منحصر به فرد شاهد بناهای تاریخی ای خواهید بود که تماشایشان لذت بخش خواهد بود.از جمله بناهایی که ارزش دیدن دارد می توان به دروازه ی هادریان اشاره کرد که به دوران  130 پس از میلاد در زمان هادریانوس امپراتور رم بر می گردد.


قبل از شروع فصل تابستان، تور ارزان آنتالیا و یا گران را انتخاب کنید و از فضای اروپایی و زیبا بهره ببرید، آب تنی کنید و حسابی تفریح کنید.


اگر نگران هزینه های تور هستید، با مراجعه به لینک زیر می توانید بهترین هتلها را با بهترین قیمت خریداری کنید:

http://www.parmistravel.com/tour/%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d8%a2%d9%86%d8%aa%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7/


کمر آنتالیا

هتل پورت نیچر در آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا


به معرفی یکی از هتلهای آنتالیا که در تمامی ایام سال میزبان مسافران ایرانی است می پردازم.


باز چرا آنتالیا؟


بر همه مسلم است که اگر بخواهند به کشوری نزدیک سفر کنند آن هم در ایام تابستانی، حتما نیم نگاهی به آنتالیا خواهند داشت.


درست است که ایران ما چیز دیگری است، اما گاهی سفر های خارجی هم میچسبد.


آنتالیا مملو است از هتلهای دو ستاره تا 5ستاره که در طول سال از توریستها به خوبی و شایسته پذیرایی می کنند.آژانسهای مسافرتی در ایران شما را به طیف گسترده ای از هتلها معرفی می کنند با هر میزان بودجه.


هتل 5ستاره ی پورت نیچر یکی دیگر از هتلهای زیبای شهر آنتالیا است که اگر خریدار تور آنتالیا از تهران برای اقامت در این هتل لوکس باشید باید هزینه ی حدود 3/325/000تومان بپردازید. هتل زیبای پورت نیچر در منطقه ی ساحلی و زیبای بلک و در سریک قرار دارد و از فرودگاه آنتالیا40 کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا 50 کیلومتر فاصله دارد.همچنین هتل نزدیک به جاذبه های توریستی آنتالیا مانند پارک آبی تروی و دلفیناریوم،پل یورومدون،مسجد بلک و تئاتر آسپندوس است و براحتی می توان به آنها دست یافت و از بودن در آنها لذت برد.


هتل دارای ساحل اختصاصی است و از ساحل تنها 20 متر فاصله دارد.همپنین هتل دارای یک پارک آبی بزرگ ، حمام ترکی و سونا , استخر , اتاق ماساژ , اینترنت رایگان WI-FI در تمامی نقاط هتل است و می توان به راحتی از آنها بهره برد.


هتل از 620 اتاق زیبا و مدرن با کلیه ی امکانات برخوردار است و می توان آرامش واقعی در سفر را در کنار خانواده احساس کرد.اتاقها از امکانات رفاهی چون سرویس ۲۴ ساعته , تهویه مطبوع , تلویزیون LCD , تخت و مبلمان چوبی وتلفن ،حمام و سشوار برخوردار هستند.


اگر مایل باشید که خود راهی شهر زیبای آنتالیا شوید، بهتر است با تماشای تصاویر هتل و بررسی کلیه ی جوانب نسبت به رزرو اقدام کنید.هزینه ی یک شب اقامت در این هتل از 99دلار آغاز می شود و متناسب با نوع اتاق و زمان سفر و رزرو متفاوت است.سفر خوب و خوشی داشته تاشید.


هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

روستایی که با رنگ آمیزی تبدیل به مکانی برای گردشگری شد

آنچه که مدت هایست به دغدغه ای بزرگ برای شهردارها تبدیل شده است، زیباسازی است، یعنی اینکه اگر شهر، روستا و اماکنی در هر کشوری میبایست به گونه ای باشد که برای همه ی افراد جذاب و جالب باشد.

در این عصر، بهره بردن از خلاقیت در همه جا به چشم می خورد، با خرید تور اروپا و سفر به کشورهای اروپایی، که نه، حتی در سرزمین و شهر خودمان نیز می توانید شاهد این خلاقیت ها برای زیبا سازی هر چه بیشتر و بهتر باشید.

اما امروز به سراغ اندونزی می رویم، محله ای فقیر نشین که امروز به روستای رنگین کمان معروف شده است.

روستای رنگین کمان کجاست؟

نام این روستای کوچک البته فقیر نشین اندونزی " کامپونگ پِلانگی " است. این روستا در در بخش جاوه قرار گرفته است که قبل از اقدام به زیباسازی آن، ظاهری بسیار حقیرانه و نه چندان دلچسبی داشت. اما در پی اقدام فوری و ضربتی دولت اندونزی، این روستا بسیار زیبا و امروز به یکی از جاذبه های گردشگری اندونزی تبدیل شده است.

آنچه که در ظاهر نامطلوب این روستا تغییر ایجاد کرده است، استفاده از طرح ها و رنگ های بسیار شاد و روشن است. در این اقدام خلاقانه، خانه های روستای کامپونگ پلانگی با رنگ های شاد رنگامیزی شده است.

برای تغییر چهره ی فرسوده این روستا به ظاهری شاداب، 22 دلار هزینه شده است.

جالب اس بدانید که مبدع و آغازگر این طرح یک مدیر مدرسه ۵۴ ساله به نام «اسلامِت ودیدودو» بود. پس از مطرح شدن ایده، پروژه مذکور در سه روستای اندونزی به مرحله اجرا در آمد. طی عملیات اجرای پروژه در روستای کامپونگ پلانگی، ۲۳۲ خانه مزین به طرح های هنری گشت که این امر تقریباً بی سابقه بود. پس از رنگ آمیزی، روستا حیاتی دوباره یافت و روحیه ساکنان آن به حدی غیرقابل تصور افزایش یافت.

گفتنی است که پس از آنکه این روستا به تبدیل به روستای رنگین کمان شد، توچه بسیاری از گردشگران را نیز به خود جلب کرد، به گونه ای که هزینه های صورت گرفته در این روستا توس منفعت مالی که از سوی گردشگران نصیب این روستا می شود، به راحتی جبران خواهد شد. همچنین خبر خوب برای مردمان این روستا این است که با ورود گردشگران به این منطقه، افزایش اشتغال و درآمد را شاهد خواهند بود.

هم اکنون از شما دعوت می کنیم به تصویری از این روستا قبل از رنگ امیزی و تصاویری زیبا پس از اجرای این طرح توجه کنید:






















پارک ساحلی جمیرا


دبی شهر ساحلی کوچکی در امارات است و با ساخت و سازهای شگفت انگیز توانسته به قطب گردشگری بسیار مهمی در خاورمیانه بدل شود.


گردشگران از سراسر دنیا گرمای هوای دبی را به جان می خرند تا از این شهر مدرن عربی دیدن کنند. تور دبی در ایران هم طرفداران بسیاری دارد،ایرانیان سفر می کنند تا دنیای آن سر خلیج فارس را نیز شاهد باشند.


این شهر مملو از سرگرمیهایی است که با یک هفته اقامت می توانیداز تمامی آنها بهر ببرید. اما دریا اصلی ترین دلیل سفر و رزرو هتل در این شهر نیست. امکانات فوق العاده بی نظیر، پیست اسکی در این شهر بسیار گرم، پارک های آبی فوق العاده، لوکس ترین مراکز خرید و بسیاری دیگر میتوانند مسافران زیادی را جذب کنند.


امروز به ساحل جمیرا می رویم و به معرفی پارکی دیدنی خواهیم پرداخت.



برای لذت بردن از این ساحل باید به پارک ساحلی جمیرا بروید.این پارک یکی از نقاط بسیار دیدنی امارات است. این پارک بی نظیر در سواحل نیلگون خلیج فارس با وسعت 12هکتار تصویری بکر را از ارتفاع ارائه می دهد.این پارک به زیبایی طراحی شده است و گردشگران دبی گذراندن اوقات خوششان را در آنجا از دست نمی دهند.


این پارک با چمنزارها و درختان نخل بی نظیری پوشش داده شده است که محیط دلپذیری را فراهم کرده اند.


برای خرید بهترین تورهای دبی اینجا کلیک کنید.

هتل سه ستاره ی لارا دینک آنتالیا


هتل سه ستاره ی لارا دینک آنتالیا


خرید تور آنتالیا معمولا بسیار پر هزینه است، اقامت 7 شبه در این شهر و هتلهای لوکس این تورها را گرانقیمت تر می کند. اما در میان مسافران هستند افرادی که تمایل دارند تا علاوه بر اینکه به این شهر سفر می کنند، هزینه ی کمتری بپردازند، چاره ی کار اقامت در هتلی ارزان است.


اگر برای اقامت خود در آنتالیا به دنبال هتلی ارزانقیمت و نزدیک دریا هستید،اینجا یکی دیگر از هتلهای آنتالیا پیش روی شماست.هتل 3 ستاره ی لارا دینک که تنها در فاصله ی 12 کیلومتری شهر آنتالیا و 7 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. برای رسیدن به ساحل عمومی تنها 300 متر فاصله دارید و براحتی می توانید به ساحل و دریای آبی مدیترانه دست یابید و از امکانات دریایی بهره ببرید.

هتل از اتاقهای راحتی با امکانات مناسبی برخوردار است.اتاقها دارای تهویه ی هوای مطبوع،کانالهای ماهواره و تلویزیون،مینی بار، حمام خصوصی و سشوار برخوردار هستند.همچنین از بالکن اتاقها چشم اندازی زیبا به فضای بیرون خواهید داشت.

اما شنا در استخرهای هتل لذت بخش است،هتل دارای استخری زیبا در فضای باز است.همچنین سونا و حمام ترکی از دیگر امکانات هتل لارا دینک است که می توان اوقات خوشی را در آنها سپری کرد.

در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.برای صبحانه و شام می توانید از بوفه ی هتل بهره مند شوید و برای ناهار می توانید از منوی متنوع رستوران غذای خود را سفارش دهید.

هزینه ی یک شب اقامت در هتل لارا دینک از حدود 25 تا 46 یورو است و به انتخاب اتاق و زمان سفر شما بستگی دارد.این هتل یک هتل معمولی با امکانات رفاهی خوب است که برای سفر ارزان شما بسیار مناسب است.


اگر قصد سفر به آنتالیا را کردید، می توانید با خرید تور آنتالیا 6 خرداد با قیمت مناسب به این شهر سفر کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


هتل سه ستاره ی لارا دینک آنتالیا


هتل سه ستاره ی لارا دینک آنتالیا