کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

تور استانبول برای کسانی که بازدید از آثار تاریخی و هنری برایشان جذاب است و شهرهای گردشگری را می پسندند ، بهترین تور پیشنهادی است . اگر خواهان خرید این تور هستید، یک پیشنهاد اقامتی خوب برایتان داریم . در ادامه به معرفی یکی از بهترین هتلهای استانبول می پردازیم.
تور استانبول با هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول
معرفی هتل بارسلو ارسین توپکاپی
هتل بارسلو ارسین توپکاپی هتلی پنج ستاره و باشکوه در شهر تاریخی استانبول است که در منطقه فاتح واقع شده است . هتل ساختمانی مدرن دارد و با خدمات ویژه ای از میهمانانش پذیرایی می کند . این هتل لوکس از موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی برخوردار بوده چرا که مهم ترین جاذبه های دیدنی شهر همچون کاخ توپکاپی ، بازار بزرگ استانبول ، مسجد ایاصوفیه و منطقه سلطان احمد، فقط ۳ کیلومتر تا ساختمان آن فاصله دارند . فرودگاه بین المللی استانبول تا هتل  ۱۰ کیلومتر فاصله دارد .
اتاق های هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول شامل ۲۵۰ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . در دکوراسیون این اتاق ها از رنگ هایی ملایم استفاده شده است . پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، کلید الکترونیکی ، صندوق امانات ، تهویه مطبوع ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، میز کار ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان ، بخشی از امکانات موجود در اتاق های زیبای هتل هستند.
از جمله امکاناتی که هتل در اختیار مهمانانش قرار می دهد می توان به استخر روباز ، سونا و جکوزی ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، گیم نت ، سالن ورزشی پیشرفته ، میز بیلیارد ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، فضای سبز ، خدمات کپی و فکس ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات شستشوی لباس ، لاندری ، فروشگاه ،صرافی ، آرایشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، تاکسی سرویس، صبحانه بوفه ، کافی شاپ ، بار ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، اشاره کرد.


 تور استانبول با هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبولتور استانبول با هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

تور استانبول با هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

هتل لوندر سنترال ویتنام

از هتل های سه ستاره ای که در تور گردشگری ویتنام می توانید برای رزرو و اقامت انتخاب کنید، هتل سه ستاره ی لوندر سنترال در شهر هوشی مین می باشد.


این هتل اگر چه امکانات فوق العاده ای نداشته و نمی توان آن را در زمره ی هتل های خیلی مرفه ویتنام و شهر هوشی مین قرار داد، اما با در نظر گرفتن قیمت ارزان این هتل می توان آن را یکی از هتل های خوب و مناسب شهر هوشی مین ویتنام در شمار آورد.



هتل لوندر سنترال با داشتن 42 اتاق و سوئیت هتلی متوسط و دارای ساختمانی قدیمی ست که البته تحت بازسازی و نوسازی در بیشتر قسمت ها قرار گرفته است.


امکانات هتل لوندر سنترال

هتل لوندر سنترال دارای یک لابی نسبتا کوچک با پذیرش بیست و چهار ساعته بوده و انبار بار و چمدانی در طبقه ی اول دارد.


در این هتل منطقه ی مخصوص سیگاری ها و اتاق های پاک و بدون سیگار در نظر گرفته شده است.



اگر برای استفاده از اینترنت به شبکه ی وای فای احتیاج داشته باشید، با دریافت پسورد شبکه ی اینترنت وای فای از پذیرش هتل می توانید به شبکه ی نت وصل شده و البته بابت آن هنگام تسویه حساب، مبلغی را متناسب با استفاده ی ترافیک خود پرداخت خواهید کرد.


برای رفت و آمد در شهر هوشی مین می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل لوندر سنترال استفاده کرده و خوب است بدانید که برای درخواست تاکسی سرویس محدودیت زمانی وجود نداشته و در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید با هماهنگی قبلی خدمات کرایه اتومبیل هتل در اختیار شما خواهد بود.


از دیگر امکانات هتل سه ستاره ی لوندر سنترال شهر هوشی مین ویتنام می توان به مواردی از قبیل کافه، رستوران، سرو صبحانه در اتاق، گاو صندوق، مینی بار، و... اشاره کرد.


اقامت رویایی در هتل Otium Eco Club سیده

هرچه هوا رو به گرمی می رود قیمت رزرو هتل در آنتالیا افزایش یافته و به دنبال آن قیمت تور آنتالیا. اما حال که هوا سرد شده است و زمستان هم در راه است، می توانید تور آنتالیا را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

آنتالیا کجاست؟
آنتالیا استانی در جنوب کشور ترکیه در سواحل دریای مدیترانه است.این استان دارای شهرهای توریستی بسیاری است که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. اگر در فهرست تورها میان شهرهای مختلف آنتالیا سردرگم هستید به شما شهر سیده را توصیه می کنم.

سفر به سیده آنتالیا
سیده شهری باستانی در 75کیلومتری شهر آنتالیا است که دوری اش این شهر را کمتر مورد توجه گردشگران ایرانی کرده است. اما اگر دلتان سواحل شنی تمیز مجهز با مغازه ها و رستورانهای ساحلی می خواهد بهتر است به رزرو هتلهای این منطقه بڀردازید.
یکی از هتلهای زیبای شهر سیده که قصد دارم به شما معرفی کنم هتل 5ستاره ی Otium Eco Club است.
تور آنتالیا با هتل Otium Eco Club سیده
معرفی هتل 5ستاره Otium Eco Club در سیده
هتل در سواحل آرام سیده در منطقه ای زیبا و دوست داشتنی واقع شده است.از هتل تا ساحل شنی تنها 450متر فاصله وجود دارد اما با طی این مسیر به ساحلی زیبا و مجهز دست خواهید یافت که علاوه بر شنا و آفتاب گیری می توانید در آن به پیاده روی پرداخته و اوقات خوشی را سپری کنید.
در هتل امکانات رفاهی ای نظیر استخر سرڀوشیده و روباز به همراه تختهای استراحت،سونا،حمام ترکی،سالن ماساژ و بدنسازی،زمین تنیس،امکانات برای انجام انواع تفریحات دریایی مانند جت اسکی،نمایشهای شاد،لابی و دسترسی به اینترنت و سایر امکانات جانبی دیگر فراهم است.همچنین فروشگاههایی در هتل تعبیه شده است تا در صورت نیاز از آنها خرید کنید.

تور آنتالیا با هتل Otium Eco Club سیده
برسیم به اتاقهای دلباز و زیبای هتل که همگی مجهز بر اساس استانداردهای جهانی هستند. همه ی382 اتاق هتل دارای بالکن با چشم انداز زیبا از ساحل و شهر هستند.اتاقهای مدرن هتل مجهز به سیستم تهویه ی مطبوع،سیستم گرمایشی مرکزی، مبلمان راحت ،یخچال به همراه مینی بار،تلفن،تلویزیون تخت و کانالهای ماهواره،دسترسی اینترنت و حمام با امکاناتی چون سشوار هستند.
تور آنتالیا با هتل Otium Eco Club سیده
باید گفت کلیه ی وعده های غذایی در هتل به صورت سلف سرویس است و شما هنگام غذاخوری با میزهایی رنگارنگ از انواع غذاهای ترکی،مدیترانه ای و بین المللی روبه رو می شوید.همین معرفی مختصر شما را راغب می کند تا هتل Otium Eco Club سیده را برای اقامت آرامتان در سفر با تور آنتالیا انتخاب کنید.

تخفیف برخی از هتلهای کشور

هتل‌های سه راس مثلث گردشگری کشور یعنی استان‌های یزد، فارس و اصفهان تا 25 اسفندماه سال‌جاری به گردشگران 10 تا 30 درصد تخفیف می‌دهند .



به گزارش کافه سفر و به نقل از ایسنا ، «محمدرضا نصیری» سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در این خصوص گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ «مثلث طلایی گردشگری» که بین جامعه هتلداران استان‌های فارس، یزد و اصفهان منعقد شده است، مردم این سه استان تا پایان سال جاری برای رزرو هتل در هر کدام از استان‌های فارس، اصفهان و یزد از تخفیف 10 تا 30 درصدی برخوردار می‌شوند .

وی با بیان این که به دلیل نزدیک شدن به فصل زمستان درصد اشغال هتل‌ها کاهش پیدا می‌کند، اظهار کرد: از فرصت زیبایی فصل پاییز و جاذبه‌ها و تفریحات زمستانه در استان‌های کشور به خوبی استفاده نمی‌شود و همین امر سبب می‌شود که تنها در فصل‌های بهار و تابستان جذب گردشگر داشته و هتل‌ها در دیگر ایام سال با کمترین میزان رزرو روبه‌رو باشند .

نصیری در ادامه توسعه صنعت هتلداری را از زیرساخت‌های مهم صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت: ایجاد واحدهای اقامتی در سطوح چهار و پنج ستاره و طرح توسعه آنها و همچنین ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی از برنامه‌ها و اولویت‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد در سال‌جاری است.

این مسئول در پایان از ساخت پنج هتل پنج ستاره در شهرستان‌های اردکان، میبد و یزد خبر داد و تصریح کرد: بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، بافت تاریخی شهر یزد و مجتمع‌های خدمات رفاهی که به گردشگران داخلی و خارجی استان کمک می‌کند نیز در دستور کاری قرار گرفته است .

رزرو هتل سه ستاره در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی

یکی از هتل های سه ستاره ای که در تور زمستان 96 آفریقای جنوبی برای رزرو می توانید انتخاب کنید، هتل سه ستاره ی گرین وود مانور می باشد.


این هتل در یک باغ زیبا با گیاهانی شاداب بنا شده و ساختمان آن نیز هر آن چه از هنر معماری مخصوص به آفریقای جنوبی می توانسته، بهره برده است.



امکانات هتل گرین وود مانور
هتل سه ستاره ی گرین وود مانور دارای امکانات ورزشی و تفریحی گوناگونی بوده و اگر بخواهید زمانی را در هتل سرگرم بوده و وقت بگذرانید، در این اقامتگاه به حد کافی وسایل تفریح و سرگرمی شما فراهم است.


استخر روباز هتل با آبی ولرم و درخشان در مساحت بزرگی واقع شده و اگر مایل باشید می توانید به سراغ جکوزی هتل گرین وود مانور نیز بروید.



مرکز بدن سازی هتل سه ستاره ی گرین وود مانور ژوهانسبورگ نیز با وسایل ورزشی مدرن پذیرای مسافران هتل خواهد بود.


زمین گلفی در بخش جنوبی هتل وجود دارد که برای علاقه مندان به این بازی و ورزش یک موقعیت عالی به شمار می رود.


تنیس، بازی دارت، اتاق ماساژ و... از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی هتل گرین وود مانور هستند.


اگر به جز گردشگری برای تجارت و یا امر کاری دیگر یبه ژوهانسبورگ سفر کرده باشید، اتاق جلسات هتل را می توانید با تعیین وقت قبلی رزرو کرده و اگر احیانا جلسه ای داشته باشید، در این اتاق شیک و مجهز برگزار نمایید.


همین طور یک سالن مخصوص برگزاری ضیافات نیز در هتل گرین وود ژوهانسبورگ وجود دارد.



سایر امکانات هتل گرین وود مانور

پذیرش شبانه روزی، خدمات لباسشویی، خدمات خشک شویی، فکس و کپی، اتاق های پاک و بدون سیگار، منطقه ی مخصوص سیگاری ها، انبار بار و چمدان، بار، رستوران، امکانات باربکیو، نمازخانه و محل عبادت، گاو صندوق، تلویزیون، سیستم صوتی و تصویری، سیستم تهویه ی مطبوع، وسایل سرمایشی و گرمایشی، شبکه ی اینترنت وای فای و... از دیگر امکانات این هتل سه ستاره در شهر زیبا و دیدنی ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی به شمار می روند.

 


تور دبی با هتل چهار ستاره ی هالمارک دبی

تجربه ی سفر به دبی با خرید تور زمستانی دبی، می تواند بسیار لذت بخش باشد. هوای مطبوعی که مسافران می توانند از آن لذت ببرند.
چرا که آب و هوای دبی در بیشتر زمان از سال شرجی و گرم است و این زمان که هوا رو به سردی می رود، بهترین زمان برای سفر به دبی است.

حال اگر قصد سفر به دبی را دارید، در منطقه ی تجاری دبی و جایی در مرکز شهر، می توانید در هتل چهار ستاره ی بسیار خوب اقامت کنید.



هتل چهار ستاره ی هالمارک دبی


این هتل با فرودگاه بین المللی تنها 10 دقیقه فاصله دارد و با بیرون آمدن از هتل در خیابان آل ریگا قرار خواهید گرفت.




این خیابان یکی از پر رفت و آمدترین خیابان های شهر است که همیشه سبتا شلوغ است. در آن بوتیک های مختلف و مراکز خریدی هم پیدا می شود که بر جذب گردشگر در این منطقه می افزاید.



این هتل دارای 114 اتاق و سوئیت است که تمامی آنها به امکانات کافی برای آسایش مسافران مجهز شده اند.


در اتاق ها و سوئیت های هتل چهار ستاره ی هالمارک تخت خواب های عریض با تشک های راحت و چند سری لحاف و ملحفه های تمیز قرار داده شده است.



تلویزیون های ال ای دی با اتصال به ماهواره و سیستم صوتی نیز در این اتاق ها وجود داشته و سرویس بهداشتی و حمام با وان بزرگ در واحدهای اقامتی هتل دیده می گردد.


گاو صندوق، مینی بار، میز آرایش، سشوار، چای ساز، سیستم تهویه، گرمایش، سرمایش و… نیز در اتاق ها و سوئیت های هتل هالمارک تعبیه شده اند.


در این هتل امکانات رفاهی بسیاری برای مسافران قرار داده شده است که از جمله ی آنها می توان به استخر روباز، سونا، ماساژ، سرویس نگهداری از کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی، خدمات لباسشویی، خدمات خشک شویی، خدمات اتوکشی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، آرایشگاه، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات کفش و واکس، سرویس کرایه اتومبیل، خدمات تورها، دستگاه فکس و کپی در پذیرش، مرکز تجارت، خدمات تهیه ی بلیط، روزنامه، بالکن، اتاق های پاک و بدون سیگار، آسانسور، انبار بار و چمدان، منطقه ی بدون سیگار، بار، رستوران، شبکه ی اینترنت وای فای در لابی و اتاق ها و… اشاره کرد.



هتل چهار ستاره ی ریاد مگادر گلیز مراکش

هتل چهار ستاره ی ریاد مگادر گلیز یکی از هتل های مناسب و مورد پسند و مطابق سلیقه ی ایرانی ها در خرید تور مراکش زمستان 96 بوده و با رزرو این هتل می توانید اطمینان داشته باشید که اقامت ایده آلی در شهر مراکش کشور مراکش را خواهید گذراند.


امکانات ورزشی و تفریحی هتل ریاد مراکش

هتل چهار ستاره ی ریاد مگادر مراکش دارای یک استخر روباز بوده و می توانید از ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم و حمام ترکی هتل استفاده نمایید.


همین طور سالن ورزشی این هتل چهار ستاره با وسایل ورزشی مجهز به صورت بیست و چهار ساعته باز بوده و در اختیار مسافران قرار دارد.



سایر امکانات هتل ریاد مگادر گلیز مراکش
از امکانات هتل چهار ستاره ی ریاد مگادر گلیز مراکش می توان به پذیرش شبانه روزی هتل که در یک لابی باشکوه و عریض قرار گرفته، اشاره کرد.


برای برگزاری جلسات و یا ضیافت و دورهمی ها در این هتل یک سالن بزرگ و شیک وجود داشته و با هماهنگی قبلی در اختیار مسافران قرار می گیرد.



خدمات خشک شویی و لباسشویی و همین طور سرویس اتوکشی و نیز واکس کفش برای مسافران هتل فراهم شده و هر زمان که مایل باشید، امکان درخواست این خدمات برایتان فراهم خواهد بود.


این هتل در چند طبقه ساخته شده و مسافران برای دسترسی به اتاق های خود در طبقات مختلف می توانند از آسانسور استفاده کرده و رستوران هتل نیز در آخرین طبقه قرار گرفته که برای رفتن به این رستوران مراکشی با منوی عالی از غذاهای بین المللی و منوی ویژه ی مراکشی نیز آسانسور و البته پله ها قرار داده شده اند.


از دیگر امکانات هتل چهار ستاره ی ریاد مگادر گلیز شهر مراکش می توان به سرویس کرایه خودرو، مرکز تجارت، سرویس مستخدم، آرایشگاه مردانه، سالن زیبایی زنانه، صرافی، گاو صندوق در اتاق ها، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، سرمایش، بار مخصوص تنقلات، فروشگاه در هتل، روزنامه، و ... اشاره کرد.