کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل زیبای میهن سرای راهب کاشان


برای رزرو هتل در کاشان هتل زیبای میهن سرای راهب کاشان گزینه ی خوبی برای رزرو هتل است.این هتل زیبا دارای فضایی کاملا سنتی برای افرادی است که از فضای مدرن به دور هستند و دوست دارند در فضای سنتی چند روزی را سر کنند.

این هتل زیبا در مجموع در دو طبقه به صورت سه طرفه به دور دو حیاط ساخته شده است.در هتل بهره گرفته از معماری دوره ی قاجار است و از  دو سرداب،شاه‌ نشین،هشتی‌ ورودی،ایوان تابستانی،ایوان زمستانی و یک باد‌گیر برخوردار است.دکوراسیون داخلی کاملا سنتی و دارای گچ کاری با نقاشیهای زیبا است.

هتل میهن سرای راهب کاشان یکی از خانه های قدیمی در شهر کاشان است که در سال 1389مرمت و  تبدیل به هتلی زیبا شده است.








بدروم

تنها تور های آنتالیا نیست که برای گردشگری جذاب است. این گوشه جنوب غربی آناتولی که در آن اژه و مدیترانه به هم می‌رسند، مکانی تفریحی برای ترک‌ها و خارجی‌هاست. این منطقه از نظر تاریخ فرهنگ و صنایع باستانی فقیر است. اما آنچه در اینجا اهمیت دارد سواحل زیبا، تفریحگاه‌ها و آب‌های آبی شفاف است که علاقمندان به قایق‌سواری و غواصان را دیوانه می‌کند.


بدروم در 125 کیلومتری جنوب بدروم قرار دارد. نام بدروم به معنای سیاه چال است و عثمانی‌ها از این جا به عنوان مکانی برای تبعید استفاده می‌کردند. این روزها اینجا جایی است که جوانان استانبول برای مهمانی و اولین تجربه ازادی به آن می‌آیند. همچنین بدروم یکی از لیبرال‌ترین شهرهای ترکیه است که افراد همجنس‌باز در آن راحت هستند. خود شهر کوچک است و خانه‌های آن همچون حبه‌های قند در اطراف خلیج‌ها جمع شده‌اند. هیچ چیز آن قدر که به نظر می‌رسد نیست. اگر در اینجا هتلی رزرو کنید ممکن است در یکی از ده‌ها دهکده تفریحی در اطراف شبه جزیره بدروم در یک ساعت فاصله از شهر با رانندگی اقامت کنید. به سختی می‌توان تصور کرد که بدروم در ترکیه قرار دارد. این شهر ثروتمندتر و پیچیده‌تر بوده و بیشتر شما را به یاد ریوریا می‌اندازد. اما این‌ها اهمیت چندانی ندارند. مگر اینکه بخواهید برای تعطیلات خود جا رزرو کنید.



این شهر در قرن 12 قبل از میلاد تحت عنوان Halicarnassos تاسیس شده و در قرن 4 قبل از میلاد شاه ماسولوس کاریان بر آن حکومت می‌کرد. آرتمیسیا، همسر خواهدر او مقبره‌ای برای او ساخته و نام ماسولوم به آن داد، (سه‌شنبه ـ یکشنبه 30: 5 – 30: 8 با هزینه ورودی) که به یکی از هفت عجایب دنیای باستان تعلق داشته و از آن پس تمام معابر ماسولوم نامیده شدند. (Mausoleum در زبان انگلیسی به معنای مقبره است). این مقبره دارای 50 متر ارتفاع و 250000 سنگ است و در اطراف آن کتیبه‌هایی دیده می‌شود که تنها بخش‌هایی از آن اکنون باقی مانده و اغلب بهترین قطعات آن در موزه بریتانیا هستند. در شمال نیز تئاتر باستانی (سه شنبه ـ یکشنبه 30: 5 – 30: 8 با هزینه ورودی) قرار دارد که اخیراً‌ بازسازی شده و برای برگزاری کنسرت‌ها به کار می‌رود. زمانی این تئاتر 13000 نفر را در خود جای می‌داد. اما بخش اعظم آن در زمین لرزه‌ای ویران شده و از سنگ‌های آن برای ساخت قصد و نسخه جدیدی از یک تئاتر 1000 نفری کوچکتر استفاده شده است.


هکر سنت پیکر (سه شنبه ـ یکشنبه 5-9 با ساعات بازگشایی متفاوت برای تالارهای داخلی، با هزینه ورودی) توسط شوالیه‌های سنت جان در قرن 15 ساخته شده و یک قطعه باشکوه است که از نظامیان مسیحی دفاع می‌کرد. اکنون یک موزه باستان‌شناسی زیر آبی در سطح جهانی در این قلعه برگزار شده است که گنجینه‌های آن شامل یک کشتی شکسته مربوط به قرن 14 قبل از میلاد در Uluburun wreck hall، یک کشتی بیزانسی مربوط به قرن 11 پس از میلاد و محموله آن در Glass wreck Hall و قبر پرتزئین یک شاهزاده کاربان که برخی می‌گویند احتمالاً خود آرتمیسیاست و مربوط به حدود 360 قبل از میلاد می‌باشد.

هتل ابجر گرند دبی

یکی از هتلهای 4 ستاره ی دبی که در لیست اقامتگاه های پشنهادی آژانس های مسافرتی برای خریداران تور دبی قرار میگیرد، هتل ابجر گرند دبی است. این هتل منطقه ی  هور العنض و در 3 کیلومتری ابوهیل واقع شده است.


ایستگاه مترو در فاصله ی بسیار کمی از این هتل قرار دارد تا مسافران را به هر نقطه از شهر که میخواند برساند. اتاق های این هتل به صورت مطلوبی تزئین شده اند و از لحاظ بهداشت و پاکیزگی حرف های زیادی برای گفتن دارد. رزرو این هتل برای کسانی که میخواهند ترانسفر فرودگاهی کوتاهی داشته باشند بسیار مناسب است. در این رستوران خدماتی نظیر سالن بدنسازی، رستوران های مختلف، کافه 24 ساعته ،سونا و استخر ارائه میشود.



هتل پارسیا قم

هتل پارسیا قم در میدان الغدیر این شهر بنا شده است و از سال 1390 فعالیت خویش را آغاز کرده است و امروز به یکی از گزینه ها برای رزرو هتل در قم تبدیل شده است. این هتل در 9 طبقه ساخته شده است و از مهمانان خویش با امکاناتی نظیر خودپرداز بانک ، صرافی ، واحدهای تجاری ، آژانس مسافرتی ، اینترنت پر سرعت ، بیزینس سنتر و کافی نت ، رستوران و کافی شاپ، خدماتی و اداری ، پارکینگ ، لابی ، تالارهای مجلل چـند منظوره ، اقـامتی و رستوران مجلل پذیرایی میکند. این هتل یکی از جدیدترین هتلهای قماست که با بالاترین استاندارد ها ساخته شده است.







منبع: ویکی هتل

بندر Enez

 

با تور های استانبول عازم این شهر هستید> درباره اش بیشتر بدانید.

بندر Enez : این بندر در قرن 12 قبل از میلاد ساخته شده است و در گذشته بندر بسیار قیمتی به شمار می آمده است. بندر Enez زمانی محل زندگی هلنیک ها ، رومی ها ، بیزانسی ها و عثمانیها بوده است.

این بندر در ابتدا توسط مردمان ((کیمه)) ساخته شد و به عنوان مستملکات منطقه آناتولی غربی ثبت گردید. امروزه از این بندر بعنوان یک موزه روباز استفاده می شود. قلعه ایزنیر با توجه به اینکه بارها مورد بازسازی قرار گرفته ارزش دیدن را دارد. در این منطقه از مکانهای دیدن دیگر می توان به یک کلیسای بجا مانده از قرن 6 و یک ساحل تمیز و دیدنی نیز اشاره نمود. مردم این منطقه بسیار میهمان نواز هستند به همین دلیل در مدت اقامتتان در این شهر به شما بسیار خوش خواهد گذشت.


هتل رویال سیتی آنتالیا هتلی ارزان

در آنتالیا دست شما برای رزرو هتل باز است.از هتلهای ارزان تا هتلهای گرانقیمت همه و هم در اختیار شما هستند تا بسته به بودجه ی خود مکان اقامتتان را انتخاب کنید.در میان هتلهای آنتالیا به هتلهای ارزان تر می رسیم.یکی از این هتلهای ارزان قیمت  هتل رویال سیتی آنتالیااست. این هتل در منطقه ی زیبای لارای آنتالیاواقه شده است و نسبت به هتلهای 5 ستاره، ارزانتر است.

این هتل که در کنار دریای مدیترانه ساخته شده است، یک ساحل اختصاصی دارد. این هتل دارای استخر روباز، سونا است و اتاق های آن به امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، تلویزیون، یخچال کوچک، حمام با دوش، سشوار و بالکن خصوصی مجهز است. این هتل در نزدیکی آبشار دودن قرار دارد که مسافران میتوانند در عرض سه دقیقه به آن برسند. کسانی که مایل به خریداری تور ارزان آنتالیا هستند، این هتل را یکی از بهترین گزینه ها خواهند یافت.


Royal City Hotel

 

جغرافیا و مناظر ترکیه

سواحل ترکیه در طول 7200 کلیومتری از سواحل دریای سیاه، تنگه‌های بوسفوروس (در طول استانبول)، دریای مرمر، داردانل، دریای اژه (در غرب) و مدیترانه (در جنوب) کشیده شده‌اند ترکیه اروپا را به آسیا متصل می‌کند ـ در واقع تن‌های منطق‌های کوچک از این کشور در اروپا قرار دارد ـ و قرن‌ها به عنوان یک مولفه مهم در تاریخ آسیای صغیر همچون یک پل عمل کرده است. ساحل غربی تا مارماریس دارای سواحل، دسترسی به شبه جزایر در اژه و سپس کرانه‌های دره‌های حاصلخیز رودخانه‌ای و جلگه‌ای آبرفتی است. در کنار این سواحل، شهر های بسیار زیبایی مانند آنتالیا پدید آمده اند که امروز آژانس های مسافرتی در جهت گردشگری این شهر، تور های آنتالیا را در لیست کارهای خود قرار داده اند.