کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

معرفی هتل پنج ستاره کانکورد دولوکس ریزورت

سفر به آنتالیا لذت بخش است، هم به دلیل جاذبه های گردشگری اش، هم به دلیل هتلهای فوق العاده ای که امکانات گسترده ای دارد. یکی از این هتلهای فوق العاده که از سوی بسیاری از مسافران تور آنتالیا انتخاب می شود، هتل کنکورد دولوکس ریزورت آنتالیا است. با ما باشید تا شما را با این هتل آشنا شوید.

هتل کانکورد دولوکس ریزورت (Concorde de Luxe Resort) هتلی پنج ستاره است و در نوار ساحلی لارا و در شرق آنتالیا قرار گرفته است. فاصله مرکز شهر از این هتل تنها 16 کیلومتر بوده و از هتل تا فرودگاه آنتالیا نیز، 10 کیلومتر فاصله بیشتر نیست. هزینه رزرو هتل از شبی 280 هزار تومان شروع می شود و تا 420 هزار تومان برای یک اتاق تک نفره نیز می رسد. این هتل می تواند اقامت منحصر به فرد و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور آنتالیا  رقم بزند.
هتل پنج ستاره کانکورد دولوکس ریزورت
این هتل بزرگ، 401 اتاق مجلل و راحت دارد. مهمانان در لابی با پذیرش و تصویه 24 ساعته وارد می شوند. هتل در طبقه همکف دارای صرافی و صندوق امانت برای راحتی مسافران است. در تمامی فضاهای عمومی هتل اینترنت پرسرعت بی سیم به طور رایگان در دسترس است. هتل دارای یک رستوران، یک اتاق تنها برای صرف صبحانه و یک بار است. همچنین، مهمانان می توانند از فروشگاه داخل هتل، خرید کنند. به علاوه مهمانان می توانند از زمین بازی و باغ بسیار زیبای هتل نیز استفاده نمایند. اتاق بازی، پرستاره بچه و خدمات نگهداری کودکان نیز در هتل موجود است. مهمانان می توانند با کرایه دوچرخه از هتل، در محله های اطراف گشت بزنند.
فعالیت های تفریحی خارج از هتل شامل دوچرخه سواری، کوهنوردی، تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال و گلف می شود. فعالیت های تفریحی داخل هتل نیز استخر سرپوشیده و روباز، تراس و لانژ حمام آفتاب با صندلی و سایبان، تنیس روی میز، دارت، ژیمناستیک، بیلیارد و بولینگ است. همچنین برای ریلکسشین می توان از جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، اسپا و سونا، سالن زیبایی، آب درمانی و حمام بخار استفاده کرد. به علاوه برنامه های تفریحی همراه با موزیک زنده برای بزرگسالان و کودکان به صورت جداگانه وجود دارد.
هتل پنج ستاره کانکورد دولوکس ریزورت
اتاق ها مناسب اقامت خانوادگی هستند. تمامی آنها مجهز به تهیوه مطبوع، سرمایش /گرمایش مرکزی، اینترنت بی سیم، نشیمن، گاوصندوق، مینی بار، مینی فریج، بالکن با منظره دریا، تلویزیون ، رادیو، دی وی دی پلیر، حمام با دوش و وان و سشوار و تخت های کینگ سایز و گهواره هستند.
هتل پنج ستاره کانکورد دولوکس ریزورت

بر تعداد هتل ها و رستوران های تهران افزوده می شود

تهران، از شهرهای شلوغ و پرجمعیتی است که اتفاقا میزبان گردشگران بسیاری نیز هست. با وجود هتلهای مختلفی که در تهران ساخته شده است، همچنان این نیاز احساس می شود که باید در این شهر، هتل و رستوران های زیادی ساخته شود.



در این راستا، فرماندار تهران ضمن اشاره به ساخت ۱۸۰ هتل و رستوران در تهران گفت: بهره برداری از ساخت هتل ها و رستوران ها در آینده نزدیک و تکمیل بزرگراه تهران-شمال گامی موثر در توسعه صنعت گردشگری خواهد بود.


وی افزود: تکمیل بزرگراه تهران-شمال نیز می تواند به موضوع جذب گردشگر برای شهر تهران و توسعه گردشگری کمک شایانی کند.


فرماندار تهران در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران ضمن اظهار رضایتمندی از عملکرد شهرداری تهران تصریح کرد: در بحث راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی، برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و در حال اجرایی شدن است.


وی افزود: برای خدمات دهی به شهروندان تهرانی، مسافران نوروزی و گردشگران اقدامات مطلوبی از سوی شهرداری  تهران ارایه شده است.

وی همچنین از افزایش مسافران نوروزی شهر تهران در سال ۹۷ در مقایسه با سنوات قبل خبر داد و گفت: در صدد تقویت زیر ساخت های گردشگری شهر تهران هستیم.


فرهادی به راه اندازی تورهای تهرانگردی با برنامه غنی و منسجم اشاره کرد و گفت: یکی از  اقدامات بسیار خوب شهرداری تهران در ترویج فرهنگ و صنعت گردشگردی و جذب گردشگر تورهای تهرانگردی است.


تور چین از نگاه پهبادها

تور چین بهار 97 شامل 4 شب پکن و 3 شب شانگهای را می توانید از آژانس مسافرتی پارمیدا تورز خریداری نمایید.


پرواز این تور توسط ماهان ایر برگزار خواهد شد.


اما اگر شرایط خرید تور گردشگری چین را ندارید و فرصت سفر واقعی به این کشور هیجان انگیز و دیدنی را از دست می دهید، با تصاویر زیر که از توسط پهبادها از فراز آسمان چین گرفته شده، می توانید زیبایی بی حد و حصر این سرزمین را درک نمایید.























































بارش ها تا اوایل اردیبهشت ادامه دارد

بهار بارانی همچنان ادامه دارد.



موج بارشی از روز جمعه بسیاری از شهرهای کشور را فراگرفته است که با توجه به اخبار هواشناسی، این موج تا هفته ی اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

محمد اصغری اظهار داشت: امروز برای استان های خراسان شمالی، جنوبی، رضوی،سیستان وبلوچستان، یزد، فارس، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد،مرکزی، لرستان،چهارمحال و بختیاری و ایلام باران می بارد.
وی ادامه داد: در دامنه های البرز و زاگرس مرکزی امروز بارش برف ادامه دارد.

به گفته اصغری از عصر فردا هوا در کشور آرام می شود اما از روز جمعه موج جدید بارشی از سمت غرب وارد کشور می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش ها تا هفته دوم اردیبهشت ادامه دارد، تاکید کرد: در روزهای مختلف تا هفته دوم اردیبهشت ماه باران و برف در کشور باریده و بعد از آن دیگربارش بهاری  مانند روزهای پایانی فروردین نداریم.

قدم زدن در شهر قدیمی آنتالیا

تور ترکیه آنتالیا | آنتالیا


با پایان یافتن فصل داغ سفر و گردشگری و اتمام تعطیلات، فرصتی پدید آمده است تا افراد بتوانند با هزینه ی کمتر به شهرهای مختلف سفر کنند.

یکی از پکیج های تورهای مسافرتی، تور ترکیه آنتالیا است که توسط مسافران خریداری می شود. ترکیه به دلیل آنکه دارای جاذبه های گردشگری مختلفی که دارد و همچنین فرهنگ تلفیقی اروپایی و آسیایی، بسیاری از ایرانیان را به خود جذب می کند.


اگر به آنتالیا سفر کنید، در هر صورت شهر قدیمی آنتالیا یکی از جاذبه های توریستی شهر است که حتما بازدید خواهید کرد.فرقی نمی کند در هتلی لوکس و با شکوه مانند هتل مردان پالاس اقامت کنید و یا یک هتل 2ستاره در مرکز شهر،به هر حال قدم زدن در شهر قدیمی با بافت قدیمی لذت بخش است.

شهر قدیمی انتالیا توسط رومیها بنا شده است و با دیواره هایی بلند به دریا ختم می شده است و از این رو تحت حفاظت بوده و نام قلعه را به خود گرفته است.

این شهر توسط سلجوقیان توسعه یافت و به بندرگاهی تبدیل شد و اکنون به یکی از جاذبه های مهم تاریخی شهر محسوب می شود و پیوندی بین گذشته و زمان حال آنتالیا است.

از دیدنیهای شهر قدیمی می توان به خانه های باستانی قلعه اشاره کرد که از نظر معماری بسیار پر بها هستند و بیانگر شیوه ی زندگی،آداب و رسوم و روابط اجتماعی مردم منطقه هستند. همچنین خانه ها بیانگر قدرت اقتصادی مالکان آنها هستند.ولی یک نقطه ی اشتراک دارند و آن این است که همگی آنها از سنگ و چوب ساخته شده اند و یک طرف آنها به سمت خیابان است و سمت دیگر آن به سوی باغچه است با درب و پنجره ی  بیشتر.در این خانه ها آشپزخانه،انبار و اطاق مستخدمین در طبقه ی پایین قرار دارد و صاحب خانه در طبقات بالاتر زندگی می کند.

اما امروزه این خانه های قدیمی با حفظ معماری تنها بازسازی شده اند و به مراکز تفریحی و پانسیون تبدیل شده اند.


تور ترکیه آنتالیا | آنتالیا

تور ترکیه آنتالیا | آنتالیا


از خانه ها و معماری روح بخش که بگذریم به خیابانهای قلعه می رسیم که تنگ هستند و از بندرگاه به طرف بالای قلعه به موازات دیواره ها کشیده شده اند. بندرگاه پایین قلعه دومین بندرگاه مهم تر ترکیه به حساب می آمده و اکنون به مکانی برای تردد قایقهای تفریحی تبدیل شده است.

تور آنتالیا برای شما شگفت انگیز می شود با تماشای این شهر باستانی و قدم زدن در کوچه پس کوچه ها و روح شما می تواند جلا پیدا کند با پلی به گذشته.


دروازه ی هادریان دروازه ی شهر قدیمی


تور ترکیه آنتالیا | آنتالیا


پل جدید شیشه ای چین

چین دارای جاذبه های گردشگری مختلفی است که سبب می شود سالانه افراد زیادی با خرید تور چین به این کشور سفر کنند و از دیدنی های آن بازدید کنند.


اما در جدیدترین اخبار آمده است که پل گردشگری جدیدی در چین افتتاح شده است که از زمین هزار و 10 متر فاصله دارد. این پل در پارک زمین شناسی در جنوب غربی چین ساخته شده است و به شکل “ u”  ساخته شده است.



همانند Grand Canyon Skywalk، این راهروی U شکل 26.64 متر از دیوار صخره فاصله دارد و بر دره قرار می گیرد و بیش از پنج متر طولانی تر از همتایان ایالات متحده و همچنین طولانی ترین پل اسلحه شکل پانل در جهان است.


چین در ساخت پل های شیشه ای تجربه ای بس شگرف دارد چرا که پیش تر هم در این کشور، پل های شیشه ای ترسناکی ساخته شده است که سبب جذب تعداد زیادی گردشگر به این کشور شده است.


در ادامه شما تصاویری از این پل جدید خواهید دید.









تریلی هایی که هتل هستند

آیا شما جز علاقه مندان به سفر و گردشگری هستید اما از سویی همیشه دغدغه ی ماندن در یک اقامتگاه مناسب در هر نقطه ای که علاقه مندید را دارید؟


کمپانی هایی در سراسر جهان به این دغدغه ی مسافران اندیشیده اند و امکانی را فراهم آورده اند که افراد بتوانند در جایی که دوست دارند بدون دغدغه اقامت کنند. اما به چه صورت؟


هتل تریلی ها تضمین اقامت مسافران در هر نقطه از جهان


بی شک، سفر و گردشگری در سراسر جهان بسیار پر طرفدار است. جالب است بدانید که در اروپا و آمریکا بسیاری از افراد بخشی از هزینه های فصلی یا حتی ماهانه ی خود را به سفر به اقصی نقاط جهان اختصاص می دهند.


بومگردی و کمپینگ در میان آمریکایی ها و اروپایی ها بسیار پر طرفدار است و از طرفی هم دغدغه ی رزرو هتل در هر نقطه ی دلخواه مسافران همیشه پا بر جا بوده و هست. لذا کمپانی های بسیاری برای رفع این دغدغه دست به خلاقیت زده اند و امکانی را فراهم کرده اند که بدان وسیله، افراد بتوانند بدون دغدغه اقامت خود را تضمین کنند.


هتل تریلی ها، این چند چرخ های قدرتمند که می توانند به راحتی حرکت کنند، پدید آمدند تا امکان اسکان مسافران را در هر نقطه از جهان را 100 درصدی کنند.


یکی از جدید ترین محصولات، تولید شرکت ایراستریم است که از یک تریلی غیر فلزی رونمای کرده است. این محصول جدید آشیانه ی فایبر گلاسی نام دارد که هم اکنون 45 هزار دلار قیمت دارد. این تریلی دارای 6 پنجره روشنایی داخل کاروان است و دارای طراحی داخلی فوق العاده ای است و قطعا مسافران از اقامت در آن در شهرهای زیبا برای گردشگری، بسیار لذت خواهند برد.
شما می توانید در ادامه، تصاویری از این هتل تریلی را ببینید:


تریلی هایی به شکل هتل

تریلی هایی به شکل هتل

تریلی هایی به شکل هتل

تریلی هایی به شکل هتل

تریلی هایی به شکل هتل

تریلی هایی به شکل هتل

هتل تریلی ها تضمین اقامت مسافران در هر نقطه از جهان

هتل تریلی ها تضمین اقامت مسافران در هر نقطه از جهان

هتل تریلی ها تضمین اقامت مسافران در هر نقطه از جهان

هتل تریلی ها تضمین اقامت مسافران در هر نقطه از جهان