کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل Kristal Beach

آنتالیا مقصد گردشگری خوبی برای گذراندن تعطیلات است. شهری که با آب وهوای خوبش در ماه فرودین، می تواند تور آنتالیا و سفری به یاد ماندنی را برای مسافران رقم بزند.
هتل سه ستاره ساحلی کریستال بیچ، هتلی نسبتا ارزان و با امکانات رفاهی خوب است که می تواند برای کسانی که به دنبال گردشگرش در شهر استانبول هستند، مناسب باشد.
هتل Kristal Beach، در کنار ساحل کنیالتی در آنتالیا واقع شده و امکاناتی از قبیل استخر روباز، اینترنت رایگان، اتاقهای مجهز  و منظره ای چشم نواز از دریای مدیترانه از یک سو و رشته کوههای شهر آنتالیا از سوی دیگر را ارائه می دهد. این هتل نزدیک به ساحل است و تنها 5 دقیقه پیاده روی شما را به ساحل کنیالتی با شن های سفید و آب زلالش می رساند. در ساحل می توانید از لانژهای آماده حمام آفتاب و سایبان ها استفاده کنید و از بار ساحلی، نوشیدنی های خنکی بخرید.
مهمانان می توانند در باغ های زیبای هتل قدم بزنند از مناظر زیبا آنها لذت ببرند. همچنین می توان با تاکسی خود را در مدت 10 دقیقه به قلب شهر آنتالیا رساند و در بازارهای لوکس قدم زد و در رستوران های مجللش غذا خورد. البته هتل دارای یک رستوران بزرگ است که منویی با غذاهای متنوع ترکی سرو می کند. همچنین تریای هتل انواع قهوه ها، نوشیدنی های خنک و تنقلات دیگر را ارائه می دهد.
اتاق های هتل مدرن و ساده هستند. فضای کافی و نسبتا بزرگی دارند. و در آنها می توان تخت های راحت، اینترنت، حمام و سرویس بهداشتی بسیار تمیز، تلویزیون و خط تلفن را دید. روم سرویس هم به صورت 24 ساعته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.