کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل پنج ستاره ی آلوا دونا در آنتالیا

چیزی به تعطیلات نوروز نمانده است، پس اگر خواهان خرید تور آنتالیا برای نوروز 95 خود هستید، باید با سرعت بیشتری عمل کنید، چرا که ممکن است انتخاب های مناسب برای رزرو یک هتل خوب در آنتالیا را از دست بدهید. اما اگر درباره ی هتلهای آنتالیا، اطلاعات لازم را ندارید، نگران نباشید، چرا که در ادامه ی مطلب به معرفی یکی از هتلهای خوب این شهر میپردازیم، پس با ما همراه شوید.

هتل آلوا دونا آنتالیا


امروز به یکی دیگر از هتلهای آنتالیا در منطقه ی بلک می رسیم.هتل 5 ستاره ی آلوا دونا که در فاصله ی 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 50 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.این هتل با شکوه در سال 2005 میلادی با مساحتی حدود 32000متر مربع بنا نهاده شد و با ساختاری زیبا میزبان توریستهای بین المللی شد.

هتل مجلل آلوا دونا دارای 447 اتاق با فضای بزرگ و محیطی روشن است.اتاقهای هتل شامل 308 اتاق استاندارد، 121 اتاق خانوادگی،10 عدد ویژه، 4 پاشا سوئیت،3 سلزان سوئیت، یک اتاق مدونا سوئیت ویک اتاق سوئیت مخصوص سران کشور است.اتاقهای هتل دارای امکانات رفاهی ای چون بالکن با چشم انداز زیبا، حمام، دستشویی، سیستم تهویه هوا، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار هستند.در اتاقهای هتل می توان آرامش واقعی در سفر را احساس کرد و از بالکنها می توان چشم انداز زیبا را تماشا کرد.

هتل دارای 7 رستوران بت انواع غذاهای ترکی و بین المللی است.علاوه بر غذاهای ترکی،غذاهای ایتالیایی و مکزیکی خوش طعم نیز سرو می شود.

از دیگر امکانات فوق العاده ی هتل می توان به 2 استخر سرپوشیده و روباز،جکوزی،پارک آبی با 7 سرسره ی هیجان انگیز،استخر کودک،حمام ترکی،سونا و جکوزی،سالن ورزشی و بدنسازی و سینما اشاره کرد که اقامت در هتل را لذت بخش می کند و از ماندن در هتلتان نهایت استفاده را می توانید ببرید.

هتل دارای امکانات جنبی چون فعالیتهای ورزشی هیجان انگیز برای علاقه مندان است مانند مینی فوتبال،واتر پلو،ایروبیک،ﮋیمناستیک،بسکتبال،والیبال،تنیس،مینی گلف،دارت،بیلیارد و از همه مهم تر ورزشهای آبی است.در ساحل شنی اختصاصی هتل می توانید به فعالیتهایی چون شنا،قایقرانی و موج سواری بپردازید.

حال با دانستن این اطلاعات و تماشای تصاویر هتل برای خرید اقدام کنید و خوب است بدانید قیمت تور آنتالیا برای یک اتاق دوتخته برای هر نفر 2795000تومان است.اگر مایل به رزرو هتل باشید قیمت یک شب اقامت از حدود 99 یورو آغاز می شود که این هزینه متغیر است.سفرخوب و خوشی داشته باشید.


هتل آلوا دونا آنتالیا

هتل آلوا دونا آنتالیا

هتل آلوا دونا آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.