کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور دبی آبنمای موزیکال برج خلیفه

با نزدیکی به تعطیلات نوروزی هموطنان به دنبال خرید تورهای نوروزی 95 به اقصی نقاط ایران و کشورهای دیگر هستند.بدون شک بسیاری به دنبال خرید تور دبی هستند چراکه این شهر توریستی در نوروز از آب و هوای نسبتا خوبی برخوردار است و به دلیل نزدیکی به ایران می توان مقصد گردشگری معقولی به حساب بیاید.از طرفی هم هزینه سفر با تور دبی می تواند متناسب با بودجه تغیییر کند و خانواده ها می توانند متناسب با بودجه و انتظاراتشان از سفر به دبی تور خود را تهیه کنند.

اما پس از خرید تور دبی باید لیستی از مکانهای دیدنی دبی تهیه کنید تا دچار سردرگمی نشوید.این شهر مملو از جاذبه های گردشگری است که می تواند هر گردشگر با هر سلیقه ای را راضی کند.پارکهای ساحلی ،پارک آبی ،رستورانهای شیک و منحصر به فرد ،باغ گل، بلندترین برج دنیا ،آکواریوم، پیست اسکی ،جزایر مصنوعی و بسیاری از جاذبه های دیگر همه و همه آماده هستند تا سفر نوروزه ی شما را رنگ و رویی دیگر ببخشند.

یکی از جاذبه های دیدنی در دبی آبنمای موزیکال برج خیلفه است.این آبنما با نورپردازی در شب جلوه ی خاصی دارد که بازدید از آن به مسافران تور دبی توصیه می شود.




آبنمای موزیکال برج خلیفه


در میان جاذبه ی گردشگری دبی،آبنمای موزیکال دبی یکی از دیدنیهای محبوب شهر است.این آبنمای موزیکال هماهنگ با موسیقی می رقصد و گردشگران را به وجد می آورد.
آبنمای دبی با وسعت 30هکتار در دریاچه ی مصنوعی برج خلیفه ی دبی در کنار دبی مال واقع شده است و یکی از مهیج ترین آبنماها در کل دنیا به حساب می آید.هزینه ی ساخت آن 218میلیون دلار بوده است و دارای بیش از ۶،۶۰۰ چراغ در ۲۵ رنگ متفاوت است. طول آن ۲۷۵ متر است و آب را تا ارتفاع ۱۵۰ متر در آسمان پرتاب می‌کند.این آبنمای مهیج قادر است آب را با حجم 83هزار لیتر در هر لحظه در هوا اسپری کند و روباتهای آن می توانند آب را به رقص وادارند و اشکال زیبایی را ایجاد کنند. آبنمای دبی شامل بسیاری از نازلهای پرتاب آب با فشار بالا است. سوپر نازلها قادرند آب را تا ارتفاع ۷۶ متر و نازلهای افراطی قادرند آب را با فشار تا ارتفاع 152متر به هوا پرتاب کنند که برابر با ارتفاع یک ساختمان ۵۰ طبقه است.

آبنمای موزیکال برج خلیفه به خصوص در شبها با رقص نور و آب هماهنگ با موسیقی جلوه ای بدیع به خود می گیرد که اکثر گردشگران تور دبی را برای تماشایش ساعتها سرپا نگه می داد.



 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.