کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

تور استانبول برای نوروز 95 در هتلی ارزان

شاید یکی از ملموس ترین آثار رفع تحریم، صدور راحت تر ویزا برای ایرانی ها و گرم شدن بازار تورها باشد. به طور قطع اگر سری به آژانس های مسافرتی بزنید، قطعا تور استانبول نوروز 95 را توری پرطرفدار می بینید.
اگر شما هم قصد خرید تور استانبول را دارید، بهتر است با انتخاب هتلی خوب، هزینه های سفرتان را کاهش دهید. هتلی که برایتان معرفی می کنیم هم از نظر سرویس دهی مناسب است و هم قیمت های مناسبی دارد.
هتل فرونیا جز هتل های خوب استانبول است. این هتل چهار ستاره در منطقه تقسیم قرار دارد. منطقه تقسیم، بهترین نقطه شهر استانبول برای کسانی است که بدنبال مراکز خرید متعدد و شیک و بازارهای تجاری و معاملاتی هستند.
در اطراف این هتل به راحتی می توان سوپر مارکت، مراکز خرید مختلف، تاکسی سرویس، رستوران و کافه پیدا کرد.
هتل فرونیا با سرویس ترانسفر فرودگاهی اش کار مسافران را برای رفتن به فرودگاه و آمدن به هتل آسان کرده است. برای کسانی که بخواهند از ماشین استفاده کنند، این هتل سرویس کرایه خودرو مهیا کرده است. البته باید این نکته را در نظر داشت که گواهی نامه بین المللی رانندگی الزامی است.
تمامی اتاق های هتل دارای تلویزیون ال سی دی و ماهواره، وای فای با پرداخت هزینه جداگانه، روم سرویس 24 ساعته، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند.
این هتل مجهز به رستورانی مجهز است که علاوه بر غذاهای اصیل ترکی، به طبخ غذاهای بین المللی نیز مشغول است. کافه و بار هتل نیز به صورت 24 ساعته باز است و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز، یک فنجان قهوه اصیل ترک نوش جان کنید.\

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.