کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

خلخال

بهار ادبیل بسیار زیباست. یکی از همین شهرهای فوق العاده که سالانه میزبان بسیاری ز مسافران در نوروز خواهد بود خلخل است.

یکی از شهرهای جنوبی استان اردبیل، شهر خلخال، دارای جذابیت های گردشگری بسیاری می باشد. شهر خلخال یک شهر کوهستانی ست و دارای آب و هوای مطلوبی نیز هست.
خلخال از بهترین منابع آب های گرم معدنی بهره مند بوده که ممتازترین آن ها آب گرم خلخال سویی می باشد.

اگر در مسیر ایرانگردی های خود به این شهر زیبا سفر کردید، برای رزرو هتل مطلوب با تخفیف می توانید هتل پرنیان خلخال را برگزینید.
هتل پرنیان خلخال
این هتل دو ستاره در کیلومتر پانزده شهر خلخال، در مسیر شاهرود و در روستای خمس واقع شده است. از برترین امتیازات هتل پرنیان نزدیکی آن به جنگال بلوط و چشمه های آب گرم می باشد. همین طور به راحتی می توانید از این هتل خود را به شهر دیدنی کلور برسانید. و برای تماشای زیبایی های جاده ی اسالم و خلخال مسیر بسیار کمی پیش رو دارید.
هتل پرنیان خلخال

گرچه این هتل دو ستاره از امکانات بسیار فوق العاده ای برخوردار نیست و به اندازه ی دو ستاره بودن خود امکانات در اختیار مسافران قرار می دهد. اما به لحاظ تمیزی و برخورد مناسب کارکنان هتل پرنیان، می توانید اطمینان داشته باشید که اقامت راحت و دلچسبی را در این هتل شهر خلخال تجربه خواهید کرد.

شما می توانیدبا راجعه به لینک زیر، این هتل را به شکل آنلاین رزرو کنید:

https://www.pintapin.com/%D8%B1%D8%B2%D8%B1%D9%88-%D9%87%D8%AA%D9%84/%D8%AE%D9%84%D8%AE%D8%A7%D9%84/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.