کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

کافه سفر

اخبار گردشگری | جاذبه های گردشگری | سفر | رزرو هتل

هتل 3 ستاره ی آنا در کیش را بشناسید.

جزیره ی کیش, جزیره ای دیدنی و توریستی می باشد. مکان های دیدنی زیادی در این جزیره وجود دارد که گردشگران را به جزیره ی کیش می کشاند. هتلها ی ارزان کیش موجب می شود که استقرار در این جزیره مقرون به صرفه واقع شود. هتل آنا یکی از هتل های خوب کیش است. این هتل 3 ستاره در سال 1377 تاسیس شد. هتل آنا در زمینی به مساحت 8500 متر مربع ساخته شده است. این هتل نزدیک به بازار مروارید و زیتون واقع است که این دو بازار جز مهم ترین مراکز خرید جزیره ی کیش می باشد. هتل آنا نزیدیک به مراکز تفرحی می باشد که با شهر زیر زمینی کاریز 6 کیلومتر فاصله دارد. دسترسی راحتی شهر باستانی حریره, کشتی یونانی, پارک دلفین ها و باغ پرندگان دارد. فاصله ی هتل آنا تا پردیس یک و پردیس 2 ,1 کیلومتر است که به سادگی می توانید از این دو مرکز خرید نیز دیدن کنید. ساختمان این هتل از دو طبقه تشکیل شده است که به روی خیابان دید دارد. در شب از داخل اتاقتان می توانید منظره ی زیبای شهر را رویت کنید. 

هتل آنا مجموعا دارای 68 اتاق است. لابی این هتل به اندازه ی 100 نفر ظرفیت دارد. در لابی این هتل اینترنتی رایگان در خدمت مهمانان قرار گرفته است. پارکینگی رایگان با ظرفیت 10 عدد ماشین و رستورانی لوکس و مجلل با ظرفیت 200 نفر در این رستوران راه اندازی شده است. 



در اتاق های هتل آنا مینی بار غیر رایگان, تلویزیون ال ای دی, سرویس فرنگی, وان, صبحانه, سیستم تهویه مطبوع, صندوق امانات جهت راحتی مسافران عزیز قرار گرفته شده است. درب اتاق های این هتل با قفل کارتی باز می شوند که موجب شده این هتل لوکس مورد توجه مهمانان قرار گیرد. از خدمات و امکانات دیگر این هتل می توان به خشک شویی, کافی شاپ و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. کارکنان هتل آنا افرادی مجرب و خوش برخورد هستند که مهمانان می توانند به راحتی ارتباط بر قرار کنند و نیاز هایشان را ذکر نمایند. ساعت تحویل اتاق در این هتل ساعت 15 و ساعت تخلیه 14 می باشد. برای کودکان زیر 5 سال در صورتی که از سرویس استفاده نکنند رزرو اتاق رایگان به حساب می آید. با اقامت در هتل 3 ستاره ی آنا می توانید سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی را تجربه کنید. هتل آنا از هتلهای ارزان کیش به حساب می آید و با این وجود بسیار مجلل و راحت می باشد. 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.